Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.709
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
31 gasten, 5 leden (1 verborgen)
Bankzitter, mathijs901, bok, justremco

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Dus... Barto en Rossi verlengen dan maar :)

Holwerd voor Cambuur

Denk dat Robertha zich geen betere leermeester kan wensen.. 1 jaartje is genoeg.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

papier

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 28, 2018, 18:22:11
Denk dat Robertha zich geen betere leermeester kan wensen.. 1 jaartje is genoeg.

Kan ik me wel in vinden, kan daarnaast met gemak op het lage JL tempo mee. Deed MdL ook. Technisch en krachtig genoeg.

Collingwood

Overigens is het niet zeker dat Ogbeche moet vertrekken bij Willem II, ze lichten alleen z'n optie niet omdat dat te duur zou zijn. Hij krijgt mogelijk nog een verlaagde aanbieding.

Helaas heeft Almere de optie van Tom Overtoom gelicht, dat had ik voor ons ook een goeie gevonden.
Kalmte alleen kan u redden.

Galdiano

Cambuur had de kans Overtoom vast te leggen 2 jaar terug, echter heeft vd Vegt te traag gehandeld en ging hij naar Almere. Was destijds serieuse belangstelling vanuit Cambuur kant.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Citaat van: Galdiano op maart 28, 2018, 19:03:05
Cambuur had de kans Overtoom vast te leggen 2 jaar terug, echter heeft vd Vegt te traag gehandeld en ging hij naar Almere. Was destijds serieuse belangstelling vanuit Cambuur kant.
tja nu noem je er 1. Er waren toen zoveel meer te halen. Die vent heeft zoveel fout gedaan

cambuurmania

G.VD.Belt heeft het dit jaar niet veel beter gedaan.

justremco

Citaat van: Galdiano op maart 28, 2018, 19:03:05

Ahannach idem dito onder vd Vegt

Jandehulk

sunderland

Citaat van: cambuurmania op maart 28, 2018, 21:45:37
G.VD.Belt heeft het dit jaar niet veel beter gedaan.
das waar maar toen speelden we eredivisie en hadden we veel meer budget en kom je gewoon iedere speler uit de eerste div krijgen

Collingwood

Dit jaar niet (qua transferbeleid ten minste), maar over het algemeen hebben we íéts meer aan Van der Belt gehad dan aan Van de Vegt, dacht ik...
Kalmte alleen kan u redden.

sunderland

Citaat van: Collingwood op maart 29, 2018, 10:43:33
Dit jaar niet (qua transferbeleid ten minste), maar over het algemeen hebben we íéts meer aan Van der Belt gehad dan aan Van de Vegt, dacht ik...
dit jaar zeker niet

De Gast

En dat is een hele prestatie. Maar goed hij heeft wel een paar excuses.

cambuurmania

Zijn excuus is dat al zijn energie en focus op het nieuwe stadion was.
Wat natuurlijk ook hartstikke belangrijk voor de club is.
Maar spelers halen is er bij ingeschoten,en ik heb het idee dat ze dat op het moment wel goedvinden.
Omdat ze niet willen promoveren met de kans als het nieuwe stadion komt dat je er weer uitvliegt.
Maar dat zullen ze nooit toegeven.

Cor

Citaat van: cambuurmania op maart 29, 2018, 14:56:30
Zijn excuus is dat al zijn energie en focus op het nieuwe stadion was.
Wat natuurlijk ook hartstikke belangrijk voor de club is.
Maar spelers halen is er bij ingeschoten,en ik heb het idee dat ze dat op het moment wel goedvinden.
Omdat ze niet willen promoveren met de kans als het nieuwe stadion komt dat je er weer uitvliegt.
Maar dat zullen ze nooit toegeven.

En daar is de volgende complot-theorie