Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
98 gasten, 5 leden (1 verborgen)
mindra, justremco, DeBruyne, JantjeZ

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

• Oussama Tannane mag zich ook volgende week melden op het trainingsveld van Heracles Almelo • De negentienjarige aanvaller is op proef bij de club van trainer Jan de Jonge, die hem nog kent van hun gezamenlijke periode bij SC Heerenveen DKV • Ook de Finse aanvaller Aleksei Kangaskolkka maakte afgelopen week indruk • Florentin Matei imponeerde niet •

Bron: http://www.vi.nl/nieuws/243744/Kortom-Geen-uitfans-bij-Klassiekers-Tannane-overtuigt.htm

Voor ons geen optie meer dus, denk ik (voor diegenen die nog hoop hadden).
Kalmte alleen kan u redden.

wiekie1969

Citaat van: Leovardiascc op juli 12, 2013, 17:27:08
Cambuur haalt De Graaf

LEEUWARDEN -

Het gepromoveerde SC Cambuur heeft vrijdag de selectie uitgebreid met Jeremy de Graaf. De 23-jarige vleugelspits komt over van hoofdklasser VVOG uit Harderwijk, de voormalige club van de nieuwe hoofdtrainer Dwight Lodeweges. De Graaf heeft een contract voor 1 jaar ondertekend, met een optie voor nog eens twee seizoenen.

:O :O :O :O :O :O :O :O :0=DRAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

wiekie1969

Niet een dubbeltje te makken, dus met deze spelersgroep moeten we het voorlopig doen. Zou best zo kunnen zijn, dat er pas eind juli nog wat bijkomt, als de competitie allang bezig is. Transfer periode loopt tm 2 september a.s.

Heb de laatste 25 pagina's doorgelezen maar dat heeft oek geen enkele zin, aantal betweters die 79 keer dezelfde naam neerkalken.

Turk komt niet heren!!!!!!!!!!

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: wiekie1969 op juli 12, 2013, 18:20:06
Heb de laatste 25 pagina's doorgelezen maar dat heeft oek geen enkele zin, aantal betweters die 79 keer dezelfde naam neerkalken.

:y :_schater

En maar denken dat t wat helpt :devil
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

richard

Vanmorgen even een stuk vd training gezien, grote partij. Dat was even schrikken hoor, laag bal tempo, geen creativiteit, geen diepgang, derde man niet kunnen vinden, slechte balaannames............ Het is wel duidelijk dat er de nodige ervaring en creativiteit bij moet nog!! Er werd met volgende opstelling gespeeld....

-----------------------------------SWINKELS-------------------------------

Droste..........leeuwin.............................vd laan.................bijker

.............................Dijkstra...................bakker..........................

...........................................van Moorsel....................................

Brands................................Barto...............................Feldballe

Dokkumer

Citaat van: wiekie1969 op juli 12, 2013, 18:20:06
Niet een dubbeltje te makken, dus met deze spelersgroep moeten we het voorlopig doen. Zou best zo kunnen zijn, dat er pas eind juli nog wat bijkomt, als de competitie allang bezig is. Transfer periode loopt tm 2 september a.s.

Turk komt niet heren!!!!!!!!!!

Eind juli de competitie allang bezig? Hevve we de open dag dan tiedens de competitie? :devil

cambuurlegend

Citaat van: richard op juli 12, 2013, 18:26:00
Vanmorgen even een stuk vd training gezien, grote partij. Dat was even schrikken hoor, laag bal tempo, geen creativiteit, geen diepgang, derde man niet kunnen vinden, slechte balaannames............ Het is wel duidelijk dat er de nodige ervaring en creativiteit bij moet nog!! Er werd met volgende opstelling gespeeld....

-----------------------------------SWINKELS-------------------------------

Droste..........leeuwin.............................vd laan.................bijker

.............................Dijkstra...................bakker..........................

...........................................van Moorsel....................................

Brands................................Barto...............................Feldballe

Dijkstra op de plaats van Makrini  :_schater :_schater :rodekaart en hoezo speelt Hemmen niet ? Ik had vernomen dat Lodeweges met zijn beste 11 aan de wedstrijd wou beginnen...

Galdiano

Morgen weten we meer! ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: cambuurlegend op juli 12, 2013, 18:59:08
Ik had vernomen dat Lodeweges met zijn beste 11 aan de wedstrijd wou beginnen...

De wedstrijd is ook nog niet begonnen toch.....
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

AL

Citaat van: cambuurlegend op juli 12, 2013, 18:59:08
Dijkstra op de plaats van Makrini  :_schater :_schater :rodekaart en hoezo speelt Hemmen niet ? Ik had vernomen dat Lodeweges met zijn beste 11 aan de wedstrijd wou beginnen...

Ik vind op dit moment dijkstra een prima indruk maken!
Die jongen ontwikkelt zich echt goed vind ik.

Galdiano

Citaat van: AL op juli 12, 2013, 19:07:21
Ik vind op dit moment dijkstra een prima indruk maken!
Die jongen ontwikkelt zich echt goed vind ik.

Zijn big macs er alweer afgelopen?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Drumfather SCC

Citaat van: wiekie1969 op juli 12, 2013, 18:14:55

:O :O :O :O :O :O :O :O :0=DRAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
De overige concurrenten zullen zich vast kostelijk vermaken na het lezen van dit... :wall
Die jongen moet wel vertrouwen krijgen maar als er niks beters komt gaan wij er gewoon uit
Dit zeg ik na het lezen van de berichten over de training en het uitblijven van echte versterkingen

Gokko

Jammer hoor dat er  zu veel negatieve dingen hier geschreven worden.
Met positieve geluiden komen vaak goede dingen. Slaat over op anderen
Bij negatieve dingen krijg je een neerwaartse spiraal. Weest positief!
Want het is zu als het is. En we mutte het doen met wat de staf haalt!

Cambuur058

Citaat van: Gokko op juli 12, 2013, 22:49:46
Jammer hoor dat er  zu veel negatieve dingen hier geschreven worden.
Met positieve geluiden komen vaak goede dingen. Slaat over op anderen
Bij negatieve dingen krijg je een neerwaartse spiraal. Weest positief!
Want het is zu als het is. En we mutte het doen met wat de staf haalt!
Het komt ook allemaal wel goed, alleen ik vind het wat lang duren.

Gokko

Geduld is een schone zaak.