Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
58 gasten, 5 leden (1 verborgen)
Pedeja, Gasgeve, zeewolde, Noordcambuur

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

Dacht al dat die naam me bekend voorkwam.

24 april:

Feyenoord heeft interesse getoond in Sanel Saljic, zo meldt Florian Plettenberg van Sky Sports Deutschland. De negentienjarige Oostenrijker is een aanvallende middenvelder die ook op de rechterflank uit de voeten kan. Dit seizoen wordt Saljic verhuurd aan SV Stripfing op het tweede niveau van Oostenrijk.

Mocht Feyenoord hem halen, dan zal hij eerst naar FC Dordrecht gaan. Ook SC Cambuur is ge?nteresseerd in de diensten van Saljic. De Oostenrijker heeft nog een contract tot medio 2028 en bij Austria Wien beschouwen ze hem als een groot talent.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Leeuwarder94

Mooi dat de selectie rond komt voor de start van de competitie. Ben benieuwd naar deze jongen. Vraag mij wel af waarom ze hem dan laten gaan als het zo'n groot talent is. Denk niet dat Cambuur een grote transfersom betaald gezien de huidige financi?n.
De wens is de vader van de gedachte

Trainert!

Nog nieuws omtrent Balk?

justremco

Citaat van: Leeuwarder94 op augustus 02, 2025, 20:10:41
Mooi dat de selectie rond komt voor de start van de competitie. Ben benieuwd naar deze jongen. Vraag mij wel af waarom ze hem dan laten gaan als het zo'n groot talent is. Denk niet dat Cambuur een grote transfersom betaald gezien de huidige financi?n.

Zullen we m niet huren?

Noordcambuur

Noordcambuur

Citaat van: Proppie op augustus 02, 2025, 19:02:33
Verder is de club bezig met de komst van Sanel Saljic, een 19-jarige Oostenrijker die bij Austria Wien speelt. Beide clubs zijn nog in onderhandeling, maar de speler wil graag naar Leeuwarden verkassen. Donderdag viel hij nog in bij Austria Wien in een voorrondewedstrijd voor de Conference League.

Net op Omrop site
ik dacht dat we ervaring zouden halen maar dit is weer een broekje van 19 jaar.

michello

Citaat van: Noordcambuur op augustus 03, 2025, 10:25:28

Van de Sande ?

hobbes

Citaat van: Noordcambuur op augustus 03, 2025, 10:25:28

Welke ervaren links of rechts buiten kunnen we betalen?

Noordcambuur

Noordcambuur

Citaat van: hobbes op augustus 03, 2025, 10:43:04
Welke ervaren links of rechts buiten kunnen we betalen?
dat weet ik maar dan moeten ze dat niet zeggen we halen spelers met ervaring.
Deze jonge heeft nog niet veel ervaring maar we zullen het zien.

rudie

Misschien een (te) dure optie, maar past qua ervaring en (cynisch gezegd) blessureverleden prima bij Cambuur: Kik Pierie links centraal? Las dat hij weg mag bij Excelsior, is bekend hier in Leeuwarden. Misschien tegen het eind van de transferperiode als 3e cv nog redelijk goedkoop (huur?) konijn uit de hoge hoed?

Specuveter

Niet aan beginnen
Is altijd geblesseerd
Dan zijn er betere opties.
Namen noem ik niet :_schater

Noordcambuur

Nou kom maar op met die nieuwe spelers  :y

michello

Saljic speelde gisteren nog voor Austria Wien dus dat gaat (als het al gaat lukken) nog wel even duren.

Derkx R.H.

Citaat van: michello op augustus 04, 2025, 09:27:26
Saljic speelde gisteren nog voor Austria Wien dus dat gaat (als het al gaat lukken) nog wel even duren.
4 hele minuten, ze willen hem voor de eerste competitiewedstrijd erbij hebben, maar of dat gaat lukken....