Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 405.442
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 5.283
  • Online ever: 5.283 (Vandaag om 03:40:05)
Gebruikers Online

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Derkx R.H.

Citaat van: zeewolde op juli 08, 2026, 15:36:55Wiebe naar Emmen?
Zou ook over Souren kunnen gaan...
Als je denkt  ik ben verslagen is de nederlaag een feit. Als je denkt ik zal niet versagen win je op de duur de strijd.

zeewolde

Citaat van: Derkx R.H. op juli 09, 2026, 08:38:37Zou ook over Souren kunnen gaan...

Dat zou ook logisch zijn.
Souren is wat te oud voor deze selectie :devil  :_schater

sunderland

Citaat van: Derkx R.H. op juli 09, 2026, 08:38:37Zou ook over Souren kunnen gaan...
ja we hebben veel te veel spelers

Derkx R.H.

Citaat van: sunderland op juli 09, 2026, 09:52:30ja we hebben veel te veel spelers
Daarom is de wedstrijd van O21 afgelast... Morgen tegen Roda zijn er veel van O21 die mee moeten doen.
Als je denkt  ik ben verslagen is de nederlaag een feit. Als je denkt ik zal niet versagen win je op de duur de strijd.

Derkx R.H.

Citaat van: zeewolde op juli 09, 2026, 09:39:17Dat zou ook logisch zijn.
Souren is wat te oud voor deze selectie :devil  :_schater
Hij mocht afgelopen winter al vertrekken, dus is het niet geheel onlogisch dat een aantal KKD clubs interesse hebben.

sunderland

Citaat van: Derkx R.H. op juli 09, 2026, 10:20:27Daarom is de wedstrijd van O21 afgelast... Morgen tegen Roda zijn er veel van O21 die mee moeten doen.
buiten Amofa is het sowieso een O21 team.
We laten alles gaan. Hoop maar dat er een goede selectie staat op 7 augustus. Dat moet wel. Zullen daarna nog spelers bijkomen maar die moeten ook weer 10 weken wennen aan de manier van spelen en hoge intensiteit. Dan kan het ook al te laat zijn. Of je moet geluk hebben...

Bankzitter

Dat is niet nieuw, Lambooij is van het doorselecteren. Blijkbaar heeft hij vertrouwen dat hij beteren vind dan Diemers, Rőlke, vdSande ect.

Derkx R.H.

Citaat van: sunderland op juli 09, 2026, 10:32:50buiten Amofa is het sowieso een O21 team.
We laten alles gaan. Hoop maar dat er een goede selectie staat op 7 augustus. Dat moet wel. Zullen daarna nog spelers bijkomen maar die moeten ook weer 10 weken wennen aan de manier van spelen en hoge intensiteit. Dan kan het ook al te laat zijn. Of je moet geluk hebben...
Het mag van mij oek wel wat sneller gaan mbt het aantrekken van bepalende spelers.. Ben er overigens niet rouwig om dat er afscheid wordt genomen van de twijfelgevallen.

Tanjajeah

Mocht Souren vertrekken, kunnen we dan op dit moment nog een fatsoenlijk middenveld samenstellen? Van de Pavert als verdedigende middenvelder. En dan?

Bankzitter

Citaat van: Derkx R.H. op juli 09, 2026, 10:39:42Het mag van mij oek wel wat sneller gaan mbt het aantrekken van bepalende spelers.. Ben er overigens niet rouwig om dat er afscheid wordt genomen van de twijfelgevallen.

Dat hebben we het seizoen ervoor ook gedaan... weg met "net niet"spelers als Ottensen , vMullem , Poll, Schaapman ect ect en cashen waar het maar kan.

Komt wel goed.

Beul B

Tadic transfervrij.. iedereen wil toch ervaring???

De Gast

Ze zullen geleerd hebben van vorig seizoen neem ik aan toen Lambooij en kompanen vlot waren met het aantrekken van (middelmatige) spelers en Henk toen halverwege de voorbereiding moest aangeven dat het armoe troef was en dat er heel snel wat moest gebeuren.

Bankzitter

Sjöstrand, Amofa , Mulders en Galvez waren al vastgelegd en we hadden Jansen , Balk en Diemers ook nog. De jeugd (Marsman, Henstra, Nap, D. Visser) heeft het ook verder prima gedaan tijdens het seizoen.

Dat Baouf en Ferrah zo goed zouden zijn , had niemand verwacht.
Doelstelling was NC.

PePe

Wat gaat er bij Cambuur om 16.00 uur gebeuren? Spannend!

Stiens

Citaat van: PePe op juli 09, 2026, 14:08:14Wat gaat er bij Cambuur om 16.00 uur gebeuren? Spannend!

Nieuwe uitshirt wordt gepresenteerd.