Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 405.370
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 451
  • Online ever: 2.327 (Gisteren om 09:22:44)
Gebruikers Online
270 gasten, 4 leden
Proppie, zeewolde, ruubmac, Huizen

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Mammaloe

Derkx R.H.

Citaat van: Noordcambuur op Gisteren om 15:52:36misschien hebben we Binder wel nodig als 1e spits.... :y
:_schater
Als je denkt  ik ben verslagen is de nederlaag een feit. Als je denkt ik zal niet versagen win je op de duur de strijd.

Derkx R.H.

Citaat van: Mammaloe op Gisteren om 16:27:01Of Timo Zaal?
Geen spits, wel een goede speler..
Als je denkt  ik ben verslagen is de nederlaag een feit. Als je denkt ik zal niet versagen win je op de duur de strijd.

Lore

Citaat van: zeewolde op Gisteren om 15:40:48Het doorschakelen?

Of weer geem echte spita?

Ik ga er niet vanuit dat Cambuur maar op 1 bord schaakt. Dat zou heel raar zijn. Dus waar komt vandaag dat ze niet door schakelen?

Beul B

Wk finale gezien. Zitten bij Spanje wel een paar leuke spelers voor Cambuur bij.

zeewolde

Is Druijf of Rijkhof nog steeds een optie?

Of is eerstgenoemde al veel te oud?

Derkx R.H.

Citaat van: zeewolde op Vandaag om 09:40:34Is Druijf of Rijkhof nog steeds een optie?

Of is eerstgenoemde al veel te oud?
Druijf is niet te oud maar heeft zijn contract verlengd in Almere.

Derkx R.H.

https://www.transfermarkt.nl/kristians-mezsargs/profil/spieler/979754 kwam deze tegen, hij heeft wel goede statistieken in Italië...