Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
78 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Het zijn op zich allemaal prima spelers maar als je kijkt naar de basis blijft het nog steeds erg jong. Ik had op meer ervaring erbij gehoopt:

Jansen(22)
ottensen(23)
Casas (20)
Nieling(21)
Poll(22)
Souren(24)
Nartey(19)
De Leeuw (37)
vdWater (27)
Smit (21)
Pauwels (19)/ Balk (23)

Je zou nog Souren op de plak van Nartey kunnen zetten met Kieftenbelt (34) op 6.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op augustus 08, 2024, 18:04:20
Het zijn op zich allemaal prima spelers maar als je kijkt naar de basis blijft het nog steeds erg jong. Ik had op meer ervaring erbij gehoopt:

Jansen(22)
ottensen(23)
Casas (20)
Nieling(21)
Poll(22)
Souren(24)
Nartey(19)
De Leeuw (37)
vdWater (27)
Smit (21)
Pauwels (19)/ Balk (23)

Je zou nog Souren op de plak van Narty kunnen zetten met Kieftenbelt (34) op 6.
ja jong ons grootste talent ernaast

Bankzitter

Nartey moet spelen, Dit zijn de beste elf in mijn ogen en daar zijn we het denk ik ook wel over eens.

Ik heb geen probleem met een jonge CV, of een jonge middenvelder of een jonge keeper, maar wel dat we ze bijna allemaal uit die leeftijdscategorie halen. Er missen spelers in de leeftijdsgroep 26-29... spelers in hun beste jaren die een elftal dragen. Vorig seizoen was dat gemis ook het probleem.

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op augustus 08, 2024, 18:04:20

Jansen(22)
ottensen(23)
Casas (20)
Nieling(21)
Poll(22)
Souren(24)
Nartey(19)
De Leeuw (37)
vdWater (27)
Smit (21)
Pauwels (19)/ Balk (23)

Je zou nog Souren op de plak van Nartey kunnen zetten met Kieftenbelt (34) op 6.
Casas nu al basis eerst maar zien dat hij goed kan voetballen  :?

666

Citaat van: sunderland op augustus 08, 2024, 15:21:57
Hoop dat Smit vertrekt en Druiff maar terug. Zou wel heel graag een linksback zien want dit gaat ons opbreken dat zal iedereen zien. Verder buiten speler

Hier ben ik het gedeeltelijk mee eens.. onze linksback komt tekort, we hebben gewoon ingeleverd op deze positie.
Ik hoop ook dat Smit vertrekt maar dan wel een goede terughalen en Druiff zou dan wel een goede keus zijn.

Buitenspelers hoeft van mij op dit moment niet, v/d Water is er ook nog en we hebben nog wat jeugd achter de hand.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

janou

Citaat van: 666 op augustus 09, 2024, 09:49:37
Hier ben ik het gedeeltelijk mee eens.. onze linksback komt tekort, we hebben gewoon ingeleverd op deze positie.
Ik hoop ook dat Smit vertrekt maar dan wel een goede terughalen en Druiff zou dan wel een goede keus zijn.

Buitenspelers hoeft van mij op dit moment niet, v/d Water is er ook nog en we hebben nog wat jeugd achter de hand.

Ik vind Poll dus echt stappen zetten. Heeft ook een goede voorzet in huis wel. Als je kijkt naar bijvoorbeeld laatste goal in het oude stadion, thuiswedstrijd tegen Vitesse. Ik vind dat echt niet de zwakste schakel, hield vorig jaar na een tijdje Sylla op de bank omdat ie het gewoon prima deed.

666

Citaat van: janou op augustus 09, 2024, 09:59:44
Ik vind Poll dus echt stappen zetten. Heeft ook een goede voorzet in huis wel. Als je kijkt naar bijvoorbeeld laatste goal in het oude stadion, thuiswedstrijd tegen Vitesse. Ik vind dat echt niet de zwakste schakel, hield vorig jaar na een tijdje Sylla op de bank omdat ie het gewoon prima deed.

