Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
81 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Middenveld is wat krap met Souren, Diemers, Nartey, R?lke , Daan Visser. Ze zijn redelijk multifunctioneel dus met wat schuiven kan het net.
Hoe gaat is Visser en hoe dicht zou Sybrand Veldhuiser al tegen aanhangen?

Derkx R.H.

Citaat van: Bankzitter op juli 17, 2025, 18:53:35
Middenveld is wat krap met Souren, Diemers, Nartey, R?lke , Daan Visser. Ze zijn redelijk multifunctioneel dus met wat schuiven kan het net.
Hoe gaat is Visser en hoe dicht zou Sybrand Veldhuiser al tegen aanhangen?
Er moet gewoon een ervaren kracht(en) bij, en dan een speler of spelers die op meerdere posities uit de voeten kan/kunnen..

Destroyer

Lambooij dikke  :thumbsup

3 spelers 2,5mln  _O_
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bernardo

Citaat van: Derkx R.H. op juli 17, 2025, 19:09:41
Er moet gewoon een ervaren kracht(en) bij, en dan een speler of spelers die op meerdere posities uit de voeten kan/kunnen..

Zou graag nog wel een vervanger zien voor Kieftenbeld, ook voor die positie en leeftijdscategorie

NRG

Citaat van: Destroyer op juli 17, 2025, 19:12:56
Lambooij dikke  :thumbsup

3 spelers 2,5mln  _O_

Jaaa!! Lekker verkopen. Schulden aflossen en meedraaien in de middenmoot.
Of ben ik nu te negatief?

Bankzitter

Een deel vloeit terug naar het spelersbudget.
Daarbij is pro actief gehandeld door de vervangers al te halen voor de spelers zijn verkocht.
En zolang we voor de breedte nog spelers zoeken voor dubbele bezetting, heeft de jeugd uit O21 de kans om zich in de selectie te knokken.
ik heb wel vertrouwen dat Lambooij voor de eerste competitie wedstrijd (minimaal) een top5 selectie heeft neergezet.

gobo

Citaat van: NRG op juli 17, 2025, 21:26:47

Ja, dat ben je. Toch heel logisch dat je eerst je schulden aflost voordat je ja groeien,?
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Delfzijl/Cambuur

Liever dat als in de shit van Vitesse eindigen. Ons nieuwe huis was duur, maar als we geduld hebben kan het niet anders dan dat we de weg naar boven vinden. Heb ook al heel wat Cambuur jaren onderaan gebungeld met 3 of 4000 man.  Geloof me we komen er wel heb geduld.

okkele

Citaat van: sunderland op juli 17, 2025, 15:53:15
hij had vorig seizoen verlengd om evt wat geld op te leveren bij verkoop. Dat is in overleg gegaan van beide kanten en daarin is waarschijnlijk een bedrag afgesproken . En dat is hem gegund want als er iemand zich het snot voor zijn ogen heeft gewerkt is het Balk wel voor ons club
|:)
helemaal eens.
:proost
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

jij denkt ook dat dit de selectie is?
kom nou.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

upweer

Er is genoeg potentie.
Die Bakati, Yoram, Wiebe, Heinstraat komen er aan.

Maar ik mis wel ervaring, zelfs tegen de amateurs viel dit op.
De spits positie ook heel matig, Cambuur en spitsen haha.

Binder en Kian trainde beide gisteren mee, maar kunnen nog geen volle bak spelen.

Vlampiep

Citaat van: gobo op juli 17, 2025, 23:08:29
Ja, dat ben je. Toch heel logisch dat je eerst je schulden aflost voordat je ja groeien,?
Hier is geen woord gelogen en jij verwijt een andere negativisme terwijl je het zelfde beweert  :_schater

Vlampiep

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juli 17, 2025, 23:15:41
Liever dat als in de shit van Vitesse eindigen. Ons nieuwe huis was duur, maar als we geduld hebben kan het niet anders dan dat we de weg naar boven vinden. Heb ook al heel wat Cambuur jaren onderaan gebungeld met 3 of 4000 man.  Geloof me we komen er wel heb geduld.
We gaan ook dit seizoen echt wel meedoen voor de hoofdprijs. Hopelijk komt er nog  een gelouterde oude speler die de rol van Kieftenbelt kan invullen en blijft onze Fin nog een seizoen.

Lore

Om het even in perspectief te zetten. Dordt heeft net een nieuwe speler uit Zweden gehaald: Martin Vetkal

Met zijn statistieken zouden sommigen op dit forum in een spontane depressie raken, maar iemand van hen gaf juist Dordt aan als club waar het goed gaat. Dat zou zomaar kunnen, ik ken deze speler niet. Maar dit zou afgeslacht zijn op dit forum:

https://www.transfermarkt.nl/martin-vetkal/leistungsdatendetails/spieler/488297/plus/0?saison=2024&verein=&liga=&wettbewerb=&pos=&trainer_id=

Noordcambuur

Ik hoop dat het niet lang duurt voordat we weer nieuwe spelers zien in Leeuwarden.