Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
99 gasten, 5 leden (1 verborgen)
mindra, justremco, DeBruyne, JantjeZ

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

vialli

As d'r 1 man is die nog graag 3 VERSTERKINGEN wil dan is ut
vd Belt wel, want die is oek finaal uutkeken op de Jupiler L.

03-05-2013

En wat als we morgen het volgende moeten lezen......???

Geert Arend Roorda naar Cambuur!

Las daarnet dat hij bij NEC overbodig drijgt te raken. Dit betekent dat ze hem mss. wel verhuren of beter voor een zacht prijsje van de hand willen doen. Hij kan tenslotte wel voetballen, Jong Oranje en andere jeugdteams en kan me ook nog wel een goede periode van de Noordbergumer herinneren bij onze vrienden uit Rotterdam.
We kunnen zijn verleden wel vergeten met zes punten tegen d.k.v.  en zelfs wel vergeven met het linkerrijtje lijkt me.

Galdiano

Een grotere boer loopt er niet rond op de Nederlandse velden! Die hoef ik hier niet!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

WesselSCC

Citaat van: 03-05-2013 op juli 13, 2013, 00:41:17

Las daarnet dat hij bij NEC overbodig drijgt te raken. Dit betekent dat ze hem mss. wel verhuren of beter voor een zacht prijsje van de hand willen doen. Hij kan tenslotte wel voetballen, Jong Oranje en andere jeugdteams en kan me ook nog wel een goede periode van de Noordbergumer herinneren bij onze vrienden uit Rotterdam.
We kunnen zijn verleden wel vergeten met zes punten tegen d.k.v.  en zelfs wel vergeven met het linkerrijtje lijkt me.
#transferjosti

Cambuur058

Citaat van: Galdiano op juli 13, 2013, 01:10:12
Een grotere boer loopt er niet rond op de Nederlandse velden! Die hoef ik hier niet!
haha ik snap wat je bedoelt maar dat is de meest domme reden om een speler niet te nemen

plopperdeplop

Citaat van: Cambuur058 op juli 13, 2013, 02:06:28
haha ik snap wat je bedoelt maar dat is de meest domme reden om een speler niet te nemen

Jarenlang volg ik dit forum in de anonimiteit. Jarenlang met veel plezier. Maar sinds ons prachtige kampioenschap heb ik het idee dat de gloriehunters ook dit forum hebben gevonden! Sommige dingen doe je niet als Cambuursupporter! 1 daarvan is een oud dkv speler accepteren tot dat het tegendeel bewezen is. Dus mocht de beste heer Roorda hier komen, blijft het een vieze boer, mits hij er 5 inlegt in 2 wedstrijden.

Hoewel onze trots afgelopen seizoen op een prachtige wijze kampioen is geworden, is dit forum  4 niveaus gedegradeerd. Cambuur058, je post 20/30 keer per dag! Nu is daar niets verkeerds aan, maar vind je dat zelf niet een beetje veel? Jij hebt zoveel voetbalverstand dat je 20x mensen op de hoogte wil stellen van je eigen mening? Want met feiten kom je amper!

Het wordt tijd dat dit forum eredivisiewaardig wordt! Dus ik roep ook om versterkingen en ik heb mijn lijstje al samengesteld:

- Agy
- Huizenvoorcambuur
-Mimo
-Hans?

Vul alsjeblieft aan en maak dit forum weer interessant, zodat ik het weer van een afstandje kan volgen! Wie helpt?

De Jager

Citaat van: plopperdeplop op juli 13, 2013, 02:39:49
Jarenlang volg ik dit forum in de anonimiteit. Jarenlang met veel plezier. Maar sinds ons prachtige kampioenschap heb ik het idee dat de gloriehunters ook dit forum hebben gevonden! Sommige dingen doe je niet als Cambuursupporter! 1 daarvan is een oud dkv speler accepteren tot dat het tegendeel bewezen is. Dus mocht de beste heer Roorda hier komen, blijft het een vieze boer, mits hij er 5 inlegt in 2 wedstrijden.

Hoewel onze trots afgelopen seizoen op een prachtige wijze kampioen is geworden, is dit forum  4 niveaus gedegradeerd. Cambuur058, je post 20/30 keer per dag! Nu is daar niets verkeerds aan, maar vind je dat zelf niet een beetje veel? Jij hebt zoveel voetbalverstand dat je 20x mensen op de hoogte wil stellen van je eigen mening? Want met feiten kom je amper!

