Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 4
  • Total: 4
4 gasten, 0 leden

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

piene hassus

Das wel realisties denken as je 9 nieuwe speulers inpasse mutte, dat duur een half seisoen

Vlampiep

Citaat van: piene hassus op maart 29, 2018, 18:45:00
Das wel realisties denken as je 9 nieuwe speulers inpasse mutte, dat duur een half seisoen
d
Met 9 dombo's lukt dat inderdaad niet, maar met normaal begaafde goede voetballers is dat in 4 weken geregeld.

Lore

Citaat van: cambuurmania op maart 29, 2018, 14:56:30

Maar spelers halen is er bij ingeschoten,en ik heb het idee dat ze dat op het moment wel goedvinden.
Omdat ze niet willen promoveren met de kans als het nieuwe stadion komt dat je er weer uitvliegt.
Maar dat zullen ze nooit toegeven.

Ja, ik heb ze ook wel eens horen fluisteren dat het enorm balen was dat wij de vorige keer drie jaar in de eredivisie speelden. Zij schijnen er zelfs veel geld aan te hebben verdient. Echt balen vonden ze dat!

Stanley

Citaat van: Lore op maart 30, 2018, 09:25:31
Ja, ik heb ze ook wel eens horen fluisteren dat het enorm balen was dat wij de vorige keer drie jaar in de eredivisie speelden. Zij schijnen er zelfs veel geld aan te hebben verdient. Echt balen vonden ze dat!
Erg suggestieve opmerking,niet logisch en geloofwaardig

hobbes

Citaat van: Stanley op maart 30, 2018, 13:14:38

Sarcasme?

Lore

Citaat van: Stanley op maart 30, 2018, 13:14:38

:_schater :_schater :_schater Misschien snap je mij punt  niet helemaal!

cambuurmania

Citaat van: Lore op maart 30, 2018, 13:48:37
:_schater :_schater :_schater Misschien snap je mij punt  niet helemaal!

Ik snap donderse goed wat je bedoelt,wil gewoon mijn opmerking belachelijk makeniet.
Maar het kan me geen reet  schelen wat jij vind.
Ik krijg steeds meer het gevoel dat dit voor de club overgangs jaren zijn.
Ook vogend seizoen ben ik bang dat ze de hand op de knip houden.
En pas het jaar erna als het stadion er aan komt zullen ze echte versterkingen gaan halen,om het stadion voller te krijgen en erin te blijven.
Maar Lore jij moet toch ook zien dat je met een Mathieu,Daniels,Rossi etc de slag bovenin mist.
Zoniet sterkte de komende twee jaar zul je nog veel teleurstellingen meemaken.

De Gast

Rossi had aardige statistieken meen ik. Team pakte punten. Die jongen verdient wel een herkansing lijkt mij. Maar gezien heb beleid hier zal het wel exit zijn.

Bankzitter

4 wedstrijden en 1 goal, ook weer niet echt overtuigend. Nog een seizoen met Robertha, Barto , Rossi lijkt me niet gebeuren.

Opvallend wel dat bijna alle spelers die wegmoeten , toch wel aangeven dat ze hadden willen blijven.
Misschien betalen we wel gewoon goed, dat kan natuurlijk ook.

grijskijker

Citaat van: Bankzitter op maart 30, 2018, 19:23:50
4 wedstrijden en 1 goal, ook weer niet echt overtuigend. Nog een seizoen met Robertha, Barto , Rossi lijkt me niet gebeuren.

Opvallend wel dat bijna alle spelers die wegmoeten , toch wel aangeven dat ze hadden willen blijven.
Misschien betalen we wel gewoon goed, dat kan natuurlijk ook.
5 wedstrijden, 2 doelpunten en 3 assists  ;)

zeewolde

Citaat van: De Gast op maart 30, 2018, 19:16:25
Rossi had aardige statistieken meen ik. Team pakte punten. Die jongen verdient wel een herkansing lijkt mij. Maar gezien heb beleid hier zal het wel exit zijn.
Dus met Rossi en Robertha volgend seizoen zitten we goed in de spitsen?

keije

Tipje : Matusiwa van jong Ajax , balafpakker met veel voetballend vermogen !!

Bankzitter

Lore

Citaat van: cambuurmania op maart 30, 2018, 18:28:25

Maar Lore jij moet toch ook zien dat je met een Mathieu,Daniels,Rossi etc de slag bovenin mist.
Zoniet sterkte de komende twee jaar zul je nog veel teleurstellingen meemaken.

Dat zie ik inderdaad ook, maar ik trek er niet dezelfde conclusie uit. Volgens mij hebben ze geprobeerd spelers te halen die konden door groeien naar het niveau Van der streek, bakker, momteiro. Daarin hebben ze gefaald. Balen, maar het kan wel gebeuren. Het positieve is dat wij geen bepalende spelers gaan verliezen dit jaar, want iedereen is vervangbaar.

Collingwood

Maarten Paes, groot keeperstalent, verlaat NEC. Ze boden hem een meerjarig contract aan, maar hij wil weg. Kon enkele tijd terug nog naar PSV. Misschien iets voor ons. Geldt ook voor middenvelder Bikel.
Kalmte alleen kan u redden.