Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 405.442
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 5.283
  • Online ever: 5.283 (Vandaag om 03:40:05)
Gebruikers Online

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

NRG

Citaat van: Bankzitter op Gisteren om 15:13:07En een rechtsback. Met Mulder en Henstra zou je nog kunnen starten op rechts als de rest van het elftal echt van eredvisie niveau is maar een seizoen lang kun je ook niet met die 2 spelen.

Waarschijnlijk vertrekt Baouf ook nog wel dus ook die moet dan vervangen worden. PLus nog een extra CV als back up en eigenlijk heb je ook 3 spelers nodig die in de spits kunnen spelen. We hebben nu alleen Vink.

Kortom, er moet nog heel wat gebeuren.

Bernardo

Citaat van: Bankzitter op Gisteren om 15:13:07En een rechtsback. Met Mulder en Henstra zou je nog kunnen starten op rechts als de rest van het elftal echt van eredvisie niveau is maar een seizoen lang kun je ook niet met die 2 spelen.

Waarschijnlijk vertrekt Baouf ook nog wel dus ook die moet dan vervangen worden. PLus nog een extra CV als back up en eigenlijk heb je ook 3 spelers nodig die in de spits kunnen spelen. We hebben nu alleen Vink.

Zie Mulders wel als een Droste die gewoon meegaat in het niveau.

fred

Nou het WK is voorbij en de competitie begint over 2,5 week.

Komt er nog een buitenkansje bij denken jullie ?

Derkx R.H.

Citaat van: fred op Gisteren om 17:08:10Nou het WK is voorbij en de competitie begint over 2,5 week.

Komt er nog een buitenkansje bij denken jullie ?
Je zou denken van wel, maar krijg het idee dat LL wat te veel zelfvertrouwen heeft gekregen met z'n wachten en verwijzen naar andere clubs, dat vind ik zo'n zwakte bod.
Als je denkt  ik ben verslagen is de nederlaag een feit. Als je denkt ik zal niet versagen win je op de duur de strijd.

beertje bob

:_schater wordt tijd voor actie Lars L

Noordcambuur

Citaat van: beertje bob op Gisteren om 17:17:49:_schater wordt tijd voor actie Lars L
volgens mij is Lars op vakantie voor 3 weken 8P

Derkx R.H.

Citaat van: Noordcambuur op Gisteren om 17:20:03volgens mij is Lars op vakantie voor 3 weken 8P
Misschien ben ik negatief, maar we weten sinds de winter dat we eredivisie gaan spelen, en te pas en te onpas werd gekoketteerd met lijstjes en puntje bij paaltje is er niets veranderd t.o.v. de afgelopen jaren(wachten op buitenkansjes).
Als je denkt  ik ben verslagen is de nederlaag een feit. Als je denkt ik zal niet versagen win je op de duur de strijd.

sunderland

Citaat van: Derkx R.H. op Gisteren om 17:34:05Misschien ben ik negatief, maar we weten sinds de winter dat we eredivisie gaan spelen, en te pas en te onpas werd gekoketteerd met lijstjes en puntje bij paaltje is er niets veranderd t.o.v. de afgelopen jaren(wachten op buitenkansjes).

eens. Beetje lacherig doen en zeggen dat we sowieso hoger gaan dan onderste plekken. Dat vond ie juist hartstikke leuk en een uitdaging.
Hebben jonge jongens gehaald die zijn goed maar we weten niet of dat eredivisie niveau is. Hamache lijkt wel een schot in de roos.
Rustig afwachten maar weer en dat is niet mijn ding  :devil

mathijs901

Het duurt wel lang he, niet eens even een geruchtje..

Derkx R.H.

Citaat van: sunderland op Gisteren om 17:39:12eens. Beetje lacherig doen en zeggen dat we sowieso hoger gaan dan onderste plekken. Dat vond ie juist hartstikke leuk en een uitdaging.
Hebben jonge jongens gehaald die zijn goed maar we weten niet of dat eredivisie niveau is. Hamache lijkt wel een schot in de roos.
Rustig afwachten maar weer en dat is niet mijn ding  :devil

We hebben niet eens een spits laat staan dat we 2 spitsen hebben.. En dan inderdaad lacherig doen naar de achterban, en dan lachend roepen er lekt ook niks meer uit he, alsof dat belangrijker is dan spelers halen of wat connectie hebben met je achterban.

Bankzitter

Ik zie toch echt geen eredivisiewaardige spelers in Apkakou, Kvam of Souren en wat anderen. Een paar  wel als back up / invaller maar geen basis en zeker geen sterkhouders.

Maar misschien schatten ze intern sommige spelers hoger in.
Lambooij heeft  tot nu toe altijd goed doorgeselecteerd dus heb wel vertrouwen dat ze weten wat ze doen.
.

okkele

Citaat van: Bernardo op Gisteren om 16:55:52Zie Mulders wel als een Droste die gewoon meegaat in het niveau.
dat denk ik ook wel ja, helaas moeten we zijn vaste blunder er bij nemen.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

Citaat van: Derkx R.H. op Gisteren om 17:54:13We hebben niet eens een spits laat staan dat we 2 spitsen hebben.. En dan inderdaad lacherig doen naar de achterban, en dan lachend roepen er lekt ook niks meer uit he, alsof dat belangrijker is dan spelers halen of wat connectie hebben met je achterban.
nou is het meeste wat je hier plaats goed te lezen maar je zakt wat weg nu.
je begrijpt toch wel dat buiten meerdere lastige zaken een ploeg als cambuur afhankelijk is van goeie spelers zien te halen die eerst betere keuzes afwachten?
ik denk dat rusnak de laatste was die in een voorbereiding er al was.
ook de ligging is voor veel spelers een struikelblok, wij zijn geografisch gezien niet aantrekkelijk.
de goeie (basis) spelers die er nog komen gaan afvallen bij betere clubs, dat duurt even.
ik heb en had alle vertrouwen in lambooij.

Derkx R.H.

Citaat van: okkele op Gisteren om 18:05:41nou is het meeste wat je hier plaats goed te lezen maar je zakt wat weg nu.
je begrijpt toch wel dat buiten meerdere lastige zaken een ploeg als cambuur afhankelijk is van goeie spelers zien te halen die eerst betere keuzes afwachten?
ik denk dat rusnak de laatste was die in een voorbereiding er al was.
ook de ligging is voor veel spelers een struikelblok, wij zijn geografisch gezien niet aantrekkelijk.
de goeie (basis) spelers die er nog komen gaan afvallen bij betere clubs, dat duurt even.
ik heb en had alle vertrouwen in lambooij.
Dat gekoketteer met lijstjes en scouting maar ondertussen afhankelijk zijn van afvallers. Maar verschuilen achter wat andere clubs doen vind ik een zwakte bod. Dertig en zestig kilometer verderop hebben ze geen moeite met spelers halen vind het een dooddoener. Fortuna, Excelsior en ADO(om clubs aan te halen waar LL over begon) halen wel de ene naar de andere speler terwijl je ook niet dood in Sittard gevonden wil worden en het stadion van Excelsior ook niet aantrekkelijk is om te voetballen. En over de minachting richting supporters en club watchers maar te zwijgen.

okkele

ik begrijp niet wat je hier mee bereiken wil.
op naar de volgende binder?

ik ben blij dat er geen paniek-aankopen zijn.