Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
77 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Lambooij is nu aan zet. Ben benieuwd

Bens

Ik ben benieuwd of Balk ook nog verkocht wordt, als dat zo is zal er op links of rechts nog wel iets bijkomen.

zeewolde

Als Souren op 6 speelt en Diemers op 10, hebben we dan een nieuwe 8 nodig?
Of gaat Rolke die rol invullen?
Nartey is toch echt een 8 en geen tien.

Hebben we wel genoeg middenvelders?
Volgens mij geen dubbele bezetting in elk geval.

Noordcambuur

Citaat van: wiekie1969 op juli 17, 2025, 14:22:02
Lambooij is nu aan zet. Ben benieuwd
nou Lambooij er moet nog veel bijkomen bij vertrek van de 3 spelers.

1 centrale verdediger
2 linkerverdedigers
1 rechterverdediger
1 linksbuiten
1 rechtsbuiten

1 spits :y

Noordcambuur

Citaat van: Bens op juli 17, 2025, 14:31:43
Ik ben benieuwd of Balk ook nog verkocht wordt, als dat zo is zal er op links of rechts nog wel iets bijkomen.
3 ton en klaar

Bankzitter

Ik zou Balk gewoon een jaar extra en wat extra salaris geven. Scoort er toch minimaal 10.
Anders moet je er weer eentje inpassen en maar hopen dat die het beter doet.

En na dit seizoen heb je in Henstra of Kooistra de vervanger voor Balk al zelf opgeleid.

debaas058

Citaat van: Bankzitter op juli 17, 2025, 14:50:19
Ik zou Balk gewoon een jaar extra en wat extra salaris geven. Scoort er toch minimaal 10.

En na dit seizoen heb je in Henstra of Kooistra de vervanger voor Balk al zelf opgeleid.

Als buitenspeler op het laatste weinig rendement.. Ik zou hem altijd verkopen nu het nog kan. Anders loopt die straks transfervrij de deur uit.
Qua mentaliteit is het wel iemand die gemist gaat worden dan.
Against Modern Football ~ Cambuur Culture 2012

Bankzitter

Als verlengt , dan kun je eind van het seizoen verkopen.
Je zegt wel weinig rendement... maar voordat een nieuwe gewend is en rendement heeft ben je ook al weer 2 maanden onderweg.

Na 3 topverkopen, moet je wat mij betreft zorgen dat je de rest (Jansen, Nartey , Balk, Galvez  ect) wel binnenboord houdt en die niet meer laat gaan.

Bernardo

Citaat van: Bankzitter op juli 17, 2025, 14:50:19

Balk wil zelf toch ook weg zei Henk in podcast Hertenkamp. Dus wie zegt dat hij wil verlengen?

Bankzitter

Als hij echt wil, dan hou je hem niet tegen (die fout hebben we met Hoedemakers gemaakt). Maar ik hoop persoonlijk dat hij blijft en dan zal je meer salaris moeten bieden. Een nieuwe (goede) buitenspeler wil ook flink verdienen... dus geld ben je kwijt als je een scorende aanval wilt.
We gaan het zien.

Oud Cambuur

Citaat van: Noordcambuur op juli 17, 2025, 14:35:36

1 centrale verdediger
2 linkerverdedigers
1 rechterverdediger
1 linksbuiten
1 rechtsbuiten

Dit kun je dus vergeten een cv komt er zeker bij Galves zal volgende week wel aansluiten en er zal een rb bijkomen dat zal het ongeveer zijn of er moet nog een buitenkansje voorbij komen

sunderland

Citaat van: Bernardo op juli 17, 2025, 15:05:18
Balk wil zelf toch ook weg zei Henk in podcast Hertenkamp. Dus wie zegt dat hij wil verlengen?
hij had vorig seizoen verlengd om evt wat geld op te leveren bij verkoop. Dat is in overleg gegaan van beide kanten en daarin is waarschijnlijk een bedrag afgesproken . En dat is hem gegund want als er iemand zich het snot voor zijn ogen heeft gewerkt is het Balk wel voor ons club

papier

Citaat van: sunderland op juli 17, 2025, 15:53:15
hij had vorig seizoen verlengd om evt wat geld op te leveren bij verkoop. Dat is in overleg gegaan van beide kanten en daarin is waarschijnlijk een bedrag afgesproken . En dat is hem gegund want als er iemand zich het snot voor zijn ogen heeft gewerkt is het Balk wel voor ons club

Dit is het moment, vorig seizoen top met z?n goals. Ook door de omstandigheden. Zie ik dit jaar in ieder geval qua cijfers minder opvallen. Qua inzet en mentaliteit zal hij hoe dan ook wat toevoegen. Maar idd, een transfer is hem van harte gegund.

Derkx R.H.

Citaat van: Noordcambuur op juli 17, 2025, 14:35:36

1 centrale verdediger
1 linkerverdedigers
1 rechterverdediger
1 linksbuiten
1 rechtsbuiten

Middenvelder wil ik hier aan toevoegen..

Derkx R.H.

Citaat van: papier op juli 17, 2025, 16:41:53
Dit is het moment, vorig seizoen top met z?n goals. Ook door de omstandigheden. Zie ik dit jaar in ieder geval qua cijfers minder opvallen. Qua inzet en mentaliteit zal hij hoe dan ook wat toevoegen. Maar idd, een transfer is hem van harte gegund.
Het seizoen er voor ook meer dan prima...met 9 doelpunten en 11 assists

Maar hij is de volgende die vertrekt... :thumbsup