Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
97 gasten, 5 leden (1 verborgen)
mindra, justremco, DeBruyne, JantjeZ

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Citaat van: poelie-lwd op juli 12, 2013, 06:20:57
Persdag vandaag toch? Zou mooi zijn dat er ook een ervaren speler wordt voorgesteld  :D

Swinkels, Ivens? Ik noem maar wat.

Kom op Gerald, maak ons gek!

Niet over Swinkels beginnen Poellie
Dan worden ze hier heel kriegel van!

Stiens

Gisteren op NUsport.nl, Van Geel over Fernandez.

"Fernandez
Guyon Fernandez is één van de spelers die op de nominatie staat om Feyenoord te verlaten. Aan belangstelling voor de aanvaller is geen gebrek. "Go Ahead Eagles is sprake van en ik kreeg te horen dat Cambuur Leeuwarden wellicht aan hem denkt. In het buitenland spelen er nog wat zaken. Maar dat zal niet binnen een paar dagen afgerond zijn."

Laten we hopen dat die knakker lekker wegblijft 8P

marrumer

straks training in stadion toch?

Sakas

Citaat van: marrumer op juli 12, 2013, 09:52:49
straks training in stadion toch?

als het goed is wel. om 10:30
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Lwd

Is alleen wel rechtsbenig,

jeff

Citaat van: cambuurlegend op juli 12, 2013, 08:26:34
Jammer dat het gefilmd is met een Nokia 3310  ;)
Was een Samsung galaxy s 3

speculeter

Citaat van: jeff op juli 12, 2013, 10:53:26
Was een Samsung galaxy s 3
Boeiend....

Dit is een topic over nieuwe spelers.

Cambuur058

Citaat van: poelie-lwd op juli 12, 2013, 06:20:57
Persdag vandaag toch? Zou mooi zijn dat er ook een ervaren speler wordt voorgesteld  :D

Swinkels, Ivens? Ik noem maar wat.

Kom op Gerald, maak ons gek!
Ik hoop het zo!!
Wat zouden ze anders moeten laten weten?

manolo

hahaha, dus toch will wil toch niet:

Nathaniel Will speelt komend seizoen toch niet voor ADO Den Haag, dat wel rekent op de komst van FC Groningen-aanvaller Mitchell Schet.

De 24-jarige Will, die momenteel zonder club zit nadat zijn aflopende contract bij NEC niet werd verlengd, heeft het aanbod van de Hagenaars afgeslagen. Trainer Maurice Steijn had onlangs een positief onderhoud met de rechtsback. Will kon een verbintenis voor twee jaar tekenen, maar heeft aangegeven niet akkoord te willen gaan met de financiële voorwaarden.

bron VI.nl
never surrender

Collingwood

Een constructie waarbij Adje definitief door Cambuur wordt overgenomen is voor onze club natuurlijk in principe ook het beste. Je kunt hem dan voor meerdere jaren aan de club binden, en als hij weer vertrekt kun je wat aan hem verdienen. Ook als Vitesse een groot doorverkooppercentage bedingt, of een relatief laag terugkoopbedrag, dan is dit nog altijd meer dan niets (wat bij huur het geval is).

Anderzijds maakt het de onderhandelingen wel een stuk lastiger, aangezien Cambuur geen transfersommen kan en wil betalen. Je moet dus inderdaad hopen dat een transfer door de nodige clausules, doorverkooppercentage's, etcetera mogelijk wordt. Ik vind het voor ons wel positief dat Vitesse blijkbaar Adje's contract niet wil verlengen. Zo lijkt het alsof ze wel van hem af willen.

We zullen het wel zien! Voor vanmiddag hoop ik ook wel op nieuws over een centrale verdediger en/of linkermiddenvelder. Ik ben benieuwd, het zou erg mooi zijn.
Kalmte alleen kan u redden.

manolo

Citaat van: Collingwood op juli 12, 2013, 11:47:10
Een constructie waarbij Adje definitief door Cambuur wordt overgenomen is voor onze club natuurlijk in principe ook het beste. Je kunt hem dan voor meerdere jaren aan de club binden, en als hij weer vertrekt kun je wat aan hem verdienen. Ook als Vitesse een groot doorverkooppercentage bedingt, of een relatief laag terugkoopbedrag, dan is dit nog altijd meer dan niets (wat bij huur het geval is).

Anderzijds maakt het de onderhandelingen wel een stuk lastiger, aangezien Cambuur geen transfersommen kan en wil betalen. Je moet dus inderdaad hopen dat een transfer door de nodige clausules, doorverkooppercentage's, etcetera mogelijk wordt. Ik vind het voor ons wel positief dat Vitesse blijkbaar Adje's contract niet wil verlengen. Zo lijkt het alsof ze wel van hem af willen.

We zullen het wel zien! Voor vanmiddag hoop ik ook wel op nieuws over een centrale verdediger en/of linkermiddenvelder. Ik ben benieuwd, het zou erg mooi zijn.

weet niet of we (lees de TS) dit risico/deze constructie rond krijgt....lijkt me nogal lastig. Adje wil zeker terug, da's een feit. Geen idee wat Adje zijn stem is hierin. Het zou wel de stunt van  :_schater het aankomende jaar zijn, een topper in de dop!  _O_
never surrender

rudie

Citaat van: manolo op juli 12, 2013, 11:45:45
hahaha, dus toch will wil toch niet:

Maar als vd belt belt wil will wel ? ;-)

Collingwood

Citaat van: rudie op juli 12, 2013, 12:03:39
Maar als vd belt belt wil will wel ? ;-)

Ik denk dat Pereira nu eerste keus is voor die positie. Als hij morgen tegen Sparta een goede indruk maakt zal hij wel een contract krijgen.
Kalmte alleen kan u redden.

Unknown