Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 405.442
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 5.283
  • Online ever: 5.283 (Vandaag om 03:40:05)
Gebruikers Online

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Scc~Lwd

Kenzo Goudmijn mag weg bij derby county. Lijkt me wel iets voor ons

Leeuwarder94

Citaat van: Scc~Lwd op juli 09, 2026, 14:53:40Kenzo Goudmijn mag weg bij derby county. Lijkt me wel iets voor ons

Zag het ook langs komen. Vraag mij af of hij gratis weg mag.. hebben ooit 800k betaald voor hem. Weet niet of ik aan Goudmijn mijn geld zou uitgeven als Cambuur zijnde.
De wens is de vader van de gedachte

Scc~Lwd

Citaat van: Leeuwarder94 op juli 09, 2026, 15:51:39Zag het ook langs komen. Vraag mij af of hij gratis weg mag.. hebben ooit 800k betaald voor hem. Weet niet of ik aan Goudmijn mijn geld zou uitgeven als Cambuur zijnde.
Is inderdaad afhankelijk van de vraagprijs van derby

Oud Cambuur

Weer een week zonder aankopen we hebben nog 5 weken voordat de competitie begint en het blijft ook in het geruchten circuit angstvallig stil

Harry L.

Citaat van: Oud Cambuur op juli 10, 2026, 14:39:53Weer een week zonder aankopen we hebben nog 5 weken voordat de competitie begint en het blijft ook in het geruchten circuit angstvallig stil

4 weken, duurt idd. lang. De eerste fase is zo belangrijk. Ook geen geruchten idd.

Lore

Citaat van: Harry L. op juli 10, 2026, 14:44:054 weken, duurt idd. lang. De eerste fase is zo belangrijk. Ook geen geruchten idd.

Na afloop stelde de nieuwe directeur Jesse Bergsma zich voor tegenover spelers en staf. In het Nederlands én Frans.

Hij keek met oa. Ard de Graaf en Lars Lambooij naar de oefenwedstrijd. Die laatste zei op korte termijn geen nieuwe spelers te verwachten bij #Cambuur.

Oud Cambuur

Citaat van: Lore op juli 10, 2026, 15:00:49Na afloop stelde de nieuwe directeur Jesse Bergsma zich voor tegenover spelers en staf. In het Nederlands én Frans.

Hij keek met oa. Ard de Graaf en Lars Lambooij naar de oefenwedstrijd. Die laatste zei op korte termijn geen nieuwe spelers te verwachten bij #Cambuur.

Nou dat zijn niet goede berichten heb ook het idee dat er wel wat transfers zijn afgeketst

NRG

Met de huidige selectie ben je volstrekt kansloos in de ere. Er zal nog aardig wat bij moeten komen. Maar dat zal Lambooij ook wel zien. Hoe langer het duurt, hoe lastiger het wordt om met een beetje ingespeeld elftal aan de competitie te beginnen.

Oud Cambuur

Als er maar geen paniekaankopen plaatsvinden daar hebben we slechte ervaringen mee

Derkx R.H.

Citaat van: NRG op juli 10, 2026, 15:07:14Met de huidige selectie ben je volstrekt kansloos in de ere. Er zal nog aardig wat bij moeten komen. Maar dat zal Lambooij ook wel zien. Hoe langer het duurt, hoe lastiger het wordt om met een beetje ingespeeld elftal aan de competitie te beginnen.
Eens en als je begint met deze selectie en de eerste 5 verliest kan je het verder wel schudden.. Vorig seizoen ook op het laatste moment spelers gehaald die 3 tot 6 weken nodig hadden, dat gaat je in de eredivisie op breken.
Als je denkt  ik ben verslagen is de nederlaag een feit. Als je denkt ik zal niet versagen win je op de duur de strijd.

Derkx R.H.

Citaat van: Oud Cambuur op juli 10, 2026, 15:06:50Nou dat zijn niet goede berichten heb ook het idee dat er wel wat transfers zijn afgeketst
Klopt...
Als je denkt  ik ben verslagen is de nederlaag een feit. Als je denkt ik zal niet versagen win je op de duur de strijd.

justremco

Ben het wel eens dat we zsm versterkingen nodig hebben en vind het vooral sneu voor Plat, want als we de eerste 3 duels verliezen (wat ook met versterkingen niet eens onmogelijk is) dan is er gelijk weer paniek in de tent en is een trainer vaak de dupe. Maar de markt komt de laatste jaren steeds later op gang en het wk helpt wat dat betreft ook niet echt mee. Als je nu je geld uitgeeft heb je straks misschien te weinig over voor mogelijk betere spelers die dan vrijkomen...

Bankzitter

Paniek zal het bij sommigen toch wel 34 wedstrijden lang wezen, dat hoort erbij.

Eén geluk is dat de defensie wel behoorlijk goed is en ingespeeld. Het kan best dat we de eerste wedstrijden nog met Baouf spelen.

Middenveld is het grootste probleem. Souren/vd  Pavert /Vink lijkt veel te matig.

Derkx R.H.

Citaat van: justremco op juli 10, 2026, 16:00:30Ben het wel eens dat we zsm versterkingen nodig hebben en vind het vooral sneu voor Plat, want als we de eerste 3 duels verliezen (wat ook met versterkingen niet eens onmogelijk is) dan is er gelijk weer paniek in de tent en is een trainer vaak de dupe. Maar de markt komt de laatste jaren steeds later op gang en het wk helpt wat dat betreft ook niet echt mee. Als je nu je geld uitgeeft heb je straks misschien te weinig over voor mogelijk betere spelers die dan vrijkomen...
Als je daar op moet wachten heb je dan de scoutingslijstjes op orde? Tot nu toe nog steeds geen spits en moet een 17 jarige middenvelder van O19 dat oplossen terwijl je de ene na de ander laat vertrekken. En wedstrijden van O21 afgelast worden om de oefenwedstrijd van het eerste door te laten gaan.

sunderland

Citaat van: Derkx R.H. op juli 10, 2026, 15:36:54Eens en als je begint met deze selectie en de eerste 5 verliest kan je het verder wel schudden.. Vorig seizoen ook op het laatste moment spelers gehaald die 3 tot 6 weken nodig hadden, dat gaat je in de eredivisie op breken.
precies dat! Je mag eigenlijk niet wachten. Ieder jaar is het zo dat de clubs degraderen die na 5a6 wedstrijden 0 of 1 punt hebben. Dan is het bijna onmogelijk omdat weer in te halen. Dan is er geen durf en kom je in een bepaalde cirkel