Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 405.365
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 2.327
  • Online ever: 2.327 (Vandaag om 09:22:44)
Gebruikers Online
167 gasten, 3 leden
JantjeZ, gobo, mindra

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

mathijs901

Citaat van: michello op juli 13, 2026, 17:15:12Nieuwe speler op komst (waarschijnlijk) uit kamp Manero. (Makelaar) Verlenging van Reinsma tot 2029 en post op z'n Instagram "more to come in Leeuwarden"

Bouhoudane of Bassey zitten daar...

Is het dan niet gewoon more to come in Leeuwarden voor Reinsma?

michello

Dat zou ook nog kunnen natuurlijk, laten we hopen van niet..  :proost

Bankzitter

Derkx R.H.

Citaat van: michello op juli 13, 2026, 17:15:12Nieuwe speler op komst (waarschijnlijk) uit kamp Manero. (Makelaar) Verlenging van Reinsma tot 2029 en post op z'n Instagram "more to come in Leeuwarden"

Bouhoudane of Bassey zitten daar...
;)
Als je denkt  ik ben verslagen is de nederlaag een feit. Als je denkt ik zal niet versagen win je op de duur de strijd.

Korezev

Citaat van: michello op juli 13, 2026, 17:59:13Klopt, maar die betalen dan wel meer qua salarissen. De afstand én ook nog lager salaris, dan wordt het al een stuk lastiger.
Ze zitten met een vergrootglas zo'n stuk te lezen om toch vooral een stukje negativiteit te vinden.
TOP stuk van LAMBOOY

zeewolde

Citaat van: Korezev op juli 14, 2026, 11:37:54Ze zitten met een vergrootglas zo'n stuk te lezen om toch vooral een stukje negativiteit te vinden.
TOP stuk van LAMBOOY
je kunt ook mijn hele stuk lezen, en dan zie je dat het een kanttekening is.

Leer eerst maar normaal te discussiëren.

Maar zoals gewoonlijk wil Koos alleen maar medesupporters afzeiken.

sunderland

Citaat van: zeewolde op juli 14, 2026, 11:51:44je kunt ook mijn hele stuk lezen, en dan zie je dat het een kanttekening is.

Leer eerst maar normaal te discussiëren.

Maar zoals gewoonlijk wil Koos alleen maar medesupporters afzeiken.
Koos Skevenaar?

zeewolde

wacko jacko

Maar hopen dat ze bij Cambuur niet penny wise pound foolish spelers gaan vastleggen als de druk toe gaat nemen medio augustus. Tot nu toe is er een doordacht beleid gevoerd door o.a. Lambooij

Huizen

Neem Telstar als voorbeeld nu. Zouden jullie blij zijn met namen als Mendes en Peersman?

Eewal

Derkx R.H.

Citaat van: Huizen op juli 15, 2026, 09:38:49Neem Telstar als voorbeeld nu. Zouden jullie blij zijn met namen als Mendes en Peersman?
Als ik hoor waar ze nu mee bezig zijn, niet nee..
Als je denkt  ik ben verslagen is de nederlaag een feit. Als je denkt ik zal niet versagen win je op de duur de strijd.

justremco

Citaat van: Huizen op juli 15, 2026, 09:38:49Neem Telstar als voorbeeld nu. Zouden jullie blij zijn met namen als Mendes en Peersman?

Ik niet. Die Peersman is me wat te druistig en Mendes is een prima buitenspeler maar ligt er vaker uit met een blessure dan Afolabi

Derkx R.H.

Citaat van: Eewal op juli 15, 2026, 09:58:20Geduld mensen!
Ja! Maar ook niet te veel geduld... :zweep

zeewolde

Citaat van: Derkx R.H. op juli 15, 2026, 10:06:40Als ik hoor waar ze nu mee bezig zijn, niet nee..
het is je gelukt.
Ik ben nu weer heel nieuwsgierig