Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
32 gasten, 3 leden
gobo, mathijs901, Bankzitter

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Trainert!

Citaat van: zeewolde op juli 31, 2025, 21:42:50
lekker ieder jaar 15 nieuwe spelers halen. En dan kritiek hebben als er maar 3 /4 voldoen.

Wat kan jij een hoop onzin neerkalken.

Je hebt ook spelers 12 t/m 21 nodig, Rolke is daar 1 van en zeer bruikbaar als invaller.

Ja en dan kies je voor Rolke, de mensen die deze jongen 'gescout' hebben, hebben zitten scouten met wat alcoholische versnaperingen.

Jij vind het onzin, ik vind dat jij best wat kritischer mag zijn. Maar blijkbaar interesseert het jou weinig wie het geel en blauw dragen.  Ik betaal een kapitaal net zoals menig supporter om mijn club te aanschouwen, dan wil ik betaald voetbal waardige spelers zien die kwaliteit hebben. En dat heeft deze speler in mijn ogen totaal niet.

Oud Cambuur

Citaat van: Trainert! op juli 31, 2025, 22:22:01
Ja en dan kies je voor Rolke, de mensen die deze jongen 'gescout' hebben, hebben zitten scouten met wat alcoholische versnaperingen.

Jij vind het onzin, ik vind dat jij best wat kritischer mag zijn. Maar blijkbaar interesseert het jou weinig wie het geel en blauw dragen.  Ik betaal een kapitaal net zoals menig supporter om mijn club te aanschouwen, dan wil ik betaald voetbal waardige spelers zien die kwaliteit hebben. En dat heeft deze speler in mijn ogen totaal niet.
Dan must een seizoenkaart voor psv kopen

upweer

Weetje...
Een sk kost geld, maar ik verleng toch elk jaar dus ben gestopt daarover na te denken

mark1989

Het is alleen slechts wel een mening. De punten die je noemt zijn erg subjectief en ook onvolledig.
Rolke heeft in mijn ogen een bepaald talent. En als het Cambuur lukt om deze jongen te ontwikkelen is het een hele bijzondere speler. Hij kan namelijk uit het niks iets creeren of een bepaalde handeling doen. Heeft ook een geweldig schot. In een team heb je meerdere type spelers nodig. Ik zou Rolke niet zo snel afschrijven. Die jongen heeft vertrouwen nodig. En Cambuur kan zich niet permitteren om elk jaar allemaal spelers weg te sturen en dan weer nieuwe te halen.
Ik betaal ook dat zogenaamde kapitaal en ik geniet van een speler als Rolke. Dus ik hoop dat ie blijft en wil hem graag dit seizoen weer in actie zien.

Lore

Leee je wel eens terug wat je schrijft? Waarom zou het hem niet interesseren wie in veel/blauw speelt? Dat is blijkbaar alleen voorbehouden aan supporters die dezelfde mening hebben als jij?

CambuurArnhem

Citaat van: mark1989 op juli 31, 2025, 23:09:34
Het is alleen slechts wel een mening. De punten die je noemt zijn erg subjectief en ook onvolledig.
Rolke heeft in mijn ogen een bepaald talent. En als het Cambuur lukt om deze jongen te ontwikkelen is het een hele bijzondere speler. Hij kan namelijk uit het niks iets creeren of een bepaalde handeling doen. Heeft ook een geweldig schot. In een team heb je meerdere type spelers nodig. Ik zou Rolke niet zo snel afschrijven. Die jongen heeft vertrouwen nodig. En Cambuur kan zich niet permitteren om elk jaar allemaal spelers weg te sturen en dan weer nieuwe te halen.
Ik betaal ook dat zogenaamde kapitaal en ik geniet van een speler als Rolke. Dus ik hoop dat ie blijft en wil hem graag dit seizoen weer in actie zien.

Helemaal mee eens.

Bankzitter

Ik heb vooral moeite met het continu belichten van de zwakke punten van spelers.
Net na een verloren wedstrijd kan ik me voorstellen kan ik me nog voorstellen dat je uit emotie reageert, maar niet voortdurend.

Bij Pauwels , leuk om te zien maar geen rendement. Bij R?lke en Balk, leuk die goals (7 en 12) maar hun techniek doet pin aan de ogen.

De charme vind ik juist bij Cambuur dat je daar de spelers hebt met sterke en zwakke punten  en het de kunst is daar een goed lopend geheel van te maken. Dat iedereen daar in rol heeft om bij te dragen aan de prestaties.

Josli

Ik heb bij Rolke hetzelfde gevoel als bij Nartey. Ze hebben beide wel iets, maar ze het is vooral verdedigend en in de duels veel te matig. Ik snap dat we ook jongens nodig hebben voor de breedte. Maar dan zie ik wel liever jongens die ook echt iets kunnen forceren. Met acties, of in de duels. Dat gevoel heb ik bij Nartey en Rolke niet echt. Het mooiste zou natuurlijk zijn dat ze het licht zien. Want om met een bepaalde intentie te spelen is iets wat je best kunt leren volgens mij. 

Gasgeve

Citaat van: Josli op augustus 01, 2025, 00:49:13
Ik heb bij Rolke hetzelfde gevoel als bij Nartey. Ze hebben beide wel iets, maar ze het is vooral verdedigend en in de duels veel te matig. Ik snap dat we ook jongens nodig hebben voor de breedte. Maar dan zie ik wel liever jongens die ook echt iets kunnen forceren. Met acties, of in de duels. Dat gevoel heb ik bij Nartey en Rolke niet echt. Het mooiste zou natuurlijk zijn dat ze het licht zien. Want om met een bepaalde intentie te spelen is iets wat je best kunt leren volgens mij.
Als R?lke iets juist wel kan, is het iets forceren. Kan uit het niets een goal maken. Ook ik vind het geen basisspeler en zijn techniek is niet goed genoeg. Het zal ook nooit een basisspeler worden, maar het is juist een hele nuttige kracht om in te brengen. Een speler als R?lke is ook ideaal als je met een kleine spelerskern werkt. Hij kan op het middenveld en in de aanval.

Noordcambuur

Zit bij Vitesse geen leuke spelers voor Cambuur  :?

AL

Iedereen heeft het hier over de beperkingen van R?lke.
Ik ben geen fan van hem, maar vind hem dus echt wel de beste optie als aanvallende middenvelder met meest scorende vermogen.
Als hii daar elke week staat maakt hii tussen de 10-15 goals.
Veel beter dan Nartey toch.
Vd Sande zie ik niet als optie op die plek. Die is voetballend echt te beperkt. Die moet lekker sleuren en vervelend doen in de spits vind ik.

Lore

Citaat van: Noordcambuur op augustus 01, 2025, 08:27:51

Hmm, ik denk dat iedereen waar een beetje interesse voor was al voor een andere club heeft gekozen toch?

De Gast

R?lke is net als Balk. Je weet gewoon niet wat je er mee aan moet. Balk scoort 15x maar niemand heeft het hier over Balk als sterkhouder. Dat is toch bijzonder.

Scc0511

Citaat van: Noordcambuur op augustus 01, 2025, 08:27:51

Die Irakli Yegoian vind ik wel wat. Speelde tegen ons ook goed. Wel een cm...

Bens

Het zou mooi zijn dat Cambuur volgende week start met een complete selectie, dat ook de nieuwe rechtsbuiten en de centrale verdediger zijn gehaald. Dan kan Lambooy ook op vakantie.