Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 405.442
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 5.283
  • Online ever: 5.283 (Vandaag om 03:40:05)
Gebruikers Online

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Citaat van: Lowieke op Gisteren om 19:54:39Een betere dan Diemers? Veel succes daarmee.

Vind je Diemers dan de beste middenvelder die we ooit gehad hebben?
Veel respect voor Diemers, maar we hebben echt wel nog beteren onder contract gehad. Dus waarom zou dat niet weer kunnen.

NRG

Diemers zou een enorme kwaliteitsimpuls zijn voor de huidige selectie. Maar goed, ik laat me graag verrassen.

Bankzitter

Dat geld voor meer spelers die we hebben weggedaan, simpelweg omdat er nog geen vervanger is.

sunderland

Lijkt wel dat sommigen hier vergeten dat we over 17 dagen de eerste competitie wedstrijd hebben.
Als je daar geen resultaat haalt loop je gelijk zwaar achter de feiten aan want de volgende 4 wedstrijden pak je sowieso geen punten. Er moet iets gebeuren. Lars gokt nu ....

zeewolde

Citaat van: Bankzitter op Gisteren om 20:17:54Vind je Diemers dan de beste middenvelder die we ooit gehad hebben?
Veel respect voor Diemers, maar we hebben echt wel nog beteren onder contract gehad. Dus waarom zou dat niet weer kunnen.
dat misschien niet, maar hij zou zeker bij de 5 beste spelers horen in het huidige team.

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op Gisteren om 19:28:40waarom zou ik dat niet doen.....

Je hebt nog b.v. 7 spelers nodig en die verdienen b.v. €15.000,00 p/m dat scheelt je weer een dikke € 100.000,00.

Ik kom uit het zakenwereld.... :koffie
als ze zo denken hou dan gelijk maar op

michello

Deze week zouden we eigenlijk 2/3 spelers erbij moeten hebben voor de basis, en dan vooral voorin en middenveld. Dan heb je nog 2 weken om ze in te passen.

Sakas

Wat een paniek mannen! Ik heb en hou vertrouwen in Lars. Hoe langer je wacht des te beter de spelers. Als je nu aankoopt heb je mindere spelers dan langer wachten. Maar dat is inderdaad een gok. De beste spelers vorig jaar kwamen ook pas later.
Laat sien ast foor Cambuur bist!

zeewolde

Citaat van: Sakas op Gisteren om 21:50:34Wat een paniek mannen! Ik heb en hou vertrouwen in Lars. Hoe langer je wacht des te beter de spelers. Als je nu aankoopt heb je mindere spelers dan langer wachten. Maar dat is inderdaad een gok. De beste spelers vorig jaar kwamen ook pas later.
hoe langer je wacht, hoe minder punten in september.

Is ook goed voor het zelfvertrouwen van een team....

Bankzitter

Niet iedere speler heeft tijd nodig om aan te passen. Baouf stond er direct en zo hebben we er meer gehad. Rusnak ook meen ik.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Bankzitter op Gisteren om 21:54:55Niet iedere speler heeft tijd nodig om aan te passen. Baouf stond er direct en zo hebben we er meer gehad. Rusnak ook meen ik.

Ogbeche  |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

EdsjeSCC

Citaat van: sunderland op Gisteren om 21:18:29Lijkt wel dat sommigen hier vergeten dat we over 17 dagen de eerste competitie wedstrijd hebben.
Als je daar geen resultaat haalt loop je gelijk zwaar achter de feiten aan want de volgende 4 wedstrijden pak je sowieso geen punten. Er moet iets gebeuren. Lars gokt nu ....

Lijkt wel dat sommigen hier vergeten dat een seizoen over 34 wedstrijden gaat.
Liever richting het einde van de window goede spelers dan nu matige spelers. En ja dit riedeltje kunnen we elke zomer weer van stal halen, we zitten nou eenmaal aan het einde van de keten en dat zal de komende transferperiodes nog niet veranderen

Andy King

Citaat van: sunderland op Gisteren om 21:18:29Lijkt wel dat sommigen hier vergeten dat we over 17 dagen de eerste competitie wedstrijd hebben.

Nee, Lars wacht.

Galdiano

Alle vertrouwen in Lars en het team erachter.   :y
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Arno A

transferperiode eindigt op 2 september. Nu zullen spelers zo lang mogelijk wachten op de beste aanbiedingen. Aan het eind van de transferperiode blijven er nog genoeg spelers over die toch graag een contract willen en voor een lager salaris willen spelen. Dus nog genoeg tijd voor Lars lijkt mij. En anders in een volgende transferperiode. Je moet toch eerst zien hoe de ploeg zich manifesteert in de eredivisie. Dan pas kan je beoordelen voor welke plekken er versterkingen moeten komen. En misschien gaan ze ons in de eerste seizoenshelft wel enorm verrassen.