Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 405.339
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 2.327
  • Online ever: 2.327 (Vandaag om 09:22:44)
Gebruikers Online

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: Trainert! op juli 17, 2026, 17:39:51Blijft bijzonder dat er wederom geen spits is, voor het....3e? seizoen op rij.
Skye Vink meegekregen dat die erbij gekomen is?

Derkx R.H.

Citaat van: zeewolde op juli 17, 2026, 17:54:56Skye Vink meegekregen dat die erbij gekomen is?
Zou je graag gelijk willen geven, maar ze zien Vink als aanvallende middenvelder..
Als je denkt  ik ben verslagen is de nederlaag een feit. Als je denkt ik zal niet versagen win je op de duur de strijd.

mathijs901

Vijf clubs uit de Eredivisie meldden zich voor Eduardo. Waaronder ADO Den Haag, dat nu met de spits de Eredivisie in wil. De promovendus lijkt op pole position te liggen, omdat Eduardo graag herenigd wordt met Peter.

Zal ook wel weer door ons naast gegrepen zijn.

mindra

Is er intresse van cambuur voor hem dan

mathijs901

Citaat van: mindra op juli 17, 2026, 18:52:15Is er intresse van cambuur voor hem dan

Beetje een aanname, maar aangezien er 5 clubs uit de eredivisie hem wouden hebben, en wij toch wel een spits zoeken is de kans natuurlijk wel groot. Echte grote clubs kan je daarbij uitsluiten.

Lore

Citaat van: mathijs901 op juli 17, 2026, 18:54:49Beetje een aanname, maar aangezien er 5 clubs uit de eredivisie hem wouden hebben, en wij toch wel een spits zoeken is de kans natuurlijk wel groot. Echte grote clubs kan je daarbij uitsluiten.

Tsjah, zo kan je natuurlijk alles naar Cambuur lukken. Wij hebben gewoon geen idee of Cambuur een van die clubs is.

mindra

Indd en dan gelijk melden dat we er weer naast gegrepen hebben zegt genoeg..

hobbes

Citaat van: Trainert! op juli 17, 2026, 17:39:51Blijft bijzonder dat er wederom geen spits is, voor het....3e? seizoen op rij.

Is de transferperiode dan al voorbij?

beertje bob

|:) het is en blijft maar rustig rondom ons cluppie

upweer

Eerst wat verkopen

sunderland

Misschien spits huren bij Deportivo...

Derkx R.H.

Citaat van: sunderland op Gisteren om 10:23:35Misschien spits huren bij Deportivo...
Zou die haalbaar zijn?
Als je denkt  ik ben verslagen is de nederlaag een feit. Als je denkt ik zal niet versagen win je op de duur de strijd.

Sonnema

We kunnen nu wel van alles roepen, maar er zal toch ook nog wat weg moeten. Markt komt nu pas wat los, volgende week kan het er al heel anders uit gaan zien.

Derkx R.H.

Citaat van: upweer op Gisteren om 10:15:46Eerst wat verkopen
Wie of wat wil je verkopen, er zijn amper spelers.. O21 moet oefenwedstrijden afzeggen zodat het eerste kan spelen.

Derkx R.H.

Citaat van: Sonnema op Gisteren om 10:40:38We kunnen nu wel van alles roepen, maar er zal toch ook nog wat weg moeten. Markt komt nu pas wat los, volgende week kan het er al heel anders uit gaan zien.
ar is een forum voor toch, en waarom moet er eerst wat weg?