Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
24 gasten, 3 leden
TheDutchman, gobo, mathijs901

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

wagen306

Wat is er mis mee, als iemand kritisch is Sunderland?

gobo

Citaat van: sunderland op juli 31, 2025, 13:51:24
Ben blij dat ik niet bij Trainert woon. Wat een depressief figuur. Hij weet ook werkelijk alles een negatieve lading te geven.
Niet best dat je zo bent
Je hebt helemaal gelijk Sunderland...
En laten we voorop stellen dat dit niets met kritisch heeft uit te staan, maar gewoon lekker op alle slakken zout leggen.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Bankzitter

Kritisch is prima maar onderbouw dan ook bijvoorbeeld roept "snel afscheid nemen".

Ik zie R?lke als een prima multi-functionele speler voor de breedte die de 2e seizoenshelft echt progressie heeft gemaakt en ook makkleijk scoort.
Prima als je vind dat 'ie wegmoet, maar het gissen waarom. Mischien vind Trainert wel dat Daan Visser een mega talent waardoor R?lke niet meer gaat spelen... geen idee.

sunderland

Citaat van: wagen306 op juli 31, 2025, 14:36:55
haha ik noemde jou niet maar jij bent kritisch en dat mag zeker . Kijk alles van Trainert eens terug wagen 307

Lore

Citaat van: wagen306 op juli 31, 2025, 14:36:55

Kritisch is echt niet hetzelfde als een negatieve basishouding.

R058

Citaat van: Lore op juli 31, 2025, 15:17:51
Kritisch is echt niet hetzelfde als een negatieve basishouding.
Een aantal hier snappen dat verschil niet echt helaas. Hetzelfde met realisme en negativisme haha

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: sunderland op juli 31, 2025, 14:56:11
haha ik noemde jou niet maar jij bent kritisch en dat mag zeker .
Noujaaaaaa:
Citaat van: wagen306 op juli 30, 2025, 22:43:55
Zal ook wel weer een half seizoen nodig hebben om wedstrijden te kunnen spelen.

;)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Andy King

Ik vind dat Lambooij het echt geweldig doet. Ook gezien het beschikbare budget. En natuurlijk zit er wel eens een missertje bij. Maar das logies. Net als bij andere clubs.

Lore

Citaat van: Andy King op juli 31, 2025, 16:50:18
Ik vind dat Lambooij het echt geweldig doet. Ook gezien het beschikbare budget. En natuurlijk zit er wel eens een missertje bij. Maar das logies. Net als bij andere clubs.

Eens, ik hoop dat hij ook echt bouwt aan een betere structuur. Anders hangt het te veel op personen en zijn wij bij zijn vertrek weer terug bij af

Andy King

Citaat van: Lore op juli 31, 2025, 17:27:26
Eens, ik hoop dat hij ook echt bouwt aan een betere structuur. Anders hangt het te veel op personen en zijn wij bij zijn vertrek weer terug bij af

Ja, dat ben ik met je eens, maar tegelijkertijd is dat de voetbalwereld. Zie bijv. Ajax.

Bankzitter

Missers kun je ook niet voorkomen. Als Jermoumi het goed doet, is Mulders dan een miskoop? Henk kan er maar 11 opstellen.

upweer

Citaat van: Bankzitter op juli 31, 2025, 18:57:13
Missers kun je ook niet voorkomen. Als Jermoumi het goed doet, is Mulders dan een miskoop? Henk kan er maar 11 opstellen.

Ik kan je zo vertellen dat Mulders geen miskoop is.
Maar is ottesen dat wel achteraf?  Of Polletje?
Wie had gedacht dat van Kaam en De Jong missers waren.

Verwacht het onverwachte  :thumbsup

oost

Citaat van: upweer op juli 31, 2025, 18:59:23
Ik kan je zo vertellen dat Mulders geen miskoop is.
Maar is ottesen dat wel achteraf?  Of Polletje?
Wie had gedacht dat van Kaam en De Jong missers waren.

Verwacht het onverwachte  :thumbsup

Beiden hebben goede basis techniek alleen mentaal en fysiek konden ze het niet aan.
Je kunt van az zeggen wat je wil maar door selecteren kunnen ze daar als geen andere club.

Trainert!

Citaat van: Bankzitter op juli 31, 2025, 14:52:09
Kritisch is prima maar onderbouw dan ook bijvoorbeeld roept "snel afscheid nemen".

Ik zie R?lke als een prima multi-functionele speler voor de breedte die de 2e seizoenshelft echt progressie heeft gemaakt en ook makkleijk scoort.
Prima als je vind dat 'ie wegmoet, maar het gissen waarom. Mischien vind Trainert wel dat Daan Visser een mega talent waardoor R?lke niet meer gaat spelen... geen idee.

Jij ziet geen wedstrijden?
Hij heeft een paar (mooie) doelpunten gemaakt. Verder is hij traag en houterig, de pit om te strijden en mee te sprinten aanvallend en verdedigend heeft hij niet. Alles in 1 tempo.

Daarom zeg ik, snel afscheid nemen als er een club komt. Want er loopt vast een betere op aarde die haalbaar is.

zeewolde

Citaat van: Trainert! op juli 31, 2025, 21:24:40

Jij ziet geen wedstrijden?
Hij heeft een paar (mooie) doelpunten gemaakt. Verder is hij traag en houterig, de pit om te strijden en mee te sprinten aanvallend en verdedigend heeft hij niet. Alles in 1 tempo.

Daarom zeg ik, snel afscheid nemen als er een club komt. Want er loopt vast een betere op aarde die haalbaar is.
lekker ieder jaar 15 nieuwe spelers halen. En dan kritiek hebben als er maar 3 /4 voldoen.

Wat kan jij een hoop onzin neerkalken.

Je hebt ook spelers 12 t/m 21 nodig, Rolke is daar 1 van en zeer bruikbaar als invaller.