Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
45 gasten, 3 leden
mathijs901, Bankzitter, justremco

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Derkx R.H.

Citaat van: Oud Cambuur op juni 19, 2025, 12:16:54
Op Twitter gaat de naam rond van Ricuenio Kewal ex Jong Az en het laatste half jaar 2 westrijden voor NK Osijek een rechtsbuiten. Zal dan betekenen dat ze voorsorteren op het vertrek van Pauwels. Iemand die hier meer van weet?
Was niet meer dan een persoonlijke voorkeur...

Oud Cambuur

Citaat van: Derkx R.H. op juni 19, 2025, 13:36:27
Was niet meer dan een persoonlijke voorkeur...

Ok duidelijk. Henk komt vandaag terug van vakantie hoop dat er voor de 1ste training as woensdag nog wat bijkomt

Derkx R.H.

Citaat van: Oud Cambuur op juni 19, 2025, 13:41:03
Ok duidelijk. Henk komt vandaag terug van vakantie hoop dat er voor de 1ste training as woensdag nog wat bijkomt
Dat is mijn verwachting wel(vleugelaanvaller) en dat er duidelijkheid is wat betreft Galvez en Diemers(die HdJ wil houden)...en in een later stadium een spits en ervaren krachten..

zeewolde

Tim Bakens is assistent bij Zwolle geworden.

Oud Cambuur

Citaat van: zeewolde op juni 20, 2025, 12:40:35
Tim Bakens is assistent bij Zwolle geworden.
Je vraagt je  toch echt af wat de redenen kunnen zijn dat iedereen die benadert wordt voor assistent trainer afhaakt

Teun Seun

Citaat van: Oud Cambuur op juni 20, 2025, 12:52:21
Je vraagt je  toch echt af wat de redenen kunnen zijn dat iedereen die benadert wordt voor assistent trainer afhaakt
Volgens mij is het zo dat maar weinig trainers als assistent naast Henk willen werken om later het stokje over te nemen. En dat is positief bedoeld hoor, voordat mensen meteen gaan blaffen nu. De bedoeling is om naast Henk 'klaargestoomd' te worden voor de taak als hoofdtrainer. Ik zou dat zelf ook niet doen want je weet welke naam na de eerste de beste nederlaag gescandeerd gaat worden. En wat als Henk met ons de eredivisie haalt? Gaat hij dan afscheid nemen of een stap terugdoen? Ik denk het niet..

sunderland

Citaat van: Teun Seun op juni 20, 2025, 13:09:49
Volgens mij is het zo dat maar weinig trainers als assistent naast Henk willen werken om later het stokje over te nemen. En dat is positief bedoeld hoor, voordat mensen meteen gaan blaffen nu. De bedoeling is om naast Henk 'klaargestoomd' te worden voor de taak als hoofdtrainer. Ik zou dat zelf ook niet doen want je weet welke naam na de eerste de beste nederlaag gescandeerd gaat worden. En wat als Henk met ons de eredivisie haalt? Gaat hij dan afscheid nemen of een stap terugdoen? Ik denk het niet..
begrijp dat verhaal ook niet zo. Gewoon een assistent, hoe moeilijk kan het zijn. Van de wey . Dat opvolg verhaal, wat voor zin heeft het . Gaat het heel goed word ie weggeplukt door top 7.

Noordcambuur

Heeft iemand nog een nieuwtje nieuwe spelers  :?

Specuveter

Citaat van: Noordcambuur op juni 20, 2025, 13:47:01
Heeft iemand nog een nieuwtje nieuwe spelers  :?
nieuwtje is dat het bijna weekend is
Na het weekend weer verder kijken!

Derkx R.H.

Citaat van: Specuveter op juni 20, 2025, 13:52:59
nieuwtje is dat het bijna weekend is
Na het weekend weer verder kijken!
Veel spelers/trainers komen weer thuis of zijn net weer terug van vakantie... Dus zal er de komende dagen wel het 1 of ander gebeuren richting de 1e training. |:)

EDIT: Zag spelers alweer op veld met conditietrainer/performancecoach... Testen of de heren wat gedaan hebben tijdens de vakantie :D

Oud Cambuur

Bij de andere clubs in de KKD gebeurt ook niet veel. De Graafschap is aardig wat kwijtgeraakt maar voor de rest heel rustig. Vanaf maandag starten overal de trainingen weer zal de transfercarousel dan wel op gang komen.

zeewolde

Citaat van: Oud Cambuur op juni 20, 2025, 16:38:49
Bij de andere clubs in de KKD gebeurt ook niet veel. De Graafschap is aardig wat kwijtgeraakt maar voor de rest heel rustig. Vanaf maandag starten overal de trainingen weer zal de transfercarousel dan wel op gang komen.
Willem 2 is druk bezig

Galdiano

Citaat van: zeewolde op juni 20, 2025, 17:16:07
Willem 2 is druk bezig

En Roda en RKC. Maar verder nog erg weinig.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Jespergames

Byron Burgering naar Almere, zonde had ik hier graag willen zien.