Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.709
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
29 gasten, 3 leden (1 verborgen)
Bankzitter, mathijs901

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Oud Cambuur

Citaat van: Lore op juli 26, 2025, 12:01:31
Maar dan gaat hij toch niet weg? Cambuur zal hem toch niet gratis laten lopen? Dan moet hij het seizoen afmaken?
Speelde gisteren ook weer als een drol. Hoorde van de week dat hij wat gefrustreerd raakt omdat er geen interesse in hem is. Zou het liefste hebben dat hij gaat want aan een gefrustreerde voetballer heb je niks

EdsjeSCC

Citaat van: sunderland op juli 26, 2025, 11:12:42
wat ben je mild, het hele vorige seizoen 4 goede wedstrijden gezien. Het middenveld is weer hetzelfde domme gedoe.

Dan ook toegeven als het wel blijkt te lukken doordat het centrum met Berkhout en Amofa een stuk beter kan voetballen he

Galdiano

Citaat van: Oud Cambuur op juli 26, 2025, 12:08:15
Speelde gisteren ook weer als een drol. Hoorde van de week dat hij wat gefrustreerd raakt omdat er geen interesse in hem is. Zou het liefste hebben dat hij gaat want aan een gefrustreerde voetballer heb je niks

Dit slaat als een lul op een drumstel. En klopt echt helemaal niets van.   :zucht
Balk heeft het echt heel erg naar zijn hier. En aan motivatie geen gebrek.  :y

Ik weet echt niet waar je dit weg haalt.  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

richard

Citaat van: Derkx R.H. op juli 26, 2025, 11:29:55
Had al wat verwacht eigenlijk. En Balk gaat waarschijnlijk wel, maar door omstandigheden duurt het langer of hij stuurt aan op transfervrij vertrek.....

Waar zou hij heen moeten dan?

sunderland

Citaat van: EdsjeSCC op juli 26, 2025, 12:08:53
Dan ook toegeven als het wel blijkt te lukken doordat het centrum met Berkhout en Amofa een stuk beter kan voetballen he
het gaat vooral om het stuk tussen aanval en middenveld en aansluiting en scoren. Niet van achteruit want dat stuk was tegen Feyenoord ook al goed in de eerste helft

Arno A

Citaat van: richard op juli 26, 2025, 13:42:10

misschien wel Emmen. Kan ie mooi met Postema spelen

Oud Cambuur

Citaat van: Galdiano op juli 26, 2025, 12:52:26
Dit slaat als een lul op een drumstel. En klopt echt helemaal niets van.   :zucht
Balk heeft het echt heel erg naar zijn hier. En aan motivatie geen gebrek.  :y

Ik weet echt niet waar je dit weg haalt.  :_schater
Zie hem dagelijks dus mag ik daar een mening over hebben of niet? Dat jij die niet deelt prima toch

Lore

Citaat van: Arno A op juli 26, 2025, 16:18:11
misschien wel Emmen. Kan ie mooi met Postema spelen

Die kunnen hem toch nooit betalen?  Cambuur zal toch niet hun topscorer gratis laten vertrekken en ook nog naar een concurrent? Dat zou pas vreemd beleid zijn

Derkx R.H.

Citaat van: richard op juli 26, 2025, 13:42:10

Dat weet je toch wel, jij als best ingelichte Cambuur-supporter weet alles toch al...  :_schater

Galdiano

Citaat van: Oud Cambuur op juli 26, 2025, 16:27:09
Zie hem dagelijks dus mag ik daar een mening over hebben of niet? Dat jij die niet deelt prima toch

Zien is wat anders dan spreken. En de oprechte mening van hem horen.

Oud Cambuur

Citaat van: Galdiano op juli 26, 2025, 18:17:15
Zien is wat anders dan spreken. En de oprechte mening van hem horen.
Dat heeft toch helemaal niks met zijn voetbal te maken. Interesseert mij helemaal niet hoe hij praat beoordeel hem als voetballer, nou hij voetbalt als een drol momenteel

Josli

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juli 26, 2025, 01:24:02
Josli, eigenlijk zijn we het best wel eens... |:)

Dat denk ik ook wel. Ik zeg namelijk nergens dat ik vind dat Diemers eruit moet. Het is een goede speler. Maar laten we het anders zeggen. Hij rendeert niet goed in dit team. Ik vind dat hij veel beter kan, maar ik denk vooral ook dat hij van veel meer waarde kan zijn voor dit team, dus ook de spelers om hem heen beter kan laten voetballen. Dat doet hij nu niet (genoeg) in mijn ogen.

Galdiano

Citaat van: Oud Cambuur op juli 26, 2025, 19:56:04
Dat heeft toch helemaal niks met zijn voetbal te maken. Interesseert mij helemaal niet hoe hij praat beoordeel hem als voetballer, nou hij voetbalt als een drol momenteel

Jij geeft aan dat je hoorde dat hij gefrustreerd was. Daar doelde ik op. Dat slaat nergens op.

Oud Cambuur

Cambuur is ge?nteresseerd in Ludvig Svanberg linkercentrale verdediger  22 jaar  van GIF Sundvall

AL

Citaat van: Oud Cambuur op juli 26, 2025, 21:28:50
Cambuur is ge?nteresseerd in Ludvig Svanberg linkercentrale verdediger  22 jaar  van GIF Sundvall

Ze wilden toch een ervaren CV???