Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
99 gasten, 6 leden (1 verborgen)
zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco, DeBruyne

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Tanjajeah

Citaat van: michello op september 02, 2013, 15:27:33
Klopt.. Calabro zou naar Oekraine maar is niet doorgegaan... Nog zonder club:

2012/2013    Sparta Rotterdam    30    19    Jupiler League    
   2011/2012    Sparta Rotterdam    6    0    Jupiler League    
   2012/2013    Sparta Rotterdam    4    1    Play-offs 1/2    
   2011/2012    Sparta Rotterdam    1    0    Play-offs 1/2    
   2010/2011    St. Gallen    15    2    Super League    
   2008/2009    VVV-Venlo    34    25    Jupiler League    
   2009/2010    VVV-Venlo    31    9    Eredivisie    
   2007/2008    VVV-Venlo    13    5    Eredivisie    
   2006/2007    Helmond Sport    30    10    Jupiler League    
   2005/2006    Helmond Sport    31    14    Jupiler League

Dit zou m dus zomaar kunnen zijn.

dit is mien club

Matige speler hoor die Calabro
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

sunderland

Tanjajeah

alhoewel...

Nederlandse doelpuntenmaker naar de Bosuil?

02/09/2013- 11:42- 2e klasse, Nederland- Door J H.

Uit goede bron weten we dat Sandro Calabro vandaag meetrainde bij Antwerp FC. De Nederlandse aanvaller die al veel liet zien in de Nederlandse Jupiler League sluit mogelijk vandaag dus nog aan bij Hassalbaink en zijn troepen.

Sandro Calabro begon zijn carrière bij ADO Den Haag waar hij in zijn eerste seizoen meteen goed was voor 8 doelpunten. Na een korte overstap naar de Eredivisie keerde hij terug naar de Nederlandse tweede klasse waar hij bij Helmond Sport 24 doelpunten maakte op 2 seizoen. In het seizoen 2008-2009 werd hij zelfs topscorer bij VVV Venlo met 25 doelpunten.

Vorig seizoen speelde de Nederlander met Italiaanse roots bij Sparta Rotterdam, waar hij ook goed was voor 15 doelpunten. In de zomer waren er al onderhandelingen met een Oekraïense ploeg aan de gang, maar die liepen uiteindelijk toch mis. Onder meer door de connecties van Hassalbaink en T2 Richard Stricker kon de Great Old Calabro overtuigen om naar de Bosuil te komen.

Destroyer

hoop toch stiekem op Plet, de sluwe vos  :devil
** Poolwinner 18/19 - 21/22

zeewolde

Is Calabro een verbetering tov Barto. Volgens mij niet.

Dokkumer

Citaat van: zeewolde op september 02, 2013, 15:45:06
Is Calabro een verbetering tov Barto. Volgens mij niet.
Volgens mij wel, alleen hoop ik op nog wat beters ;)

michello

LEEUWARDEN – Cambuur is op de laatste dag van de transferperiode alleen nog op zoek naar een aanvaller.

,,Ik verwacht overigens niet dat we zullen slagen, al weet je natuurlijk nooit hoe het loopt", zegt directeur Gerald van den Belt.

Media noemen vandaag Alex Schalk, de spits van NAC, als mogelijke aanvulling op de selectie van Dwight Lodeweges. ,,Dat heb ik ook gelezen", aldus Van den Belt. ,,Schalk is een goeie voetballer, maar niet beter dan Hemmen. We zoeken gericht naar een versterking, geen breedteaankoop."

Bron: Huis Aan Huis

Kan dus wel een streep door Schalk

03-05-2013

Haatrecht is volgens mij ook de zaakwaarnemer van Plet, was tenminste wel de persoon die naar buiten bracht dat Plet z'n contract met Twente was ontbonden.  :scc

dit is mien club

ik ga voor Geoffrey Castillion
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Dokkumer

Citaat van: 03-05-2013 op september 02, 2013, 15:53:53
Haatrecht is volgens mij ook de zaakwaarnemer van Plet, was tenminste wel de persoon die naar buiten bracht dat Plet z'n contract met Twente was ontbonden.  :scc
Stimmt genau ;)

zeewolde

Citaat van: 03-05-2013 op september 02, 2013, 15:53:53

U heeft gelijk, stond alleen niet bij die link welke spelers hij onder contract heeft.

michello

Hmm... Haatrecht idd zaakwaarnemer van Plet. 1+1..... Hopelijk komen ze eruit...  :D

DayDreamer

Citaat van: michello op september 02, 2013, 15:49:22
LEEUWARDEN

,,Ik verwacht overigens niet dat we zullen slagen, al weet je natuurlijk nooit hoe het loopt", zegt directeur Gerald van den Belt.

:?

Dokkumer

Citaat van: michello op september 02, 2013, 16:01:43
Hmm... Haatrecht idd zaakwaarnemer van Plet. 1+1..... Hopelijk komen ze eruit...  :D
Heb er een heel hard hoofd in.. Twente wou hem aan Utrecht verhuren, maar Glynor wou het liefst een 4 jarig contract.