Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 405.372
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 451
  • Online ever: 2.327 (Gisteren om 09:22:44)
Gebruikers Online
288 gasten, 2 leden
Specuveter, zeewolde

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

mathijs901

Zoals ik het nu bekijk, ziet de ploeg er op dit moment zo uit. Ik denk dat de lege gaten gevuld moeten worden, mogelijk nog meer als er nog wat vertrekt.

sunderland

Citaat van: Specuveter op juli 11, 2026, 12:38:31Dan zit je èèn week voor de start van de competitie
Waar zitten de pijnpunten?
Defensie met Mulders Amofa Baoef en Jetten lijkt me prima
Vd Pavert/ Souren/Apkakou een vd drie op middden veld.
Vink is aanvallende middenvelder.

Ik denk dat we dus sowieso nog een creatieve middenvelder missen
En een echte spits

Met Diemers en Bouhoudane erbij had het er al heel anders uitgezien
dit team is toch echt wel minder dan afgelopen seizoen en dat terwijl je eredivisie speelt. Komt nog wat bij maar op deze manier wordt je het lachertje

oost

Citaat van: sunderland op juli 11, 2026, 18:05:33dit team is toch echt wel minder dan afgelopen seizoen en dat terwijl je eredivisie speelt. Komt nog wat bij maar op deze manier wordt je het lachertje

Voorin springen op dit moment echt cd tranen in de ogen. Zelfs in de kkd kom je hier  niet mee weg. Teminste als je ambieert PO te halen. Promotie zou helemaal kansloos zijn

mindra

michello

Haha. Geen voorbereiding zonder paniek. Elk jaar hetzelfde liedje.
Rustig blijven :proost

Lore

:proost

Wat een stress!

Bankzitter

Ik heb de nieuwe spelers nog niet zien spelen en er komen er nog 7 bij. Dus veel te vroeg om er al iets zinnigs over te kunnen zeggen.

Derkx R.H.

Citaat van: Bankzitter op juli 11, 2026, 22:52:31Ik heb de nieuwe spelers nog niet zien spelen en er komen er nog 7 bij. Dus veel te vroeg om er al iets zinnigs over te kunnen zeggen.
Als het spelers zijn uit de categorie, Dekker, Bouhoudane, Sliti, Goudmijn, Livramento, Dwomoh, van Duijn of Kwakman dan krijgen we een mooi team.
Als je denkt  ik ben verslagen is de nederlaag een feit. Als je denkt ik zal niet versagen win je op de duur de strijd.

justremco

Citaat van: Derkx R.H. op juli 12, 2026, 10:11:02Als het spelers zijn uit de categorie, Dekker, Bouhoudane, Sliti, Goudmijn, Livramento, Dwomoh, van Duijn of Kwakman dan krijgen we een mooi team.

Deze Dwomoh?

Voormalig Watford-middenvelder Pierre Dwomoh kreeg eind juni 2026 een schorsing van 11 wedstrijden opgelegd door de Engelse voetbalbond (FA) wegens racistische uitlatingen jegens een ploeggenoot. De 22-jarige Belg werd schuldig bevonden aan "zeer ernstig en onacceptabel" gedrag, waardoor hij momenteel clubloos op zoek is naar een nieuwe stap.

Derkx R.H.

Citaat van: justremco op juli 12, 2026, 11:32:10Deze Dwomoh?

Voormalig Watford-middenvelder Pierre Dwomoh kreeg eind juni 2026 een schorsing van 11 wedstrijden opgelegd door de Engelse voetbalbond (FA) wegens racistische uitlatingen jegens een ploeggenoot. De 22-jarige Belg werd schuldig bevonden aan "zeer ernstig en onacceptabel" gedrag, waardoor hij momenteel clubloos op zoek is naar een nieuwe stap.

Goede speler...en met een randje..
Als je denkt  ik ben verslagen is de nederlaag een feit. Als je denkt ik zal niet versagen win je op de duur de strijd.

Bankzitter

En de komende 11 wedstrijden niet inzetbaar.

Maar goed, die naam komt niet zo maar uit de luchtvallen dus speelt er iets concreets?

papier

In april afgetest bij Heerenveen omdat hij niet fit genoeg zou zijn. Wat dat betreft kan hij die periode vermoedelijk dus goed gebruiken XD

Derkx R.H.

Als ik zeg 'uit de categorie' wil niet zeggen dat deze spelers die ik noem daadwerkelijk komen, maar dat er spelers van dat niveau deze kant opkomen we een goed/mooi team krijgen. :thumbsup

Specuveter