Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
75 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Bergsma zal nu wel vertrekken lijkt me, heeft heel weinig kans op speeltijd.

michello

Bergsma kan best wel eens vertrekken. Volgens Grijskijkert was er belangstelling toch?

oost

Van het speler profiel wordt ik wel vrolijk  :thumbsup
Vorige seizoen 80 tegen goals kan niet zonder gevolgen blijven.  Smand bergsma jonker  van mullem eigenlijk zijn ze alle 4 niet goed genoeg. Maar als ik zou moeten beslissen zou ik zeggen Van Mullem weg en Smand. Jonker te weinig van gezien em Bergsma heeft het wel inzich heeft die al laten zien  :thumbsup

papier

Bergsma lijkt me de duurste jongen en heeft niet beter of slechter gepresenteerd dan Smand. Ook smand heeft goede dingen laten zien, goedkoper, eigen jeugd, jonger. Wat mij betreft een simpele keuze.

Specuveter

Wanneer zijn we hier nu eens tevreden met een nieuwe speler?
Meteen weer afkraken die handel :rodekaart
Spaans jeugdinternational.
Ja hij is jong...Maar voor het zelfde geld speelt hij geweldig en verkast hij na dit seizoen voor een pak geld.
Zet hem op Arnau

Harry L.

Aan de hand van de beelden wordt ik hier wel blij van. 2 benig en je ziet gewoon hoe makkelijk hij voetbalt. Welkom, alle vertrouwen  |:)

Andy King

Citaat van: Specuveter op augustus 08, 2024, 10:26:14
Wanneer zijn we hier nu eens tevreden met een nieuwe speler?
Meteen weer afkraken die handel :rodekaart
Spaans jeugdinternational.
Ja hij is jong...Maar voor het zelfde geld speelt hij geweldig en verkast hij na dit seizoen voor een pak geld.
Zet hem op Arnau

Precies!!! Dat wilde ik ook net plaatsen. Dat negatieve gelul hier altijd. Die jongen heeft hier nog geen minuut gespeeld! Kom op zeg!

papier

Citaat van: Andy King op augustus 08, 2024, 10:41:10
Precies!!! Dat wilde ik ook net plaatsen. Dat negatieve gelul hier altijd. Die jongen heeft hier nog geen minuut gespeeld! Kom op zeg!

Datzelfde geldt ook wel voor het afschrijven van diverse, Smand in dit geval, spelers. Fraai hoe sommigen een collectief falen bij individuen neer willen leggen.

Bankzitter

Het ging mij niet om de speler , maar om de samenstelling van de selectie.
We hebben nu 6 CV's en weinig opties op de vleugel bijvoorbeeld.

Als we 2 september 4 CV's (+ Jonker) hebben, genoeg mogelijkheden op de vleugels en genoeg ervaring in de as, dan ben ik helemaal tevreden:)

Noordcambuur

Ik hoop dat er nog wat vertrekt?.

sunderland

Hoop dat Smit vertrekt en Druiff maar terug. Zou wel heel graag een linksback zien want dit gaat ons opbreken dat zal iedereen zien. Verder buiten speler

Bankzitter

Ik had eigenlijk wel verwacht dat met de contacten in Engeland er goedkoop wat gehuurd kon worden op de back of vleugel.

YellowBlue

Citaat van: Bankzitter op augustus 08, 2024, 09:23:30
Totaal overbodig?we hebben eigen talent met Smand en Jonker. Haal dan een creatieve speler voor het middenveld of op de vleugel. Dat is ook leuker voor het publiek.

Dit zijn toch lachwekkende reacties?
We scoorden aan de lopende band vorig jaar maar kregen teveel tegen. Dan moet daar wat gebeuren. Wat we hebben is (voor nu) te licht bevonden. Dan halen we een zeldzame linksbenige, duel sterke verdediger en een tweebenige, voetballende CV uit ??n van de beste jeugdopleidingen van Europa en dan is het nog niet goed. Ervaring gaat echt niet altijd boven kwaliteit! Wie is er ook alweer Europees kampioen geworden? En hoeveel ervaring stond daar op het veld?

sunderland

Citaat van: YellowBlue op augustus 08, 2024, 16:39:14
Dit zijn toch lachwekkende reacties?
We scoorden aan de lopende band vorig jaar maar kregen teveel tegen. Dan moet daar wat gebeuren. Wat we hebben is (voor nu) te licht bevonden. Dan halen we een zeldzame linksbenige, duel sterke verdediger en een tweebenige, voetballende CV uit ??n van de beste jeugdopleidingen van Europa en dan is het nog niet goed. Ervaring gaat echt niet altijd boven kwaliteit! Wie is er ook alweer Europees kampioen geworden? En hoeveel ervaring stond daar op het veld?
eens. Geleuter, als je alleen al zijn interview ziet met daarin zijn uitstraling dan ben ik verdomd benieuwd om hem te zien spelen .

EdsjeSCC

Ik heb zoiets van laat het maar zien! Alleen jammer dat we met Nieling w??r 2 onervaren jonge jongens er bij hebben. Had liever 1 ervaren iemand er bij gehad. Of 1 van deze 2 jongens moet al vroeg volwassen zijn en de achterhoede gaan leiden