Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
66 gasten, 4 leden (1 verborgen)
Holwerd voor Cambuur, Poetser, mathijs901

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Je kunt ook overdrijven, h?.
Diemers zet je er niet zo even naast.
En 2 jonge spelers waaraan je in de toekomst aan kan verdienen ook niet.
Dus Lambooij zal eerst tegen Henk zeggen dat het op zich prima spelers zijn en dat hij maar moet zorgen dat ze samen kunnen spelen.
Andere posities (spits, centale verdeedigers) hadden wel even wat meer prioriteit dan nog een extra middenvelder.

Ze zoeken inmddels een diepgaande middenvelder erbij en het is nog lang geen 1 september, dus met die puinhoop valt het best wel mee.

Poetser

Citaat van: Trainert! op juli 26, 2025, 06:23:24

Lastig? Ze hebben een heel seizoen gekeken naar een elftal wat niet loopt. Middenveld en aanval. Nu het seizoen bijna begint heb je op die posities nog geen kwaliteit, en is het allemaal hetzelfde als afgelopen seizoen.
Dan kan meneer Lambooij wel spelers verkopen, wat knap is en mooi voor de club. Maar op het gebied van geen middenveld en aanval aantrekken, heeft hij er een puinhoop van gemaakt.

Een puinhoop nog wel.  :_schater

Bij Vitesse is het een puinhoop.

Naastismis

Klinkt mooi, voor miljoenen verkocht, daar gaat nog zoveel vanaf dat er niet veel overblijft, en er is bij een aantal spelers al een transfersom betaald. Er is geen geld, of we wachten op de 4,5 miljoen van de gemeente of we moeten wachten op spelers die vrij komen bij betere clubs en die kunnen worden gehuurd op het eind van de transferperiode

Bankzitter

Er is in ieder geval nog geld voor drie spelers erbij.

Het is ook niet hetzelfde al vorig seizoen. De 2 CV's die niet konden opbouwen zijn vervangen door 2 die het wel kunnen. En komt nog een derde bij en wat ik van Jonker aan de bal zie is dat er ook eentje met lef aan de bal.

Vorig jaar geen spits, nu wel 2. Nog te vroeg om iets te zeggen hoe goed of slecht die zijn.

Alle spelers die niet beter meer werden zijn vervangen door talentvolle spelers. Niet nog een seizoen door met twijfelgevallen als vMullem en Poll.

Nieling/Amofa, Pauwels/Sj?strand en Mercera/ Mulders lijken we ook geen kwaliteit op in te leveren.

En een aantal  O21 jongens tegen die echt goed overeind bleven tegen een volwassen Roda Team (met Zwarts, Breij, Paulissen)  ... daar kun je in  de breedte op terugvallen.

We liggen behoorlijk achter in de automatismen en speelwijze ect. , daar zie je (nog?) geen vooruitgang tov vorig seizoen.
Kwalitatief maak ik me geen zorgen over de selectie.

wiekie1969

Geduld. Aken en Keulen binne oek niet in 1 dag bouwt.

wiekie1969

[quote author=Bankzitter

We liggen behoorlijk achter in de automatismen en speelwijze ect. , daar zie je (nog?) geen vooruitgang tov vorig seizoen.
[/quote]

Amofa maakt het verschil. Dankzij hem staat het hele team beter

Trainert!

Citaat van: wiekie1969 op juli 26, 2025, 09:42:20
[quote author=Bankzitter

Kan toch niet zo zijn dat we afhankelijk zijn van 1 speler, waarbij je je af moet vragen hoe fit hij dit seizoen zal zijn

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Derkx R.H.

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juli 26, 2025, 10:38:16
Mulders; Galvez en  :?
De rechtsbuiten is mijn verwachting...

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op juli 26, 2025, 09:42:20
[quote author=Bankzitter

wat ben je mild, het hele vorige seizoen 4 goede wedstrijden gezien. Het middenveld is weer hetzelfde domme gedoe.

zeewolde

Citaat van: Derkx R.H. op juli 26, 2025, 10:45:26
De rechtsbuiten is mijn verwachting...
vandaag of morgen al?

En gaat Balk weg?

Derkx R.H.

Citaat van: zeewolde op juli 26, 2025, 11:24:07
vandaag of morgen al?

En gaat Balk weg?
Had al wat verwacht eigenlijk. En Balk gaat waarschijnlijk wel, maar door omstandigheden duurt het langer of hij stuurt aan op transfervrij vertrek.....

Oud Cambuur

Citaat van: zeewolde op juli 26, 2025, 11:24:07
vandaag of morgen al?

En gaat Balk weg?
Er is momenteel geen interesse voor

Bankzitter

Citaat van: sunderland op juli 26, 2025, 11:12:42
wat ben je mild, het hele vorige seizoen 4 goede wedstrijden gezien. Het middenveld is weer hetzelfde domme gedoe.

Het was niet heel goed, maar met een derde plaats en een recordbedrag aan transfersommen kun je ook weer niet zeggen dat hetdramatisch  slecht was. Het waren geen leuke wedstrijden om naar te kijken maar er werd wel geknokt en om resultaat gespeeld. Je oopt altijd op meer maar vooraf was al duidelijk dat het een tussenjaar zou worden.

Ik denk dat deze selectie meer in staat is leuk herkenbaat voetbal te spelen dan de vorige. Het  zal nog wel tijd kosten dat er ook uit te krijgen.
Het gebrek aan herkenbaar voetbal zou liggen aan de CV's en gebrek aan een spits.. dat is opgelost. Het ligt er ook wel een beetje aan de laatste spelers die erbij komen en de voorbereiding heeft de zwakke plekken blootgelexgd. Nog een tussenjaar zal niet de bedoeling zijn.

Lore

Citaat van: Derkx R.H. op juli 26, 2025, 11:29:55
Had al wat verwacht eigenlijk. En Balk gaat waarschijnlijk wel, maar door omstandigheden duurt het langer of hij stuurt aan op transfervrij vertrek.....

Maar dan gaat hij toch niet weg? Cambuur zal hem toch niet gratis laten lopen? Dan moet hij het seizoen afmaken?