Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 405.370
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 451
  • Online ever: 2.327 (Gisteren om 09:22:44)
Gebruikers Online
283 gasten, 4 leden
Proppie, zeewolde, ruubmac, Huizen

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

beertje bob

_O_ jongens, geef lars de tijd....menig eredevisieclub heeft zijn selectie nog lang niet op peil..

Harry L.

Citaat van: Bankzitter op Gisteren om 09:58:39OP sociaal media zullen er wel wat paniekvogels zijn.
Intern... ze zullen balen maar ook zien dat het overal moeizaam gaat. Als promovendus heb je wel een achterstand. We hebben de vroege promotie niet echt weten te verzilveren, helaas.

Intern moeten ze eens leren om door schakelen We lezen al een week of 6 over Bouhadane, maar het heeft niets opgeleverd. We hebben toch een turbo data netwerk wat het allemaal makkelijker zou maken..... tempo maken nu, als we degraderen zijn we op sterven na dood verwacht ik.

Harry L.

Citaat van: beertje bob op Gisteren om 11:23:48_O_ jongens, geef lars de tijd....menig eredevisieclub heeft zijn selectie nog lang niet op peil..

Dat klopt, echter die hebben wel een basis selectie waar je mee kunt beginnen, wij niet.

Lore

Citaat van: Harry L. op Gisteren om 11:24:58Intern moeten ze eens leren om door schakelen We lezen al een week of 6 over Bouhadane, maar het heeft niets opgeleverd. We hebben toch een turbo data netwerk wat het allemaal makkelijker zou maken..... tempo maken nu, als we degraderen zijn we op sterven na dood verwacht ik.

Dus omdat hier op het forum steeds over dezelfde speler wordt gesproken moet Cambuur doorschakelen?

zeewolde

Citaat van: Lore op Gisteren om 12:17:05Dus omdat hier op het forum steeds over dezelfde speler wordt gesproken moet Cambuur doorschakelen?
Hoenlang geleden hadden we voor het laatst een fatsoenlijke spits?

Holwerd voor Cambuur

Januari t/m juni 2023
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Noordcambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op Gisteren om 12:37:22Januari t/m juni 2023
Binder en Visser trainen gewoon mee met de selectie.

Straks wordt Binder onze spits :y

Derkx R.H.

Als je denkt  ik ben verslagen is de nederlaag een feit. Als je denkt ik zal niet versagen win je op de duur de strijd.

Derkx R.H.

Citaat van: Noordcambuur op Gisteren om 12:53:04Binder en Visser trainen gewoon mee met de selectie.

Straks wordt Binder onze spits :y
Helemaal niet gewoon, Visser doet nog geen groepsvormen. Binder vertrekt of wordt ontbonden voor het einde van de transferperiode. Dit zei Lambooij afgelopen week nog..
Als je denkt  ik ben verslagen is de nederlaag een feit. Als je denkt ik zal niet versagen win je op de duur de strijd.

sunderland

Citaat van: Derkx R.H. op Gisteren om 13:24:28Ben de rust zelve... 8P
Lars maakt er een spel van, wie kan het langste wachten... hij is eigenwijs en denkt dat we met intensiteit heel ver komen.
Vraag mij zo langzamerhand wel af of we wel die spelers begroting hebben die ze zeiden.

Harry L.

Citaat van: Lore op Gisteren om 12:17:05Dus omdat hier op het forum steeds over dezelfde speler wordt gesproken moet Cambuur doorschakelen?

Nee wijsneus, als je ergens op reageert moet je wel weten wat er speelt. Op 30 mei is het eerste bod uitgebracht. Dat is zes/zeven weken geleden.

Lore

Citaat van: zeewolde link=msg=411142 date=1784456642 :)Hoenlang geleden hadden we voor het laatst een fatsoenlijke spits?

Lang geleden. Maar wat heeft dat met mijn opmerking te maken?

Lore

Citaat van: Harry L. op Gisteren om 14:25:31Nee wijsneus, als je ergens op reageert moet je wel weten wat er speelt. Op 30 mei is het eerste bod uitgebracht. Dat is zes/zeven weken geleden.

[/quote
Citaat van: Harry L. op Gisteren om 14:25:31Nee wijsneus, als je ergens op reageert moet je wel weten wat er speelt. Op 30 mei is het eerste bod uitgebracht. Dat is zes/zeven weken geleden.

Wijsneus?

:_schater  :_schater

zeewolde

Citaat van: Lore op Gisteren om 15:27:19Lang geleden. Maar wat heeft dat met mijn opmerking te maken?

Het doorschakelen?

Of weer geem echte spita?

Noordcambuur

Citaat van: zeewolde op Gisteren om 15:40:48Het doorschakelen?

Of weer geem echte spita?

misschien hebben we Binder wel nodig als 1e spits.... :y