Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
81 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Dreet op december 10, 2024, 16:22:26
Nou, hij had bijvoorbeeld kunnen vragen waarom ze, ondanks dat zijn medisch dossier opeens verdwenen was, toch met hem in zee gingen. Dat is amateurisme ten top van de club.
en wie zegt dat laatste? Is dat verzonnen?

Bankzitter

Ok, dus stel ze hadden ze Afolabi niet gehaald omdat er geen dossier was.
Dan hadden we net goed ook geen spits gehad. En had hier ook gestaan dat ze gefaald hadden. Sportief maakt het niks uit, alleen financieel.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op december 10, 2024, 22:41:32
Dan hadden we net goed ook geen spits gehad. En had hier ook gestaan dat ze gefaald hadden. Sportief maakt het niks uit, alleen financieel.
tja

janou

Dat is het hele punt inderdaad. Alle spelers die op zo'n manier binnen gekomen zijn en wel geslaagd zijn horen we niets over.

Dit hoort nou eenmaal bij een club als Cambuur waar eerst geld moet binnenkomen voordat het kan worden uitgegeven. Kunst is om hiervan te blijven leren, en hopen dat je minder afhankelijk wordt van zulke toevalstreffers.

Dreet

Ja, zo kun je alles wel kapot relativeren. Als je alles vantevoren weet, kun je met een kwartje de wereld rond. Ik hoop dat jij nooit het clubbeleid gaat maken....

Dreet

Citaat van: janou op december 11, 2024, 08:32:00
Dat is het hele punt inderdaad. Alle spelers die op zo'n manier binnen gekomen zijn en wel geslaagd zijn horen we niets over.

Dit hoort nou eenmaal bij een club als Cambuur waar eerst geld moet binnenkomen voordat het kan worden uitgegeven. Kunst is om hiervan te blijven leren, en hopen dat je minder afhankelijk wordt van zulke toevalstreffers.
Whataboutism.......

Noordcambuur

Citaat van: Grijskijkert op december 09, 2024, 10:45:13
Omdat die van de zelfde leeftijd is dan De Leeuw? Er komt vandaag of morgen wel wat naar buiten mbt de nieuwe spits :thumbsup
nou Grijskijkert er komt nog niks naar buiten  :_schater

Galdiano

Citaat van: Noordcambuur op december 11, 2024, 09:20:58

Tuurlijk niet. Transferwindow is officieel nog helemaal niet open.
Dat er achter de schermen misschien al iets gaande is zou kunnen. Maar offici?le presentatie zal nu nog echt niet gebeuren.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bankzitter

Citaat van: Dreet op december 11, 2024, 08:39:07
Ja, zo kun je alles wel kapot relativeren. Als je alles vantevoren weet, kun je met een kwartje de wereld rond. Ik hoop dat jij nooit het clubbeleid gaat maken....

Ik zei al eerder dat je dit niet bij Lambooij kan leggen maar juist bij de leiding die hem een opdracht geeft :verkoop in drie dagen een spits en haal een gelijkwaardige vervanger.
Het was waarschijnlijk Afolobi of niemand. Denk niet dat ze nog met met andere spitsen bezig waren.

grijskijker

Citaat van: Noordcambuur op december 11, 2024, 09:20:58
Hest nog niks hoort jonguh?

grijskijker

Citaat van: Galdiano op december 11, 2024, 09:25:17
Tuurlijk niet. Transferwindow is officieel nog helemaal niet open.
Dat er achter de schermen misschien al iets gaande is zou kunnen. Maar offici?le presentatie zal nu nog echt niet gebeuren.
Daar had ik het niet over om duidelijk te zijn, achter de schermen zijn ze druk, maar er word niet zomaar aan name dropping gedaan in 't hertenkamp...

Dreet

Citaat van: Bankzitter op december 11, 2024, 09:58:20
Ik zei al eerder dat je dit niet bij Lambooij kan leggen maar juist bij de leiding die hem een opdracht geeft :verkoop in drie dagen een spits en haal een gelijkwaardige vervanger.
Het was waarschijnlijk Afolobi of niemand. Denk niet dat ze nog met met andere spitsen bezig waren.
Ok. Dan hoop ik samen met jou dat Afolabi er na de winterstop nog twintig in jast........

Huizen

Die spits is op vakantie in China dus hopelijk blesseert hij zich niet op de Chinese Muur  :devil

janou

Citaat van: Dreet op december 11, 2024, 08:41:56
Whataboutism.......

Zeker niet, ik zeg nergens dat ze er niets aan kunnen doen. Maar er zijn wel omstandigheden die deze fout kunnen verklaren. Feit is dat het (tot nu toe) geen goede keuze is gebleken. Maar de omstandigheden die er waren, maken de gemaakte keuze wel begrijpelijker.

denistel

iedereen die er bij betrokken is om een transfer rond te maken is
mede verantwoordelijk toch .hoe is deze speler hier binnen gekomen?
zijn fysieke staat is niet goed genoeg bekeken volgens mij anders had
je em niet binnen gehaald.gewoon zonde van het geld je had er altijd
nog een transfervriie fitte spits voor kunnen halen lijkt mij.