Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
56 gasten, 4 leden
Gasgeve, Pedeja, zeewolde, Noordcambuur

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Bankzitter op november 25, 2024, 17:05:01
Als je vanuit de directie zegt opleiden en vervolgens ook direct prestaties eist, dan zet je de trainer in een spagaat. Jammer dat Kieftenbelt niks oplevert maar de besten moeten spelen. Talent moet zich maar bewijzen. Gelukkig doen ze dat ook nu.

Henk is idd een prestatietrainer.
dat wil en is toch iedere trainer. En tuurlijk speelt Kieftenbelt nu en misschien over 2 maand weer een ander. Nieling ,Jansen, Mercera,Narthy ,Pauwels zijn al hartstikke jong

Galdiano

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 25, 2024, 16:49:48
Misschien kunnen we een andere spits van eagles huren :proost

Kan alleen maar tegenvallen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

sunderland

Citaat van: anderszchristian op november 25, 2024, 16:23:33
Finn Stokkers?
was Henk wel altijd fan van. Volgens mij ook al eens mee gesproken. Ze zoeken een spits waar ze ook mee kunnen door voetballen en dat is hij niet en ik vraag mij af wie op dit moment beter is Balk of Stokkers.

denistel

Citaat van: sunderland op november 25, 2024, 22:03:20
was Henk wel altijd fan van. Volgens mij ook al eens mee gesproken. Ze zoeken een spits waar ze ook mee kunnen door voetballen en dat is hij niet en ik vraag mij af wie op dit moment beter is Balk of Stokkers.

Stokkers veel meer echte spits van Balk maar is 2e spits in Deventer die laten ze niet gaan

anderszchristian

Citaat van: denistel op november 25, 2024, 22:31:44
Stokkers veel meer echte spits van Balk maar is 2e spits in Deventer die laten ze niet gaan
Neem aan dat een aankoop van 1.1 miljoen niet lang de derde spits blijft.

sunderland

Citaat van: denistel op november 25, 2024, 22:31:44
dat zeg ik toch niet. Denk je dat Stokkers ook 5 x op rij had gescoord? Weet je niet maar Balk vult het erg goed in alleen kun je niet om hem heen voetballen en die zoeken we.

Specuveter

Volgens laatste berichten hebben we toch echt Afolabi voor een seizoen gehuurd en zitten we eraan vast.
Maulun heeft aanbod Hongarije afgeslagen.

sunderland

Citaat van: Specuveter op november 26, 2024, 13:02:05
Volgens laatste berichten hebben we toch echt Afolabi voor een seizoen gehuurd en zitten we eraan vast.
Maulun heeft aanbod Hongarije afgeslagen.
dat zeiden die lui van sportcast. Hoe serieus ben je als Cambuur watcher dat je twijfelt of Jansen beter is als Noppert. En dat ze het verhaal achter Jansen niet weten. Hij mocht niet omdat Bijlow naar Southampton zou maar opeens ging dat niet door en daardoor mocht ie opeens wel. Dat werd donderdags bekend en maandag was het rond, knap staaltje vakwerk van Lambooij. Afolabi en zijn management hebben Cambuur finaal voor de gek gehouden dus zou mij niks verbazen dat dat een zaak wordt..

Andy King

Citaat van: sunderland op november 26, 2024, 13:27:13
dat zeiden die lui van sportcast. Hoe serieus ben je als Cambuur watcher dat je twijfelt of Jansen beter is als Noppert. En dat ze het verhaal achter Jansen niet weten. Hij mocht niet omdat Bijlow naar Southampton zou maar opeens ging dat niet door en daardoor mocht ie opeens wel. Dat werd donderdags bekend en maandag was het rond, knap staaltje vakwerk van Lambooij. Afolabi en zijn management hebben Cambuur finaal voor de gek gehouden dus zou mij niks verbazen dat dat een zaak wordt..

Ik denk dat misleiding bij transfer Afolabi lastig te bewijzen is.

Noordcambuur

Citaat van: Andy King op november 26, 2024, 13:33:21
klopt Cambuur is machteloos.

Bankzitter

Het was gewoon ook een superlastige situatie voor een beginnende TM.
De directie eist dat Smit wordt verkocht. Het publiek en trainer eist een topspits terug.
Eigenlijk kan dat niet in een dag maar durf dat maar te zeggen.

Lore

Citaat van: Andy King op november 26, 2024, 13:33:21

Tsjah, zou om dwang, dwaling of bedrog moeten zijn. In dit geval zal je dus moeten aantonen dat de oude club wist dat de blessure erger was dan is vertelt. Nu weten wij niet wat is vertelt, dus kunnen wij dit onmogelijk inschatten. Het lijkt mij wel dat de oude club kon weten wat de aard van de blessure was.

denistel

Citaat van: Bankzitter op november 26, 2024, 14:47:17
Het was gewoon ook een superlastige situatie voor een beginnende TM.
De directie eist dat Smit wordt verkocht. Het publiek en trainer eist een topspits terug.
Eigenlijk kan dat niet in een dag maar durf dat maar te zeggen.

gewoon slecht voorbereidt toch we wisten dat smit weg ging al maanden
dus je moest al lang een spits op je lijstje hebben die je meteen kon halen

douwelwd

Citaat van: denistel op november 26, 2024, 17:51:19
gewoon slecht voorbereidt toch we wisten dat smit weg ging al maanden
dus je moest al lang een spits op je lijstje hebben die je meteen kon halen

je denkt echt, dat spitsen gaan wachten totdat cambuur voorbij komt?
geen enkele speler , die een eerdere mogelijkheid krijgt, zal die voorbij laten gaan.
wat god er niet in gestopt heeft, haalt de fotograaf er niet uit