Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 405.459
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 5.283
  • Online ever: 5.283 (Vandaag om 03:40:05)
Gebruikers Online

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Derkx R.H.

Citaat van: Noordcambuur op juli 08, 2026, 09:59:34het is wel heel stil momenteel bij Cambuur,
Spelers,bestuur,algemeen directeur enz enz.

De eerste wedstrijd tegen Excelsior is direct een hele belangrijke wedstrijd.
Wordt Jesse Bergsma toch, sommige dingen kosten vooral tijd. En als wij dingen niet zien, wil niet zeggen dat er niks gebeurt.
Als je denkt  ik ben verslagen is de nederlaag een feit. Als je denkt ik zal niet versagen win je op de duur de strijd.

Derkx R.H.

Zomaar een paar transfervrije spelers en zo zijn er meer en huurspeler idem
Als je denkt  ik ben verslagen is de nederlaag een feit. Als je denkt ik zal niet versagen win je op de duur de strijd.

Bankzitter

Het gaat ook niet om alleen ervaring maar om mentaliteit en leiderschap.
Baouf was met 18 al een kerel en Balk was met 23 nog een onvolwassen kaartenpakker. Verder kijken dan alleen de leeftijd en aantal wedstrijden.

sunderland

Citaat van: Derkx R.H. op juli 08, 2026, 10:23:35Zomaar een paar transfervrije spelers en zo zijn er meer en huurspeler idem
van de Streek !

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op juli 08, 2026, 09:59:34het is wel heel stil momenteel bij Cambuur,
Spelers,bestuur,algemeen directeur enz enz.

De eerste wedstrijd tegen Excelsior is direct een hele belangrijke wedstrijd.
idd je moet er staan dan, als je geen resultaat haalt staan we na 4 wedstrijden op 0 punten...

Derkx R.H.

zeewolde

Citaat van: Derkx R.H. op juli 08, 2026, 12:58:57Heeft zijn contract net verlengt..
hij was niet de oud speler waar ze mee gesproken hebben?

Gasgeve

Heb niet het idee dat Cambuur in dit soort lijstjes zit te zoeken. Lars komt altijd met spelers die we niet verwachten, Sjostrand, Apkakou, Baouf etc.

Derkx R.H.

Citaat van: Gasgeve op juli 08, 2026, 13:16:57Heb niet het idee dat Cambuur in dit soort lijstjes zit te zoeken. Lars komt altijd met spelers die we niet verwachten, Sjostrand, Apkakou, Baouf etc.
Dat lijstje van mij is een indicatie dat er veel beschikbaar is meer niet..

Derkx R.H.

Citaat van: zeewolde op juli 08, 2026, 13:03:07hij was niet de oud speler waar ze mee gesproken hebben?
Kallon?

Noordcambuur

Citaat van: Derkx R.H. op juli 08, 2026, 10:12:17Wordt Jesse Bergsma toch, sommige dingen kosten vooral tijd. En als wij dingen niet zien, wil niet zeggen dat er niks gebeurt.
oke het is net buiten las ik op X

Bedankt  :thumbsup

Derkx R.H.

Er staat komende dagen wat te gebeuren met betrekking tot nieuwe spelers hoorde ik... En er gaat nog wat weg waarschijnlijk richting Emmen.

zeewolde

Citaat van: Derkx R.H. op juli 08, 2026, 15:13:29Er staat komende dagen wat te gebeuren met betrekking tot nieuwe spelers hoorde ik... En er gaat nog wat weg waarschijnlijk richting Emmen.
Wiebe naar Emmen?

Bankzitter

Emmen zou goed voor hem zijn. Bij aanvang van het seizoen is hij net 20 jaar, dus moet gewoon veel minuten gaan maken nu in de KKD. Alleen hebben we niet veel aan verhuren omdat hij transfervrij is na dit seizoen... dus of verlengen of verkopen.

666

Citaat van: Derkx R.H. op juli 08, 2026, 15:13:29Er staat komende dagen wat te gebeuren met betrekking tot nieuwe spelers hoorde ik... En er gaat nog wat weg waarschijnlijk richting Emmen.

Ik hoop ook dat er een paar nieuwe spelers gaan aansluiten, over een maand gaan we alweer los met de competitie.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander