Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 15
  • Total: 15
15 gasten, 0 leden

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Sonnema

Zou toch eens proberen bij Feyenoord Aymen Sliti te strikken leuke voetballer en een echte linkspoot.

Bens

Ben benieuwd of er van de week al nieuwe spelers komen!

SCC

In Hertenkamp spreekt Henk uit veel te verwachten van Henstra.
Daarnaast geeft hij aan dan Wiebe sterker is geworden en dat die er moet staan volgend seizoen.
Vervolgens nog dat hij ervan overtuigd is dat Visser en Jonker minuten gaan maken.

Opvallend; er wordt niet gesproken over vd Veen, toch voormalig jeugdinternational van NL. En een vleugelspeler, terwijl er ook in dezelfde aflevering wordt aangegeven dat de verwachting is dat Pauwels ?n Balk wel eens kunnen vertrekken.
Staat Yoram er minder op bij Henk en ts?

Hoorde van mensen die in Rotterdam zijn geweest dat onze linksback (Marsman) echt een hele goede pot speelde en continu gevaarlijk was. 2 seizoenen terug al beste linksback van de competitie, toch opvallend dat die de stap in het eerste dan net niet kan maken (te druistig?). Ook moet Schaapman een goede wedstrijd gespeeld hebben.

Arno A

Oskar Zawada lijkt mij een prima spits voor ons.

Goed in voorzetten ook!

https://eredivisie.nl/stats/aanval/

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: SCC op juni 02, 2025, 11:26:10
Hoorde van mensen die in Rotterdam zijn geweest dat onze linksback (Marsman) echt een hele goede pot speelde en continu gevaarlijk was. 2 seizoenen terug al beste linksback van de competitie, toch opvallend dat die de stap in het eerste dan net niet kan maken (te druistig?). Ook moet Schaapman een goede wedstrijd gespeeld hebben.

Marsman speelde een paar keer in een slecht draaiend team aan het begin van het seizoen. Speelde eigenlijk niet slecht, maar maakte (beginners)fouten. Hoop dat ie nog wat stappen maakt, is wel razend snel
Henk, held, bedankt

Huizen

Daarnaast geeft hij aan dan Wiebe sterker is geworden en dat die er moet staan volgend seizoen.
Vervolgens nog dat hij ervan overtuigd is dat Visser en Jonker minuten gaan maken.

Opvallend; er wordt niet gesproken over vd Veen, toch voormalig jeugdinternational van NL. En een vleugelspeler, terwijl er ook in dezelfde aflevering wordt aangegeven dat de verwachting is dat Pauwels ?n Balk wel eens kunnen vertrekken.

Viel mij ook op m.b.t. Vd Veen en Marsman, en het verbaasde mij juist dat Kooistra erg werd genoemd en naar mijn mening juist weinig kansen van Henk heeft gekregen dit jaar. Schaapman gaat weg las ik hier ergens?

sunderland

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 02, 2025, 12:04:02
Marsman speelde een paar keer in een slecht draaiend team aan het begin van het seizoen. Speelde eigenlijk niet slecht, maar maakte (beginners)fouten. Hoop dat ie nog wat stappen maakt, is wel razend snel
hij werd toen steeds veel te laat aangespeeld en daardoor steeds in problemen gebracht door anderen en dan vooral Smand

zeewolde

Citaat van: sunderland op juni 02, 2025, 12:55:41
hij werd toen steeds veel te laat aangespeeld en daardoor steeds in problemen gebracht door anderen en dan vooral Smand
ze hebben 1 helft samen gespeeld.....

Harry L.

De doelstelling is directe promotie aldus Henk tijdens zijn boottochtje. Dan moet er nog heel veel gaan gebeuren de komende tijd (kwaliteit). Ik ben benieuwd, en hoop dan dat die bovengenoemde jeugdspelers voor de breedte zijn en niet voor de basis. Wordt een hele opgave om te promoveren

Johan-12

Citaat van: Harry L. op juni 02, 2025, 13:18:48
De doelstelling is directe promotie aldus Henk tijdens zijn boottochtje. Dan moet er nog heel veel gaan gebeuren de komende tijd (kwaliteit). Ik ben benieuwd, en hoop dan dat die bovengenoemde jeugdspelers voor de breedte zijn en niet voor de basis. Wordt een hele opgave om te promoveren
Die ambitie zullen volgend seizoen wel 8 clubs hebben, dus er zullen minimaal 5 een teleurstellend seizoen krijgen. Eigen manier van voetballen weer oppakken, en op die manier het verschil maken. Dan kunnen we een eind komen.

Bankzitter

De selectie zal niet compleet zijn als we starten met de eerste oefenwedstrijden dus nog volop kans voor O21 om zich te bewijzen.
Als iemand voldoet dan scheelt het weer een positie waar Lambooij voor moet gaan shoppen.

sunderland

Citaat van: zeewolde op juni 02, 2025, 13:14:12
ze hebben 1 helft samen gespeeld.....
die helft waar Marsman werd gewisseld door Smand zijn kutballen. Dat wist ik nog.
En dan zie je Smand de laatste weds waarin hij uitstekend was.

michello

23 jarige Oostenrijkse spits is onderweg. Deze week keuring. Zoeken maar!

michello

Dan kom ik uit op Stefan Feiertag of Nicolas Binder

denistel

Citaat van: michello op juni 02, 2025, 17:09:06
Dan kom ik uit op Stefan Feiertag of Nicolas Binder

2 en 3 x gescoord afgelopen seizoen daar wordt je niet warm van