Dan hebben wij een andere mening en kijk op deze speler, ik zie dat hij vaak verkeerd staat opgesteld/dekt en dat hij voetballend en snelheid tekort komt.
Waar ik het wel mee eens ben is dat hij wel een prima bal kan voorgeven als hij in die positie komt, maar ik vind dat hij door mijn eerdere genoemde tekortkomingen niet bij Cambuur op de back hoort.

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

AL

In de voorbereiding vond ik Poll een goede indruk maken(was totaal geen fan van hem).
Die positie blijft overigens wel kwetsbaar (Marsman enige die daar nog kan spelen en lijkt meer aanvallend ingesteld).
Op baiss van de voorbereiding vind ik Ottensen de zwakste schakel.

grijskijker

Citaat van: AL op augustus 09, 2024, 10:44:42
In de voorbereiding vond ik Poll een goede indruk maken(was totaal geen fan van hem).
Die positie blijft overigens wel kwetsbaar (Marsman enige die daar nog kan spelen en lijkt meer aanvallend ingesteld).
Schaapman en Jonker kunnen daar ook spelen...

Noordcambuur

klopt helemaal Ottensen is nog niet zo goed maar ik hoop dat hij snel zijn niveau weer haalt.

sunderland

heb veel weds gezien in de voorbereiding. Vond ottensen helemaal niet de slechtste en bij vvv juist prima. Poll staat vaak verkeerd. Als de tegenstander met een buitenspeler op hem speelt dan zijn we de lul. Hij heeft wel stappen gemaakt. We zullen zien maar hoop dus niet dat mvv met een rechtsbuiten speelt of een speler die daar komt

Teun Seun

Citaat van: sunderland op augustus 09, 2024, 11:23:11
heb veel weds gezien in de voorbereiding. Vond ottensen helemaal niet de slechtste en bij vvv juist prima. Poll staat vaak verkeerd. Als de tegenstander met een buitenspeler op hem speelt dan zijn we de lul. Hij heeft wel stappen gemaakt. We zullen zien maar hoop dus niet dat mvv met een rechtsbuiten speelt of een speler die daar komt

Bizar toch? Dat je moet hopen dat de tegenstander zonder rechtsbuiten speelt of iemand die daar misschien komt 8P

anderszchristian

Citaat van: sunderland op augustus 09, 2024, 11:23:11
Ottesen is een zeer aanvallend ingestelde back, waardoor hij veel ruimte in zijn rug laat bij balbezit. Zoals we vorig jaar veel hebben kunnen zien is dat bij balverlies van de middenvelders of aanvallers dat zeer kwetsbaar is omdat hij dan die ruimte weer dicht moet lopen. Ik verwacht dat door de komst van Souren op het middenveld en het vertrek van van Kaam ook hij beter tot zijn recht gaat komen aan de rechterkant.

grijskijker

Citaat van: anderszchristian op augustus 09, 2024, 11:37:08
Ottesen is een zeer aanvallend ingestelde back, waardoor hij veel ruimte in zijn rug laat bij balbezit. Zoals we vorig jaar veel hebben kunnen zien is dat bij balverlies van de middenvelders of aanvallers dat zeer kwetsbaar is omdat hij dan die ruimte weer dicht moet lopen. Ik verwacht dat door de komst van Souren op het middenveld en het vertrek van van Kaam ook hij beter tot zijn recht gaat komen aan de rechterkant.
Souren en de rechtercentrale verdediger lossen dit veel al op, dit was in de voorbereiding goed zichtbaar..

sunderland

Citaat van: anderszchristian op augustus 09, 2024, 11:37:08
helemaal mee eens. Je ziet ook dat als een speler gaat dat Souren blijft. Dat gaat automatisch. Staat al zoveel beter door hem