Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 405.365
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 2.327
  • Online ever: 2.327 (Vandaag om 09:22:44)
Gebruikers Online
155 gasten, 3 leden
JantjeZ, gobo, mindra

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Derkx R.H.

Als je denkt  ik ben verslagen is de nederlaag een feit. Als je denkt ik zal niet versagen win je op de duur de strijd.

Bankzitter

Zelfs als rasoptimist begin ik wel wat ongeduldig te worden.
Liever een vogel in de hand dan 10 in de lucht... het moet nu wel een keer raak zijn.

Derkx R.H.

Citaat van: Bankzitter op juli 15, 2026, 10:11:04Zelfs als rasoptimist begin ik wel wat ongeduldig te worden.
Liever een vogel in de hand dan 10 in de lucht... het moet nu wel een keer raak zijn.
Het is vooral vrij gegeven worden door hun huidige clubs.. maar ze magge van mij oek wel op schiete.
Als je denkt  ik ben verslagen is de nederlaag een feit. Als je denkt ik zal niet versagen win je op de duur de strijd.

justremco

Citaat van: Bankzitter op juli 15, 2026, 10:11:04Zelfs als rasoptimist begin ik wel wat ongeduldig te worden.

Denk dat velen hier op het forum wel ongeduldig worden, maar dat zal bij nog veel meer clubs zo zijn. Na zondag is eindelijk het WK voorbij en de weken erna gaan ze bij de grote(re) clubs ook wel spijkers met koppen slaan

zeewolde

Citaat van: Derkx R.H. op juli 15, 2026, 10:09:11:_schater

Hint?

1. Worden we er blij van
2. Eindelijk wat meer ervaring?

Zoals bv Huizen aangeeft, van een Peersman word je niet vrolijk. Levert wel ervaring op.

Derkx R.H.

Citaat van: zeewolde op juli 15, 2026, 10:49:09Hint?

1. Worden we er blij van
2. Eindelijk wat meer ervaring?

Zoals bv Huizen aangeeft, van een Peersman word je niet vrolijk. Levert wel ervaring op.
Geen 30 plussers in ieder geval, ik wordt er wel blij van. Maar dit had je kunnen weten, sprintmeters boven ervaring...

sunderland

Citaat van: justremco op juli 15, 2026, 10:23:48Denk dat velen hier op het forum wel ongeduldig worden, maar dat zal bij nog veel meer clubs zo zijn. Na zondag is eindelijk het WK voorbij en de weken erna gaan ze bij de grote(re) clubs ook wel spijkers met koppen slaan
in de eerste div maakt het weinig uit in het begin. In mijn ogen moeten we er wel gelijk staan de eerste 5 of 6 wedstrijden. Als we daarin geen punten halen ben je al weg en wordt het vreselijk moeilijk.Dooddoeners als we hebben nog 25 wedstrijden gaat in de eredivisie niet op als je strijd tegen lijfsbehoud. Ben het wel eens met beleid Lambooij maar zie graag eerder spelers...

zeewolde

Citaat van: Derkx R.H. op juli 15, 2026, 10:53:37Geen 30 plussers in ieder geval, ik wordt er wel blij van. Maar dit had je kunnen weten, sprintmeters boven ervaring...
Boven de 25 ben ik inmiddels ook al blij.

Huizen

Zeewolde zin in het nieuwe seizoen?  8)
Tot snel!!  |:)

zeewolde

Citaat van: Huizen op juli 15, 2026, 11:35:34Zeewolde zin in het nieuwe seizoen?  8)
Tot snel!!  |:)

Zeker

Mis helaas wel de eerste wedstrijd door vakantie.

Ik zie je vast wel ergens in een uitvak.

V-man

Waarom wordt de naam Peersman hier genoemd? Overigens zou ik het wel mooi vinden als deze terugkwam maar ik denk dat ik ver in de minderheid ben!

Specuveter

Citaat van: V-man op juli 16, 2026, 23:02:56Waarom wordt de naam Peersman hier genoemd? Overigens zou ik het wel mooi vinden als deze terugkwam maar ik denk dat ik ver in de minderheid ben!
gaat naar Telstar.Is al lang bekend

V-man

Ok thanx! Aparte move van deze

Gabster

Blij dat Cambuur al 5 nieuwe spelers heeft.
Ben benieuwd wat ze ervan gaan maken.

Wachten is tot September om een beter prognose te kunnen maken.

In Henk we trust!

zeewolde

Voorlopig nog niet:

PSV heeft de biedingen van Cambuur voor Bouhoudane afgewezen, zulks in reactie op vragen daarover. Vooralsnog blijft hij gewoon in Eindhoven. Sinds vandaag weten we echter hoe vloeibaar de markt kan zijn 😉. Bouhoudane krijgt momenteel de kans in de voorbereiding bij PSV.