Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
72 gasten, 4 leden (1 verborgen)
Holwerd voor Cambuur, Poetser, mathijs901

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Yellow Army op september 02, 2013, 13:09:25
Nek huurt Uth van dkv dus die valt af...
Heracles huurt Uth al

dit is mien club

Citaat van: Dokkumer op september 02, 2013, 13:15:37
http://www.nu.nl/sport/3564568/liveblog-slotdag-transfermarkt.html :devil

Er is contact geweest tussen #Cambuur en zaakwaarnemer Schalk (#NAC ). Liwwadders zijn gecharmeerd van spits,maar noemen huur 'onwaarschijnlijk'

Waarom dan toch vragen, gaat het dan om eventuele overname??
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

DC

Citaat van: Dokkumer op september 02, 2013, 13:15:37
http://www.nu.nl/sport/3564568/liveblog-slotdag-transfermarkt.html :devil

Er is contact geweest tussen #Cambuur en zaakwaarnemer Schalk (#NAC ). Liwwadders zijn gecharmeerd van spits,maar noemen huur 'onwaarschijnlijk'

Hij is daar ontevreden omdat hij reserve staat, wat moeten wij er dan mee?
Bij ons zou hij met Barto en Christovao moeten concurreren voor de positie van reservespits.

Citaat van: Yellow Army op september 02, 2013, 13:09:25
Nek huurt Uth van dkv dus die valt af...
Aub geen dkv'er die tot nu toe meer in de lappenmand heeft gelegen dan op het veld heeft gestaan.

dit is mien club

Citaat van: DC op september 02, 2013, 13:26:03
Hij is daar ontevreden omdat hij reserve staat, wat moeten wij er dan mee?
Bij ons zou hij met Barto en Christovao moeten concurreren voor de positie van reservespits.
Aub geen dkv'er die tot nu toe meer in de lappenmand heeft gelegen dan op het veld heeft gestaan.

Schalk is wel degelijk een goede aanvaller hoor. Snel en doelgericht. Utrecht heeft hem afgelopen zomer ook proberen te halen.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

DC

Citaat van: dit is mien club op september 02, 2013, 13:28:08
Schalk is wel degelijk een goede aanvaller hoor. Snel en doelgericht. Utrecht heeft hem afgelopen zomer ook proberen te halen.
Vind hem ook geen slechte aanvaller zeg alleen dat hij weg wil bij nac omdat hij teveel concurrentie heeft.
Bij ons is Hemmen (in mijn optiek) eerste spits en moet hij concurreren met Barto en Christovao.
Dan komt hij hier van de regen in de drup dat bedoel ik ermee

michello

Zo heel veel opties tot huren van spitsen die wat kunnen toevoegen zijn er volgens mij niet meer... Wellicht dat er nog later deze dagen een transfervrije spits kan worden gehaald.  Plet verwacht ik eerder bij een Groningen of Utrecht.

Clint

Citaat van: DC op september 02, 2013, 13:31:56
en moet hij concurreren met Barto en Christovao.

Da's niet zo moeilijk.

DC

SportClubCambuur

Als er een spits uit onderstaand rijtje bijkomt ben ik tevreden..

Plet
Powell
Schalk
Koevermans
Castillion

Dokkumer

michello

Powel inderdaad. Trainde mee bij Heracles maar die hebben Uth al gehaald. Als Plet / Castillion moeilijk verhaal is, Powel proberen!

SaVaGe

Citaat van: SportClubCambuur op september 02, 2013, 14:07:23
Als er een spits uit onderstaand rijtje bijkomt ben ik tevreden..

Plet
Powell
Schalk
Koevermans
Castillion

zeewolde

Citaat van: SaVaGe op september 02, 2013, 14:16:41

Plet of Castillion.

Koevermans oud, geblesseerd geweest en al paar jaar niet meer op nivo. Powel beetje zelfde verhaal. Schalk redt het al niet bij NAC dus wat moeten we daarmee?

Dokkumer

Het is anders maar verrekte rustig, alleen Heracles -Uth en Cziommer- en NEC met 3 internationals hebben zich echt versterkt.

John Hiatt