Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
53 gasten, 5 leden (1 verborgen)
Poetser, Holwerd voor Cambuur, mathijs901, Thijs09876

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Huizem

ja dat moeten we niet hebben

Bankzitter

Laatste wedstrijd in maart, dat zal een reden hebben.

Specuveter

Ophouden met geblesseerde kneuzen
Toch maar eens kijken naar een spits waar de competitie eindigt in December
Of inderdaad voor een ontevreden bankzitter(Hornkamp) gaan.
Die zou voor ons echt wel top zijn trouwens
Heeft zich overal wel bewezen
Maar ook blessure gevoelig volgens mij

anderszchristian

Citaat van: sunderland op november 25, 2024, 07:42:26
gelukkig heeft Henk voor zichzelf gekozen en het helemaal op zijn eigen manier gedaan en naar niemand meer geluisterd. De week voor VVV uit heeft hij daar voor gekozen. Dit hoor je van meerdere personen die Henk goed kennen. ..
Dat is het grote verschil tussen een oudere trainer met ervaring en een jonge trainer die net om de hoek komt kijken (Ultee). Gaf na zijn vertrek ook aan dat hij zich destijds erg heeft laten beinvloeden door de speelwijze die de directie wilde zien. Dit zal Henk nooit gebeuren en dat is ook gebleken in de afgelopen maanden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: anderszchristian op november 25, 2024, 12:46:19
Dat is het grote verschil tussen een oudere trainer met ervaring en een jonge trainer die net om de hoek komt kijken (Ultee). Gaf na zijn vertrek ook aan dat hij zich destijds erg heeft laten beinvloeden door de speelwijze die de directie wilde zien. Dit zal Henk nooit gebeuren en dat is ook gebleken in de afgelopen maanden.

Als ik Sunderland zo lees, is zelfs Henk beinvloed in het begin van het seizoen. Tegen VVV heeft ie meer ervaring ingebouwd als ik me goed herinner.
Henk, held, bedankt

Noordcambuur

We moeten een spits halen die er direct staat en fit is en die Afolabi terug sturen garantie bewijs bij doen.
Niet fit te krijgen  8P

Bankzitter

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 25, 2024, 13:02:52
Als ik Sunderland zo lees, is zelfs Henk beinvloed in het begin van het seizoen. Tegen VVV heeft ie meer ervaring ingebouwd als ik me goed herinner.

Er zal wel een wat te ambitieus pakket aan ?opdrachten? hebben gelegen: attractief voetbal, jonge spelers inpassen voor de transferwaarde en ook nog presteren. En dan nog allerlei leuke nieuwe idee?n over drukzetten en opbouwen.

Tegen VVV de knop omgezet en focus op presteren gelegt.

anderszchristian

Citaat van: Noordcambuur op november 25, 2024, 13:05:02
We moeten een spits halen die er direct staat en fit is en die Afolabi terug sturen garantie bewijs bij doen.
Niet fit te krijgen  8P
Finn Stokkers?

Noordcambuur

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Noordcambuur op november 25, 2024, 16:42:20
klopt kan ook Eagles hebben al 4 spitsen.
Misschien kunnen we een andere spits van eagles huren :proost
Henk, held, bedankt

Andy King

Citaat van: Bankzitter op november 25, 2024, 14:49:19
Er zal wel een wat te ambitieus pakket aan ?opdrachten? hebben gelegen: attractief voetbal, jonge spelers inpassen voor de transferwaarde en ook nog presteren. En dan nog allerlei leuke nieuwe idee?n over drukzetten en opbouwen.

Is idd ambitieus. Maar in een wedstrijd zoals tegen Vitesse, bij zo'n stand, kan je gerust wat jonge jongens inbrengen.

diekhuzen

Citaat van: Bankzitter op november 25, 2024, 14:49:19

Wel vreemd beleid om een jarenplan met verjonging na een aantal maanden om te gooien.
Dan had ja als club jonge gasten moeten laten staan, want verwacht niet dat er meteen resultaten worden geboekt. Cambuur had met vd Water, Kaam, van Osch en Bergsma behoorlijke eredivisie salarissen en van de transferinkomsten is een deel gereserveerd voor de financi?le lasten. Ik denk dat verjonging, inclusief staf, noodzaak was en om salariskosten te drukken en niet zozeer een beleid of jarenplan.
Uiteindelijk is er nu meer financi?le ruimte ontstaan en vervolgens richt Cambuur zich op het aantrekken van ervaring. Ik denk dat een goede mix van jong en oud het beste is.

Henk is een prestatietrainer en wil ook gewoon dit seizoen meedoen om promotie, geloof mij.

Bankzitter

Als je vanuit de directie zegt opleiden en vervolgens ook direct prestaties eist, dan zet je de trainer in een spagaat. Jammer dat Kieftenbelt niks oplevert maar de besten moeten spelen. Talent moet zich maar bewijzen. Gelukkig doen ze dat ook nu.

Henk is idd een prestatietrainer.

sunderland

Citaat van: diekhuzen op november 25, 2024, 17:02:44
Wel vreemd beleid om een jarenplan met verjonging na een aantal maanden om te gooien.
Dan had ja als club jonge gasten moeten laten staan, want verwacht niet dat er meteen resultaten worden geboekt. Cambuur had met vd Water, Kaam, van Osch en Bergsma behoorlijke eredivisie salarissen en van de transferinkomsten is een deel gereserveerd voor de financi?le lasten. Ik denk dat verjonging, inclusief staf, noodzaak was en om salariskosten te drukken en niet zozeer een beleid of jarenplan.
Uiteindelijk is er nu meer financi?le ruimte ontstaan en vervolgens richt Cambuur zich op het aantrekken van ervaring. Ik denk dat een goede mix van jong en oud het beste is.

Henk is een prestatietrainer en wil ook gewoon dit seizoen meedoen om promotie, geloof mij.
Henk gaat niet tegen het beleid in. Wat ik meer bedoelde is dat Henk voor zijn eigen inzicht koos. ( en daarmee zijn assistenten oversloeg)en andere adviezen . En dat sommige denken dat het bestuur (inclusief Lambooij)zegt niet de besten opstellen is onzin.

papier

Uiteindelijk moet je een balans zoeken tussen. Ervaren en bewezen spelers die op het veld een solide basis zijn waar jonge talenten zich aan op kunnen trekken. En daarbij ook de basis vormen voor een aantrekkelijke club zowel qua spel als prestaties ten gunste van goede exposure. Dus veel mensen die komen kijken, prestaties naar behoren om ook in beeld te zijn bij de buitenwacht en daarmee interessant voor sponsoren.

Op dit moment lijkt die mix er te staan. Jansen, Nieling, Pauwels, Nartey, Mercera allemaal talentvol en spelers die nog stappen gaan zetten en geld op kunnen leveren. Diemers, Kieftenbelt en De Leeuw als ervaren krachten. En daarnaast een aantal spelers die mee kunnen wanneer het team in de basis een voldoende speelt en qua inzet kunnen compenseren voor anderen/vooropgaan qua mentaliteit. Mullem, Poll, Balk.