Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 405.431
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 850
  • Online ever: 2.327 (juli 19, 2026, 09:22:44)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 1139
  • Total: 1139
1.139 gasten, 0 leden

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

justremco

Citaat van: Derkx R.H. op juli 10, 2026, 16:17:46Als je daar op moet wachten heb je dan de scoutingslijstjes op orde? Tot nu toe nog steeds geen spits en moet een 17 jarige middenvelder van O19 dat oplossen terwijl je de ene na de ander laat vertrekken. En wedstrijden van O21 afgelast worden om de oefenwedstrijd van het eerste door te laten gaan.

Over die scoutinglijsten maak ik me geen zorgen, het gaat vooral om de haalbaarheid. Er kunnen spelers hoog op de lijsten staan die nu nog niet weg mogen. Zie een Bouhoudane, die gaat never nooit een kans krijgen in psv 1 zodra die alle wk gangers weer terug hebben

Oud Cambuur

Misschien dat de financiële situatie dan toch echt nijpender is dan wij weten. En dat het daarom zo stroef gaat, maar als dat het punt is meld het dan dan kunnen de supporters er wat mee

Derkx R.H.

Citaat van: justremco op juli 10, 2026, 16:40:48Over die scoutinglijsten maak ik me geen zorgen, het gaat vooral om de haalbaarheid. Er kunnen spelers hoog op de lijsten staan die nu nog niet weg mogen. Zie een Bouhoudane, die gaat never nooit een kans krijgen in psv 1 zodra die alle wk gangers weer terug hebben
Daar wordt opgewacht omdat gedacht wordt dat psv de prijs laat zakken...zou niet weten waarom psv dat zou doen.
Als je denkt  ik ben verslagen is de nederlaag een feit. Als je denkt ik zal niet versagen win je op de duur de strijd.

Derkx R.H.

Citaat van: Oud Cambuur op juli 10, 2026, 16:52:10Misschien dat de financiële situatie dan toch echt nijpender is dan wij weten. En dat het daarom zo stroef gaat, maar als dat het punt is meld het dan dan kunnen de supporters er wat mee
Dat is het punt totaal niet, anders koop je Vink niet en bied je geld op andere spelers..
Als je denkt  ik ben verslagen is de nederlaag een feit. Als je denkt ik zal niet versagen win je op de duur de strijd.

justremco

Citaat van: Derkx R.H. op juli 10, 2026, 16:59:41Daar wordt opgewacht omdat gedacht wordt dat psv de prijs laat zakken...zou niet weten waarom psv dat zou doen.

Denk dat die jongen daar graag weg wil, kan hier eredivisie spelen en moet daar weer een jaar in jong psv

sunderland

Plug naar Excelcior

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op juli 10, 2026, 18:32:08Plug naar Excelcior
we hebben geen ene cent om uit te geven het is niet best.

Er moeten nog zoveel spelers aangetrokken worden voor verschillende posities ik hou mijn hart vast......

Oud Cambuur

Citaat van: justremco op juli 10, 2026, 17:51:49Denk dat die jongen daar graag weg wil, kan hier eredivisie spelen en moet daar weer een jaar in jong psv
Die jongen wil wel daar ligt het niet aan maar Psv wil het niet dan houd het op

justremco

Citaat van: Oud Cambuur op juli 10, 2026, 19:10:20Die jongen wil wel daar ligt het niet aan maar Psv wil het niet dan houd het op

Als Pepi straks weer terug is van het WK dan zie ik Bouhoudane alsnog wel komen

Oud Cambuur

Citaat van: justremco op juli 10, 2026, 19:20:00Als Pepi straks weer terug is van het WK dan zie ik Bouhoudane alsnog wel komen
Dan praat je over minimaal 3 weken Ik moet het nog zien

Scc0511

Citaat van: Noordcambuur op juli 10, 2026, 19:05:32we hebben geen ene cent om uit te geven het is niet best.

Er moeten nog zoveel spelers aangetrokken worden voor verschillende posities ik hou mijn hart vast......

Ik ook. Andere ploegen o.a. Excelsior en Fortuna versterken zich bijvoorbeeld al wel.

Bankzitter

Wij hebben 5 nieuwe spelers, Excelsior heeft 6 nieuwe spelers, Fortuna heeft 3 nieuwe spelers.

Derkx R.H.

Citaat van: Bankzitter op juli 11, 2026, 08:37:13Wij hebben 5 nieuwe spelers, Excelsior heeft 6 nieuwe spelers, Fortuna heeft 3 nieuwe spelers.

Maar die clubs hebben een eredivisie geraamte staan + eredivisie ervaring. Zeg ook niet dat het niet goed kan komen maar te lang wachten kan je de kop kosten.

Bankzitter

Dat betwist ik ook niet. We hebben te weinig basisspelers en te weinig sterkhouders , in de breedte wel wat bruikbare spelers.
Ook niet dat het moeizaam gaat en dat dit zorgelijk is.

Maar als er dingen worden beweert die niet kloppen, dan reageer ik. We halen niet minder spelers dan concurrenten.

Nu al een negatief sentiment aanwakkeren terwijl de markt nog echt open moet gaan is gewoon slecht voor de club.

Derkx R.H.

Citaat van: Noordcambuur op juli 10, 2026, 19:05:32we hebben geen ene cent om uit te geven het is niet best.

Daarom kopen we spelers en wordt er geld geboden op spelers. Spelersbegroting hoger dan ooit te voren. Als je paniek wil zaaien doe het met de feiten...