Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 405.442
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 5.283
  • Online ever: 5.283 (Vandaag om 03:40:05)
Gebruikers Online

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Ik denk zelf dat ze denken er is weer bijna een maand om we hebben niet veel kontrakt spelers dat scheelt weer veel geld uitbetalen.......
En dat scheelt veel geld.

Derkx R.H.

Citaat van: okkele op Gisteren om 18:37:16ik begrijp niet wat je hier mee bereiken wil.
op naar de volgende binder?

ik ben blij dat er geen paniek-aankopen zijn.
Ik ben ook blij om, maar er zijn/waren lijstjes sinds de winter, en dan alsnog wachten op afvallers dan is er wat mis met die lijstjes want je zet geen afvallers op die lijstjes want je weet niet wie de afvallers zijn. Maar je gaat nu op trainingskamp met 10 of meer jeugdspelers, nee daar worden we beter van, en eigenlijk zonde van het geld. Vorig jaar moest Henk met zijn vuist op tafel slaan om spelers te krijgen en kreeg ze toen in eens wel....
Als je denkt  ik ben verslagen is de nederlaag een feit. Als je denkt ik zal niet versagen win je op de duur de strijd.

Derkx R.H.

Citaat van: Noordcambuur op Gisteren om 18:46:18Ik denk zelf dat ze denken er is weer bijna een maand om we hebben niet veel kontrakt spelers dat scheelt weer veel geld uitbetalen.......
En dat scheelt veel geld.
Pfff echt he...ik adviseer je om ophouden met denken of in ieder geval die gedachten niet te delen..
Als je denkt  ik ben verslagen is de nederlaag een feit. Als je denkt ik zal niet versagen win je op de duur de strijd.

Bankzitter

Lamnbooij selecteert graag stevig door. Hij had zich makkelijk kunnen maken door Balk, Rölke, vd Sande , Diemers en anderen te behouden. Maar hij zoekt altijd naar betere spelers dan dat we hebben. Dat is meer risico omdat er veel meer basisspelers bij moeten.

justremco

Citaat van: Derkx R.H. op Gisteren om 18:48:17Ik ben ook blij om, maar er zijn/waren lijstjes sinds de winter, en dan alsnog wachten op afvallers dan is er wat mis met die lijstjes want je zet geen afvallers op die lijstjes want je weet niet wie de afvallers zijn. Maar je gaat nu op trainingskamp met 10 of meer jeugdspelers, nee daar worden we beter van, en eigenlijk zonde van het geld. Vorig jaar moest Henk met zijn vuist op tafel slaan om spelers te krijgen en kreeg ze toen in eens wel....

Natuurlijk staan de afvallers wel op lijstjes want die worden eerst ook gewoon gescout. Alles draait om netwerk en timing en er komt ook wel wat geluk bij kijken uiteraard

Derkx R.H.

Citaat van: justremco op Gisteren om 19:03:28Natuurlijk staan de afvallers wel op lijstjes want die worden eerst ook gewoon gescout. Alles draait om netwerk en timing en er komt ook wel wat geluk bij kijken uiteraard
Dan zal ik wel dom zijn, in mijn optiek kan je niet weten welke spelers afvallen bij andere clubs. Misschien dat jij kan uitleggen zodat ik het snap.

okkele

zo lastig is het toch niet?
ik woon in utrecht, als feyenoord, nec, psv en cambuur interesse in mij hebben dan ga ik eerst niet bij cambuur kijken.
zeker financieel niet, dat is ook een dingetje in de voetbalwereld.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Noordcambuur

Citaat van: Derkx R.H. op Gisteren om 18:50:08Pfff echt he...ik adviseer je om ophouden met denken of in ieder geval die gedachten niet te delen..
waarom zou ik dat niet doen.....

Je hebt nog b.v. 7 spelers nodig en die verdienen b.v. €15.000,00 p/m dat scheelt je weer een dikke € 100.000,00.

Ik kom uit het zakenwereld.... :koffie

justremco

Citaat van: Derkx R.H. op Gisteren om 19:09:55Dan zal ik wel dom zijn, in mijn optiek kan je niet weten welke spelers afvallen bij andere clubs. Misschien dat jij kan uitleggen zodat ik het snap.

Daar heb je toch een netwerk voor? Spelers en zaakwaarnemers zijn ook niet gek. En als je veel aan data scouting doet rollen daar ook spelers uit die (nu of misschien helemaal) niet haalbaar zijn. En in de voetbalwereld is elke dag weer anders, neem als voorbeeld Obispo van PSV daarover kwam naar buiten dat de deal naar Frankrijk afgeketst was en 3 kwartier later was het rond. Geduld is een schone zaak al mag Lambooij van mij ook wel even wat tempo maken  8)

zeewolde

Citaat van: okkele op Gisteren om 18:37:16ik begrijp niet wat je hier mee bereiken wil.
op naar de volgende binder?

ik ben blij dat er geen paniek-aankopen zijn.
ik zie ook niet graag paniekaankopen.

Maar op dit moment heb je een gemankeerde selectie.

Als het heel negatief gaat ben je over 2 weken Baouf kwijt, heb je geen ingespeeld basis en moet je nog 3-4 basisplekken invullen.

Ben echt heel benieuwd, maar wil je spelers halen die er direct staan op 7 augustus dan mogen ze binnen nu en een week er wel bij zijn.

Lowieke

Citaat van: Bankzitter op Gisteren om 19:01:11Lamnbooij selecteert graag stevig door. Hij had zich makkelijk kunnen maken door Balk, Rölke, vd Sande , Diemers en anderen te behouden. Maar hij zoekt altijd naar betere spelers dan dat we hebben. Dat is meer risico omdat er veel meer basisspelers bij moeten.
Een betere dan Diemers? Veel succes daarmee.

NRG

Citaat van: zeewolde op Gisteren om 19:37:34ik zie ook niet graag paniekaankopen.

Als het heel negatief gaat ben je over 2 weken Baouf kwijt, heb je geen ingespeeld basis en moet je nog 3-4 basisplekken invullen.

Ben echt heel benieuwd, maar wil je spelers halen die er direct staan op 7 augustus dan mogen ze binnen nu en een week er wel bij zijn.
[/

Een ingespeelde basis kan je vergeten. Dat is niet negatief, dat is realistisch. Er moet nog zoveel bij wil je een eredivisie waardige selectie hebben. Juist de eerste wedstrijd thuis tegen Excelsior is zo belangrijk om te winnen. Dat is nog 2,5 week hè.

PePe

Als we nu eens kijken naar onze eigen beurs, als je krap bij kas zit dan geef je het moeilijker uit, en kijk je meer naar koopjes. Het wordt nog moeilijker als je dan ook nog kwaliteit wil gaan kopen. Maar desondanks mag LL voor mij ook wel opschieten.

zeewolde

Citaat van: NRG op Gisteren om 20:00:58
Citaat van: zeewolde op Gisteren om 19:37:34ik zie ook niet graag paniekaankopen.

[/

Een ingespeelde basis kan je vergeten. Dat is niet negatief, dat is realistisch. Er moet nog zoveel bij wil je een eredivisie waardige selectie hebben. Juist de eerste wedstrijd thuis tegen Excelsior is zo belangrijk om te winnen. Dat is nog 2,5 week hè.
ik snap ook niet dat er 4 volwassen mannen niet nog een keer met elkaar om tafel kunnen. Lambooij, Plat, Diemers samen met Henk de Jong.

Denk dat ze er echt uit kunnen komen en je hebt in zoveel opzichten een kwaliteitsimpuls.

Noordcambuur

Niet meer aan Diemers beginnen