Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 405.431
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 1.343
  • Online ever: 2.327 (juli 19, 2026, 09:22:44)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 1376
  • Total: 1376
1.376 gasten, 0 leden

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Derkx R.H.

Citaat van: Bankzitter op juli 11, 2026, 09:12:32Dat betwist ik ook niet. We hebben te weinig basisspelers en te weinig sterkhouders , in de breedte wel wat bruikbare spelers.
Ook niet dat het moeizaam gaat en dat dit zorgelijk is.

Maar als er dingen worden beweert die niet kloppen, dan reageer ik. We halen niet minder spelers dan concurrenten.

Nu al een negatief sentiment aanwakkeren terwijl de markt nog echt open moet gaan is gewoon slecht voor de club.
100% eensch.. Maar moet LL niet zeggen dat er tijd genoeg is en of er geen haast is.
Als je denkt  ik ben verslagen is de nederlaag een feit. Als je denkt ik zal niet versagen win je op de duur de strijd.

Bankzitter

Citaat van: Derkx R.H. op juli 11, 2026, 09:13:00Als je paniek wil zaaien doe het met de feiten...

Dit dus... altijd een spannende periode waarin nog veel onzeker is dus snap best de zorgen.

Maar ik heb een hekel aan continu omlaag halen van je eigen club zonder argumenten. Ik snap het doel daar ok niet van (de zaak wakker willen schudden?)?

mathijs901

"Bekend is dat Cambuur nog ongeveer vijf tot zeven nieuwe spelers wil binnenhalen."

sunderland

Citaat van: Derkx R.H. op juli 11, 2026, 09:13:00Daarom kopen we spelers en wordt er geld geboden op spelers. Spelersbegroting hoger dan ooit te voren. Als je paniek wil zaaien doe het met de feiten...
we hebben nu alleen Hamache binnen gehaald waarvan je weet dat hij eredivisie waardig is. Alle anderen moeten dat nog laten zien.( heb wel vertrouwen in Van de Pavert en Jetten)Als we dan voorlopig nog geen nieuwe hoeven te verwachten dan is het logisch dat sommigen hun hart vasthouden voor begin competitie. Dat is( waarschijnlijk) niet negatief bedoeld maar zorgen om je club.

sunderland

Hier eerder genoemde Romeny naar Fortuna...

justremco

Citaat van: mathijs901 op juli 11, 2026, 10:07:54"Bekend is dat Cambuur nog ongeveer vijf tot zeven nieuwe spelers wil binnenhalen."

Waar staat dit?

mathijs901

Derkx R.H.

Citaat van: mathijs901 op juli 11, 2026, 10:07:54"Bekend is dat Cambuur nog ongeveer vijf tot zeven nieuwe spelers wil binnenhalen."
Klopt, zeg dit ook al een tijdje en is ook logisch. Moeten spelers zijn voor de basis of daar dicht tegenaan.
Als je denkt  ik ben verslagen is de nederlaag een feit. Als je denkt ik zal niet versagen win je op de duur de strijd.

zeewolde

Citaat van: Derkx R.H. op juli 11, 2026, 11:18:43Klopt, zeg dit ook al een tijdje en is ook logisch. Moeten spelers zijn voor de basis of daar dicht tegenaan.

Enige nadeel is ,zoals Sunderland ook aangaf, als die er laat bijkomen en je hebt bv 3 x achter elkaar verloren er dan wel heel veel druk komt op deze spelers.

Het mooiste zou toch zijn als LL en MD nog een keer als volwassen mannen een goed gesprek aangaan. Henk daar ook bij zetten en je hebt er 1 basisspeler bij.

Derkx R.H.

Citaat van: zeewolde op juli 11, 2026, 11:25:29Enige nadeel is ,zoals Sunderland ook aangaf, als die er laat bijkomen en je hebt bv 3 x achter elkaar verloren er dan wel heel veel druk komt op deze spelers.

Het mooiste zou toch zijn als LL en MD nog een keer als volwassen mannen een goed gesprek aangaan. Henk daar ook bij zetten en je hebt er 1 basisspeler bij.
Wat ik vandaag begreep is dat voor het trainingskamp er een aantal spelers bij zijn gekomen.

justremco

Citaat van: Derkx R.H. op juli 11, 2026, 11:35:14Wat ik vandaag begreep is dat voor het trainingskamp er een aantal spelers bij zijn gekomen.

En wanneer is dat trainingskamp? 20 juli ofzo?

Derkx R.H.

Citaat van: justremco op juli 11, 2026, 11:37:25En wanneer is dat trainingskamp? 20 juli ofzo?
30 juli tot 2 augustus als ik het goed heb onthouden..

Specuveter

Citaat van: Derkx R.H. op juli 11, 2026, 12:10:5430 juli tot 2 augustus als ik het goed heb onthouden..
Dan zit je èèn week voor de start van de competitie
Waar zitten de pijnpunten?
Defensie met Mulders Amofa Baoef en Jetten lijkt me prima
Vd Pavert/ Souren/Apkakou een vd drie op middden veld.
Vink is aanvallende middenvelder.

Ik denk dat we dus sowieso nog een creatieve middenvelder missen
En een echte spits

Met Diemers en Bouhoudane erbij had het er al heel anders uitgezien

Derkx R.H.

Citaat van: Specuveter op juli 11, 2026, 12:38:31Dan zit je èèn week voor de start van de competitie
Waar zitten de pijnpunten?
Defensie met Mulders Amofa Baoef en Jetten lijkt me prima
Vd Pavert/ Souren/Apkakou een vd drie op middden veld.
Vink is aanvallende middenvelder.

Ik denk dat we dus sowieso nog een creatieve middenvelder missen
En een echte spits

Met Diemers en Bouhoudane erbij had het er al heel anders uitgezien
Zeg ook voor het trainingskamp, dat kan dus ook volgende week zijn of de week er na.. ;)
Er moeten aanvallers, aanvallende middenvelders, linker centrale verdediger en een rechtsback bij komen

Oud Cambuur

Er zijn ook een aantal transfers afgeketst anders had de vlag er anders bijgehangen nu. Je bent afhankelijk vaak van zaakwaarnemers die er aan moeten verdienen en de voetballer zelf moet ook maar willen