Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
87 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Gasgeve, zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Voorstopper

Ja het is of zwart of wit hier op het forum. Als er niets komt heeft men gefaald en als er straks 2 of 3 spelers van kwaliteit komen en een trainer loopt men weer de polonaise. Als Rosheuvel zijn niveau kan behouden als tegen Jo-Ajax hebben we daar een hele goeie en als Robertha zich zo blijft ontwikkelen hebben we de spits ook al in huis. Alleen nog een LB en daar zijn ze mee bezig. Als Teijsse komt juich ik dat toe. Mooi karikatuur. Stoere viking in de verdediging a la Puyol(qua uiterlijk he), daar hou ik wel van. 
Ik ga ervan uit dat ook heel veel spelers wachten op de deadline of er misschien toch ook een eredivisie ploeg voorbij komt, of een buitlands avontuur. Komt dat niet dan besluit men uiteindelijk toch voor Cambuur (nr. 13 JL) te kiezen.
En je kunt tijdens de onderhandeling wel aangeven dat bij promotie salaris en de bonussen omhoog gaan, maar we staan op dit moment ver af van promotie. Eerst maar eens de play offs halen.

poelie-lwd

En daar hebben we dus een dure TD voor. Zelfs een blinde zag dit aankomen. Henry zou gekielhaald worden als hij aankwam met Teijsse na 25 dagen
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Collingwood

Citaat van: poelie-lwd op januari 26, 2018, 11:17:31
En daar hebben we dus een dure TD voor. Zelfs een blinde zag dit aankomen. Henry zou gekielhaald worden als hij aankwam met Teijsse na 25 dagen

Kan natuurlijk best zijn dat hij Teijsse al langer op het oog had, maar dat eerst Peersman weg moest. Peersman vertrok en nog dezelfde dag kwam Teijsse op proef, dat lijkt me geen toeval.
Kalmte alleen kan u redden.

Gasgeve

Sinds wanneer gaan spelers zich aantrekken wat er op een forum wordt geroepen? Je maakt jezelf wel heel belangrijk. Als een speler daar wakker van ligt, dan is het sowieso een koekje bij de koffie.

Stanley

Ik denk dat Cor gelijk heeft, je moet niet onderschatten wat er door de voetbalwereld gelezen wordt
op de forums. Lees het boek van Henk de Jong. Hij had erg veel last van wat er negatief over hem werd geschreven. Een mens is een nieuwsgierig wezen.

Dokkumer

Foeke wordt gekielhaald én gevierendeeld.

moodygrunn

Henry heeft nogal wat mogen uitspoken voordat hij moest vertrekken
In Henk en Sandor we trust

Vlampiep

Citaat van: Cor op januari 26, 2018, 10:39:31
De nieuwe Nederlandse mentaliteit. Uitleggen aan het volk waarom iets niet lukt. Zou jij bij de nummer 13 van de JL willen spelen als je geen Cambuur hart hebt. En kijk eens naar de spelers die hier wel willen spelen. Die worden bij voorkeur al voor het contract getekend is afgebrand hier op het forum. Of spelers die van enorme waarde waren, Bakker, Streek, wat is daar wel niet allemaal over geroepen hier. Ochbege werd niet gehaald maar kwam hier zelf naar toe. Manu kwam pas naar ons toen de competitie al een paar wedstrijden op gang was.
Daar benoem je volgens mij wel een drempel die voor menig, met name jong en talentvol, speler te hoog is om naar Leeuwarden te komen.

Collingwood

Thomas Enevoldsen mag vertrekken bij NAC. Van origine een aanvallende middenvelder die tegenwoordig ook in de spits kan spelen. Wellicht een interessante, multifunctionele optie.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Voorstopper op januari 26, 2018, 10:54:46
Als er niets komt heeft men gefaald en als er straks 2 of 3 spelers van kwaliteit komen en een trainer loopt men weer de polonaise.

Dat is toch ook precies het verschil tussen slecht en goed werk leveren?
Henk, held, bedankt

hobbes

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 26, 2018, 15:13:42
Dat is toch ook precies het verschil tussen slecht en goed werk leveren?

Dat heeft ie op zich goed samengevat.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Cor

Citaat van: Gasgeve op januari 26, 2018, 11:48:14
Sinds wanneer gaan spelers zich aantrekken wat er op een forum wordt geroepen? Je maakt jezelf wel heel belangrijk. Als een speler daar wakker van ligt, dan is het sowieso een koekje bij de koffie.

Is niet bedoeld om iemand belangrijk te maken maar wel een feit. Ik zeg ook niet dat dat de reden is maar probeer aan te geven dat het hier vrij snel niet goed is.

sunderland

Citaat van: Cor op januari 26, 2018, 16:52:21
Is niet bedoeld om iemand belangrijk te maken maar wel een feit. Ik zeg ook niet dat dat de reden is maar probeer aan te geven dat het hier vrij snel niet goed is.
ze zeggen hier wat ze vinden.Sinds Vd slegt was het hier ook meestal niet goed he

Collingwood

Ritzmaier, die ik hier graag had gezien (hoewel enigszins onrealistisch), staat nu in de concrete belangstelling van Sparta volgens een journalist van VI.