Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 6
  • Total: 6
6 gasten, 0 leden

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Oud Cambuur op juni 21, 2025, 14:27:28
Niks lijkt mij niet die jonge heeft nog een contract voor 2 jaar. Zal wel een x bedrag zijn met een doorverkoop percentage
hij is zelf naar de uitgang gewerkt. Zou vreemd zijn . Of 1 van ons gaat daar heen.

Oud Cambuur

Citaat van: sunderland op juni 21, 2025, 14:38:53
hij is zelf naar de uitgang gewerkt. Zou vreemd zijn . Of 1 van ons gaat daar heen.

We gaan het zien of het ?berhaupt wel doorgaat, maar de details worden altijd achtergehouden

michello

Komt niet naar ons. Onzinverhaal.

Oud Cambuur

Citaat van: michello op juni 21, 2025, 15:08:20
Komt niet naar ons. Onzinverhaal.
Strepen we die door het volgende gerucht dan maar

Andy King

'Aanvoerder Leandro Bacuna vertrekt waarschijnlijk met een contract dat afloopt naar het buitenland, terwijl het voor spelers zoals Romano Postema, Rui Mendes en Thijs Oosting moeilijk is om speeltijd te krijgen. Postema zou rond zijn met een KKD club.'

Van fansite FC Groningen.

Oud Cambuur

Citaat van: Andy King op juni 21, 2025, 16:14:46
'Aanvoerder Leandro Bacuna vertrekt waarschijnlijk met een contract dat afloopt naar het buitenland, terwijl het voor spelers zoals Romano Postema, Rui Mendes en Thijs Oosting moeilijk is om speeltijd te krijgen. Postema zou rond zijn met een KKD club.'

Van fansite FC Groningen.
Dus kans 1 op 16 top

YellowBlue

Ik denk dat het een broodje aap verhaal is...

Arno A

valt mij tegen de aankopen tot nu toe. Je haalt dkv zo niet in binnen vier jaar. Die halen Vente voor een miljoen. En de Pool van RKC en nog twee toppers, Jeugdspelers gaan naar Feyenoord en Quick Boys.

Maar het budget zal wel 10 miljoen schelen.

Graag vier scorende spelers erbij die minstens tien goals gaan maken. nu afhankelijk van Balk, Diemers , Binder en R?lke. Of Wiebe en Iwan moeten uit hun slof schieten. Of die Visser? Haal dan Burgering en/of Slory, en/of Schuurman en/of Vlak . OC heeft ook nog geen nieuwe club .

Plaats vijf tot acht schat ik in.

Oud Cambuur

Citaat van: Arno A op juni 21, 2025, 17:37:14
valt mij tegen de aankopen tot nu toe. Je haalt dkv zo niet in binnen vier jaar. Die halen Vente voor een miljoen. En de Pool van RKC en nog twee toppers, Jeugdspelers gaan naar Feyenoord en Quick Boys.

Maar het budget zal wel 10 miljoen schelen.

Graag vier scorende spelers erbij die minstens tien goals gaan maken. nu afhankelijk van Balk, Diemers , Binder en R?lke. Of Wiebe en Iwan moeten uit hun slof schieten. Of die Visser? Haal dan Burgering en/of Slory, en/of Schuurman en/of Vlak . OC heeft ook nog geen nieuwe club .

Weer zo'n kulverhaal aan wat voor drugs zit jij?

De Gast

Op het middenveld moet er ook scorend vermogen bij. Niveau Michael Breij.
Maarja als Diemers blijft en Nartey moet spelen omdat het eigen jeugd is komen we niet vooruit.

zeewolde

Citaat van: Oud Cambuur op juni 21, 2025, 18:05:21
Weer zo'n kulverhaal aan wat voor drugs zit jij?
ik wou ook al reageren. Wat een onzin verkomdigt die vent. En veel te vaak zeer onsamenhangend.

YellowBlue

Citaat van: Arno A op juni 21, 2025, 17:37:14

Maar het budget zal wel 10 miljoen schelen. 6

Hoe kun je ook alweer iemand blocken op dit forum?

upweer

Delfzijl/Cambuur

Heren laat toch een ieder hier een beetje in zn waarde anders lees je maar een beetje erover heen.
Hij heeft ook wel een beetje gelijk, je haalt Hee niet zomaar in, dan moet er veel meer kapitaal op t veld komen en een vollere knip.
Wees es een beetje aardiger naar elkaar toe met dit mooie weer.
Hekel aan group bashing.
Groeten uit het zomerse Delfzijl.
( pokke hitte)

Lore

Iemand kan toch ook inhoudelijk reageren? Dat lijkt mij de essentie van dit forum