Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 6
  • Total: 6
6 gasten, 0 leden

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: Arno A op mei 31, 2025, 12:49:20
ik tel vijf (basis)spelers. ik zou er tien van maken. Dan heb een dubbele bezetting. Je mag toch vijf keer wisselen dus.

Voorlopig ??n speler er bij... toch?

En Groningen? Hoeven niet te verkopen na Valente-deal. Kijk dan in de O 21 bij Grun. Stuk goedkoper, huren helemaal.

Het zullen wel de betere spelers van EHV/den Bosch/MVV/Roda/RKC/JongPSV die gehaald worden. Daar zit het netwerk van Lars.

omze o 21 is beter dan die vam Groningen toch

Bankzitter

En die staan ook al onder contract.

Arno A

Mamadou Saydou Bangura (22) De aanvaller met de bijnaam ?Bomber van Bleijerheide?

Van Roda. contract loopt af. Als ie net zo goed als zijn naamgenoot? zou die al op een lijstje van Ruben & Lars staan?

sunderland

Citaat van: Arno A op juni 01, 2025, 07:29:28
Mamadou Saydou Bangura (22) De aanvaller met de bijnaam ?Bomber van Bleijerheide?

Van Roda. contract loopt af. Als ie net zo goed als zijn naamgenoot? zou die al op een lijstje van Ruben & Lars staan?
en Roda verlengt zijn contract niet?.

KlinkHamer

Timo Zaal zijn contract loopt af bij Feyenoord.
Geen idee of hij gaat bijtekenen.

Bankzitter

Zaal zou helemaal in ons beleid passen en op zijn positie is er ook wel ruimte in de selectie (op de 6 of op 3).
Het zou me verbazen als die niet op "het lijstje" staat.

Een seizoen KKD zou ook prima zijn voor de ontwikkeling van zo'n speler.

Hebben onze zuiderburen de optie voor Erald Krasniqi gelicht? Dat is ook wel een interessante speler als die transfervrij is.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op juni 01, 2025, 10:10:02
Zaal zou helemaal in ons beleid passen en op zijn positie is er ook wel ruimte in de selectie (op de 6 of op 3).
Het zou me verbazen als die niet op "het lijstje" staat.

Een seizoen KKD zou ook prima zijn voor de ontwikkeling van zo'n speler.

Hebben onze zuiderburen de optie voor Erald Krasniqi gelicht? Dat is ook wel een interessante speler als die transfervrij is.
zou een hele grote worden. Is niet echt doorgebroken vanuit de jeugd. Zegt ook heel veel dat ze hem laten lopen. Dan had ie wel bij Dord worden gestald,

Bankzitter

Het hoeft toch ook geen "grote" te worden, als hij naar het niveau Hoedemakers doorgroeit is het toch al prima voor ons?

sunderland

Citaat van: Bankzitter op juni 01, 2025, 13:00:52
Het hoeft toch ook geen "grote" te worden, als hij naar het niveau Hoedemakers doorgroeit is het toch al prima voor ons?
klopt. Wat ik eigenlijk wil zeggen dat we dit jaar wel met jongens moeten spelen die er al staan en niet teveel die er nog moeite komen. Het kan ook zomaar zo zijn dat het in elkaar valt, dat idee had ik na ADO uit de 2 e helft maar het moest zonodig weer worden veranderd.

Jespergames

Rafael Camacho misschien een optie voor op de buiten? Stond 2/3 jaar geleden toen in de belangstelling maar nu een jaar zonder club bijna. Wellicht een goeie optie was een groot talent.

En voor in de spits omarsson van nac maar oppikken krijgt geen verlenging daar en is club topscorer

Galdiano

Citaat van: Bankzitter op juni 01, 2025, 10:10:02

Die hoeft hier niet meer te komen. Ik hoop dat die nergens aan de bank komt.
Cambuur achter zich laten omdat alles overal zoveel beter zou zijn.
AZ niet geslaagd en bij DKV ook niet, dan maar weer met hangetjes poten terug komen. Dacht het niet.  l8l
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

denistel

Citaat van: KlinkHamer op juni 01, 2025, 09:39:41
Timo Zaal zijn contract loopt af bij Feyenoord.
Geen idee of hij gaat bijtekenen.

nee moet weg veel belangstelling voor oa RKC Zwolle en Duinkerken,Ook
te duur voor ons denk ik.

denistel

Citaat van: Jespergames op juni 01, 2025, 15:54:20
Rafael Camacho misschien een optie voor op de buiten? Stond 2/3 jaar geleden toen in de belangstelling maar nu een jaar zonder club bijna. Wellicht een goeie optie was een groot talent.

En voor in de spits omarsson van nac maar oppikken krijgt geen verlenging daar en is club topscorer

Omarsson te duur of we moeten 1 of 2 goed verkopen we hebben geen poen helaas

oost

We moeten ook niet doen alsof we een armlastige club zijn l0l. Geld kun je wel natuurlijk maar 1x keer uitgeven. Spelers zoals hier bovenstaande lijken mij geen directe versterkingen.

Bankzitter

Citaat van: Galdiano op juni 01, 2025, 16:27:04
Die hoeft hier niet meer te komen. Ik hoop dat die nergens aan de bank komt.
Cambuur achter zich laten omdat alles overal zoveel beter zou zijn.
AZ niet geslaagd en bij DKV ook niet, dan maar weer met hangetjes poten terug komen. Dacht het niet.  l8l

Hoe oud was het jongetje toen? 14 jaar?
Onze jeugdopleiding heeft zich in 5 jaar tijd enorm ontwikkeld.
Als de ambitie is om regionaal talent te binden dan past het gewoon in het plaatje om ook naar zo'n speler te kijken.
En voor een speler waar zijn beste kansen liggen om door te breken in het profvoetbal.