Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
99 gasten, 5 leden (1 verborgen)
mindra, justremco, DeBruyne, JantjeZ

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

hobbes

Groot genoeg om een kans te krijgen bij Cambuur blijkbaar.

Bankzitter

Ach, op linksbuiten kan het best lekker invallen zijn als het team lekker draait. Makkelijker dan centraal achterin bijvorbeeld.

wiekie1969

Citaat van: okkele op juni 06, 2018, 11:38:01
geen reactie waard.
gehaald voor jong scc.
cambuurfront =knip en plak onzin.

Welk elftal bedoelst??? Beloftenteam 1 of Beloftenteam 2

Jandehulk

Citaat van: wiekie1969 op juni 07, 2018, 21:19:56
Welk elftal bedoelst??? Beloftenteam 1 of Beloftenteam 2
:_schater

Vlampiep

Als dit zo'n beetje de oogst is die Foeke heeft binnen gehaald en heeft laten gaan, hadden ze hem wat mij betreft niet hoeven aanstellen. Dit had een vrijwilliger van achter zijn bureau met een kopje koffie en telefoon ook kunnen realiseren.
Ik weet wel dat het nog niet einde transferperiode is, maar vertrouwen heb ik niet en ook nooit gehad in Foeke als trainer en voetbal technische zaken.
Maar wie weet veroordeel ik hem onterecht, maar dat zal pas aan het begin van de competitie blijken.

Jandehulk

Citaat van: Vlampiep op juni 08, 2018, 09:26:03
Als dit zo'n beetje de oogst is die Foeke heeft binnen gehaald en heeft laten gaan, hadden ze hem wat mij betreft niet hoeven aanstellen. Dit had een vrijwilliger van achter zijn bureau met een kopje koffie en telefoon ook kunnen realiseren.
Ik weet wel dat het nog niet einde transferperiode is, maar vertrouwen heb ik niet en ook nooit gehad in Foeke als trainer en voetbal technische zaken.
Maar wie weet veroordeel ik hem onterecht, maar dat zal pas aan het begin van de competitie blijken.
helemaal mijn woorden...niks aan toe te voegen

hobbes

Citaat van: Jandehulk op juni 08, 2018, 09:46:49
helemaal mijn woorden...niks aan toe te voegen

En toch reageren ;)

Bankzitter

Concurrentie heeft ook nog niet zo veel binnen, alleen GAE is heel actief.

Collingwood

Klopt, volgens mij hebben Twente, Roda, Sparta, MVV en NEC in totaal één nieuwe speler gehaald tot nu toe (Brama). Er gaat nog voldoende gebeuren in één van de leukste/interessantste periodes van het jaar.
Kalmte alleen kan u redden.

Voorstopper

Citaat van: Bankzitter op juni 08, 2018, 10:51:43
Concurrentie heeft ook nog niet zo veel binnen, alleen GAE is heel actief.
Barst later nog wel los, het is bij de meeste clubs nu vakantie. Zodra de voorbereiding begint moet er gehandeld worden. 10 augustus begint de competitie weer....Dan moet alles er staan, liefst ook nog met wat oefenwedstrijden in de benen.

rudie

Beoogd eerste keeper Verrips van Sparta mogelijk naar België. Keepte vorig jaar goed bij MVV, werd hier genoemd voor aantrekken Mous. Wordt in Mechelen dan teamgenoot van oud Cambuur speler die naar ik begrijp niet meer bij naam genoemd mag worden, maar na een jaartje Spanje daar weer vertrekt.

zeewolde

Citaat van: rudie op juni 08, 2018, 11:07:33
Beoogd eerste keeper Verrips van Sparta mogelijk naar België. Keepte vorig jaar goed bij MVV, werd hier genoemd voor aantrekken Mous. Wordt in Mechelen dan teamgenoot van oud Cambuur speler die naar ik begrijp niet meer bij naam genoemd mag worden, maar na een jaartje Spanje daar weer vertrekt.
heeft toch niks meer met beoogde nieuwe spelers voor ons te maken?

Lore

Citaat van: Voorstopper op juni 08, 2018, 11:05:42
Barst later nog wel los, het is bij de meeste clubs nu vakantie. Zodra de voorbereiding begint moet er gehandeld worden. 10 augustus begint de competitie weer....Dan moet alles er staan, liefst ook nog met wat oefenwedstrijden in de benen.

Raar eigenlijk. Een TD kan bijna het hele jaar rustig aan doen en moet dan in de winter en zomer even aan de bak. Maar dan houden wij eerst nog eventjes vakantie! :koffie

rudie

Nee, sorry, past bij eerste divisie, was meer reactie op voorgaande over niet versterkende (in dit geval verzwakte) tegenstanders

Lars214058

Transfer middenvelder Andrejs Ciganiks (21) maakt de overstap van schalke 04 naar sc cambuur