Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
101 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Noordcambuur, mindra, justremco, DeBruyne, JantjeZ

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Sorry hoor maar stop aub met alle keepers.!

AL

Cummins vind ik een verademing op de goal.
Die andere 2 clowns laten vertrekken.

Collingwood

Citaat van: AL op februari 15, 2018, 21:00:24
Cummins vind ik een verademing op de goal.
Die andere 2 clowns laten vertrekken.

Bertrams eens, Bos alleen als het geen geld kost. Ligt nog vast en ik kan me de laatste keer niet herinneren dat er een derde keeper van Cambuur in actie is gekomen.
Kalmte alleen kan u redden.

V-man

Citaat van: Collingwood op februari 15, 2018, 21:08:18
Bertrams eens, Bos alleen als het geen geld kost. Ligt nog vast en ik kan me de laatste keer niet herinneren dat er een derde keeper van Cambuur in actie is gekomen.

Bos keept toch steeds bij de beloften! Hoe dat hij het daar? De resultaten zijn toch, over het algemeen, heel behoorlijk of eigenlijk best wel goed! :proost

Vlampiep

Citaat van: sunderland op februari 15, 2018, 20:04:30
Sorry hoor maar stop aub met alle keepers.!
Niet met je eens, Cummins doet het goed en is een ervaren keeper.
Als je twee talenten weet aan te trekken kun hem nog 1 jaar als eerste keeper inzetten en de aankomende talenten brengen naar het vereiste niveau.
Niet weer de zelfde fout maken.

Bankzitter

Opdracht voor Booij lijkt me duidelijk: goede keeper en spits. Zorgen voor voldoende leiders in de as. Dan kunnen spelers als Rosheuvel, Sai, Kallon, Robertha ect. zich verder ontwikkelen en constanter worden. Nu zakt het elftal meteen in elkaar als een paar hun dag niet hebben.

AL

In de as heb je al toppers met Schilder, Rosheuvel en Robertha.
Er zal vooral creativiteit op middenveld en dreiging vanaf vleugels bij moeten naast een goede rechtsbenige CV.
2 hele goede middenvelders en 2 gevaarlijke vleugelspelers erbij en je komt een heel end.

De Gast

Mathieu Narsingh Kallon Kippersluis Daniels. En dan moeten er nog steeds 2 gevaarlijke vleugelspelers bij?

sunderland

Eerst maar eens een topper in de as. Makrini streek ogbeche das een as .Zou Veerman van Volendam halen .Alles draait om een goede as

sunderland

Citaat van: Vlampiep op februari 16, 2018, 08:18:31
Niet met je eens, Cummins doet het goed en is een ervaren keeper.
Als je twee talenten weet aan te trekken kun hem nog 1 jaar als eerste keeper inzetten en de aankomende talenten brengen naar het vereiste niveau.
Niet weer de zelfde fout maken.
jonge jonge ik weet niet wat voor nivo jullie nastreven. Hest um zien schutteren tegen mvv. Beide goals zo simpel en dan die zogenaamde reddingen, halve F balletjes die die loslaat

Bankzitter

Citaat van: AL op februari 16, 2018, 12:07:56
In de as heb je al toppers met Schilder, Rosheuvel en Robertha.
Er zal vooral creativiteit op middenveld en dreiging vanaf vleugels bij moeten naast een goede rechtsbenige CV.
2 hele goede middenvelders en 2 gevaarlijke vleugelspelers erbij en je komt een heel end.

Rosheuvel en Robertha hebben nog veel te weinig wedstrijden om een elftal omheen te bouwen. Prima spelers, maar je mag (nog) niet verwachten dat dit de leiders in het veld zijn.

zeewolde

Citaat van: sunderland op februari 16, 2018, 13:32:41
jonge jonge ik weet niet wat voor nivo jullie nastreven. Hest um zien schutteren tegen mvv. Beide goals zo simpel en dan die zogenaamde reddingen, halve F balletjes die die loslaat
vorig jaar had ook iedereen commentaar op de keepers, nu die weg zijn is het niet beter geworden. Gewoon een goeie basiskeeper halen en Cummins als tweede man.

PePe

Citaat van: zeewolde op februari 16, 2018, 14:17:00
vorig jaar had ook iedereen commentaar op de keepers, nu die weg zijn is het niet beter geworden. Gewoon een goeie basiskeeper halen en Cummins als tweede man.

Mogelijk is de keeperstrainer de zwakke schakel?

De Gast

Qua goals tegen draaien we de 7 de plek.

Josli

Citaat van: De Gast op februari 16, 2018, 12:30:01
Mathieu Narsingh Kallon Kippersluis Daniels. En dan moeten er nog steeds 2 gevaarlijke vleugelspelers bij?

Er is een verschil tussen vleugelspelers en gevaarlijke vleugelspelers... Daarbij zijn Mathieu en Kippersluis in mijn ogen geen vleugelspelers. Eigenlijk Daniels ook niet. Zijn spitsen voor een 4-4-2...