Het wordt tijd dat dit forum eredivisiewaardig
wordt! Dus ik roep ook om versterkingen en ik heb mijn lijstje al samengesteld:

- Agy
- Huizenvoorcambuur
-Mimo
-Hans?

Vul alsjeblieft aan en maak dit forum weer interessant, zodat ik het weer van een afstandje kan volgen! Wie helpt?

Held, je moet er een wezen van de oude bierbus!

Dokkumer

Citaat van: plopperdeplop op juli 13, 2013, 02:39:49

Het wordt tijd dat dit forum eredivisiewaardig wordt! Dus ik roep ook om versterkingen en ik heb mijn lijstje al samengesteld:

- Agy
- Huizenvoorcambuur
-Mimo
-Hans?

Dus om consequent te zijn hadden in het redelijk recente verleden spelers als MdV, Türk, Reza en ook Sandor hier nooit mogen spelen. En eigenlijk mag die Zeinstra hier ook niet een  voet op het plein zetten.
Kijken we naar het verleden: Koko Hoekstra, Thomas Haan, Ronald Lepez, Winnie Haatrecht, Richard Goulooze, Carlo l'Ami, Brian Tevreden, Geert-Jelle de Vries, Erik Tammer, Ties Heldens, Lionel Lord en de held van Marc Ronny V... en nog een aantal uit de prehistorie van de club.

Over de terugkomende forumgangers...
-Agy: Graag! Leest wel maar komt niet meer retour
-Mimo: Even wakker maken
-Hans: Is helaas niet meer onder ons. Die zit naast Riedstra te analyseren
-HuizenvoorCambuur: Kom maar langs

richard

Citaat van: Dokkumer op juli 13, 2013, 08:38:16
Dus om consequent te zijn hadden in het redelijk recente verleden spelers als MdV, Türk, Reza en ook Sandor hier nooit mogen spelen. En eigenlijk mag die Zeinstra hier ook niet een  voet op het plein zetten.
Kijken we naar het verleden: Koko Hoekstra, Thomas Haan, Ronald Lepez, Winnie Haatrecht, Richard Goulooze, Carlo l'Ami, Brian Tevreden, Geert-Jelle de Vries, Erik Tammer, Ties Heldens, Lionel Lord en de held van Marc Ronny V... en nog een aantal uit de prehistorie van de club.

Over de terugkomende forumgangers...
-Agy: Graag! Leest wel maar komt niet meer retour
-Mimo: Even wakker maken
-Hans: Is helaas niet meer onder ons. Die zit naast Riedstra te analyseren
-HuizenvoorCambuur: Kom maar langs

Mimo is wel aanwezig hoor ;)

AL

Citaat van: 03-05-2013 op juli 13, 2013, 00:41:17

Boer of geen boer, Roorda zou een regelrechte topversterking voor ons zijn!
Alleen zoeken we een linksbenige middenvelder (Ritzmaier wordt steeds meer genoemd).

Dokkumer

Citaat van: richard op juli 13, 2013, 08:56:35
Mimo is wel aanwezig hoor ;)
Ik zeg ook niet dat hij NIET aanwezig is.. Zie hem alleen niet zoveel reageren als in het verleden. En ja, andere nick ;)

poelie-lwd

Ik zie niet in wat een (ex) keeper kan toevoegen alhier :devil

Laat maar komen die mannen!

Agy
Mimo
MarK
Voice
Always SCC
Bolle

En uiteraard Pjotter!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

Citaat van: AL op juli 13, 2013, 09:02:51
Boer of geen boer, Roorda zou een regelrechte topversterking voor ons zijn!
Alleen zoeken we een linksbenige middenvelder (Ritzmaier wordt steeds meer genoemd).

Roorda mits fit een uitstekende versterking.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

Citaat van: poelie-lwd op juli 13, 2013, 09:28:17

Agy
Mimo
MarK
Voice
Always SCC
Bolle

En uiteraard Pjotter!
Nijkerk
M. anders voelt Cor zich zo alleen
Dedan
Left-Winger

en vele anderen :D

Destroyer

Citaat van: poelie-lwd op juli 13, 2013, 09:28:17

Agy
Mimo
MarK
Voice
Always SCC
Bolle

En uiteraard Pjotter!

Waar is M.

Als ik iemand zijn mes scherpe anekdotes mis, zijn het die van hem wel. Heerlijk  :X
** Poolwinner 18/19 - 21/22