Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 405.339
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 2.327
  • Online ever: 2.327 (Vandaag om 09:22:44)
Gebruikers Online

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Derkx R.H.

Citaat van: zeewolde op juli 17, 2026, 07:38:09Voorlopig nog niet:

PSV heeft de biedingen van Cambuur voor Bouhoudane afgewezen, zulks in reactie op vragen daarover. Vooralsnog blijft hij gewoon in Eindhoven. Sinds vandaag weten we echter hoe vloeibaar de markt kan zijn 😉. Bouhoudane krijgt momenteel de kans in de voorbereiding bij PSV.
Dit is het laatste nieuws van 2 weken geleden...Pepi en Deplea zijn weer terug dus weinig kans meer.
Als je denkt  ik ben verslagen is de nederlaag een feit. Als je denkt ik zal niet versagen win je op de duur de strijd.

Specuveter

Citaat van: Derkx R.H. op juli 17, 2026, 07:48:26Dit is het laatste nieuws van 2 weken geleden...Pepi en Deplea zijn weer terug dus weinig kans meer.
Het is wel erg rustig wat betreft nieuwe spelers
Volgende week trainingskamp toch?

Derkx R.H.

Citaat van: Specuveter op juli 17, 2026, 07:59:52Het is wel erg rustig wat betreft nieuwe spelers
Volgende week trainingskamp toch?
Lang weekend Bologna is volgend weekend.. wat ik begreep van 29-07 t/m 02-08.
Als je denkt  ik ben verslagen is de nederlaag een feit. Als je denkt ik zal niet versagen win je op de duur de strijd.

zeewolde

Citaat van: Derkx R.H. op juli 17, 2026, 07:48:26Dit is het laatste nieuws van 2 weken geleden...Pepi en Deplea zijn weer terug dus weinig kans meer.
dit was bericht van gisteravond van Rik Elfrink volgens mij.

Derkx R.H.

Citaat van: zeewolde op juli 17, 2026, 08:38:17dit was bericht van gisteravond van Rik Elfrink volgens mij.
Weet ik.. ;) Maar hij zou dan derde spits worden en met Til als alternatief erbij dus eigenlijk maximaal vierde spits.

mathijs901

Nu het toch zo rustig is op de markt, Wheatley (die met ons in verband is gebracht) gaat bijna met Manchester United op trainingskamp naar Scandinavië, kan maar zo zijn als de WK-gangers terugkomen dat de verhuur dan doorgezet kan/mag worden.

Derkx R.H.

Citaat van: mathijs901 op juli 17, 2026, 08:56:26Nu het toch zo rustig is op de markt, Wheatley (die met ons in verband is gebracht) gaat bijna met Manchester United op trainingskamp naar Scandinavië, kan maar zo zijn als de WK-gangers terugkomen dat de verhuur dan doorgezet kan/mag worden.
Aan 1 spits hebben we niet genoeg  ;)

Harry L.

Citaat van: Derkx R.H. op juli 17, 2026, 08:41:32Weet ik.. ;) Maar hij zou dan derde spits worden en met Til als alternatief erbij dus eigenlijk maximaal vierde spits.

Is er nog enig zicht op de komst van Bouhadane? Of kan daar een kruis door...

Andy King

Nu toch al zo'n 3 weken stil op het nieuwe spelersfront.

Bens

Stilte voor de storm aan nieuwe spelers?

Sonnema

Citaat van: Harry L. op juli 17, 2026, 08:58:17Is er nog enig zicht op de komst van Bouhadane? Of kan daar een kruis door...

Heb begrepen dat Cambuur het nog een keer heeft geprobeerd om hem te halen. Alleen PSV laat hem voorlopig niet gaan.

Derkx R.H.

Citaat van: Sonnema op juli 17, 2026, 13:29:08Heb begrepen dat Cambuur het nog een keer heeft geprobeerd om hem te halen. Alleen PSV laat hem voorlopig niet gaan.
Doorschakelen dus, van Persie, Vennegoor, Wheatan, van Duijn of andere spitsen maar disse kant op

jan 1962

hoop dat er snel nog nieuwe spelers komen duurt wel erg lang

Sonnema

Gewoon rustig blijven, we kunnen ons geld maar 1x uitgeven. Alles begint nu wat los te komen.

Trainert!

Blijft bijzonder dat er wederom geen spits is, voor het....3e? seizoen op rij.