Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
101 gasten, 5 leden (1 verborgen)
mindra, justremco, DeBruyne, JantjeZ

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Andor Faber
@Andor_F
In Zwolle had Van Wermeskerken nog een contract. #Cambuur heeft wel iets betaald, maar: "Dat is heel minimaal, bijna om niets", aldus Foeke Booy.

De technisch manager vertelde verder dat het nog altijd in gesprek is met Osame Sahraoui en V?lerenga. "Dat geven we nog niet op."
Kalmte alleen kan u redden.

Trainert!

Citaat van: Collingwood op augustus 10, 2022, 11:48:46
Andor Faber
@Andor_F
In Zwolle had Van Wermeskerken nog een contract. #Cambuur heeft wel iets betaald, maar: "Dat is heel minimaal, bijna om niets", aldus Foeke Booy.

De technisch manager vertelde verder dat het nog altijd in gesprek is met Osame Sahraoui en V?lerenga. "Dat geven we nog niet op."

Maw sahroui komt wel, maar pas op 31 augustus 23:59 uur.

Trainert!

Citaat van: D.H.Skolten op augustus 10, 2022, 11:42:50
Ik snap niet dat hier mensen zijn die denken dat wij de luxe hebben om 13 wedstrijden de boel even aan te kijken . Het is cruciaal voor de club om er binnen 2 a 3 wedstrijden ook echtvte staan. Eigenlijk nog voor RKC, Utrecht uit verliezen we waarschijnlijk sowieso wel.

Om het nog even recht te breien na de winter gaat je vies tegen vallen.
Zaterdag zie ik ons toch wel een punt pakken. Wordt ook lekker warm weer, dus hopelijk slaat dat wat door op de spelers van Utrecht  :devil

J.v.G.

Citaat van: Trainert! op augustus 10, 2022, 11:57:17

Zaterdag zie ik ons toch wel een punt pakken. Wordt ook lekker warm weer, dus hopelijk slaat dat wat door op de spelers van Utrecht  :devil
Misschien 1 of 2 spelers er bij in de winter noem jij rechtbreien :_schater

weestwel

Citaat van: D.H.Skolten op augustus 10, 2022, 11:42:50
Ik snap niet dat hier mensen zijn die denken dat wij de luxe hebben om 13 wedstrijden de boel even aan te kijken . Het is cruciaal voor de club om er binnen 2 a 3 wedstrijden ook echtvte staan. Eigenlijk nog voor RKC, Utrecht uit verliezen we waarschijnlijk sowieso wel.

Totdat ze aan het eind van het seizoen op hun stoeltje zitten te janken. Maar dan zullen ze de schuld wel bij al die negatieve reacties leggen.

J.v.G.

Citaat van: weestwel op augustus 10, 2022, 12:00:08
Totdat ze aan het eind van het seizoen op hun stoeltje zitten te janken. Maar dan zullen ze de schuld wel bij al die negatieve reacties leggen.
Hest na een telraam oek nog een glazen bol, hest wel erg hoog Jomanda gehalte..

Bankzitter

Citaat van: Trainert! op augustus 10, 2022, 11:57:17

Na de winter nog 20 wedstrijden te gaan met 2x Volendam, 2xEmmen en 2xSparta. Dat zijn zo?n 25 punten. Raar seizoen door winterWK.

justremco

We moeten toch zorgen dat we zsm een zo sterk mogelijk team krijgen, dit ook ivm het inslijpen van ons systeem etc. Kan je in januari kijken of er ergens nog iets op te snorren valt wat er ontbreekt?

Collingwood

Booy op de site van OF:
- Op dit moment alleen op zoek naar een linksbuiten, verder alle posities ingevuld (lijkt me dat dit verandert als bijvoorbeeld Ter Heide vertrekt)
- Nog volop in gesprek met Sahraoui en zijn club, Cambuur ziet het verschil tussen vraag en aanbod nog als overbrugbaar
- Maar ondertussen kijken ze ook al verder, mocht het toch niet lukken, er was ook al ook contact met de zaakwaarnemer van Van Wermeskerken voor bekend werd dat Sambo niet doorging

zeewolde

Citaat van: J.v.G. op augustus 10, 2022, 11:33:52
Met een bijna nieuwe verdediging met Virginia; Sai, Tol, Bergsma en Bangura ga je weer van 70 tegen doelpunten uit terwijl ze nog niet samen hebben gespeeld.

Het zijn nog 13(!) wedstrijden tot de winterstop, als je nu een middenvelder en een linksbuiten haalt en mocht het nodig zijn in de winterstop een extra verdediger(S) is het toch prima..
ik bewonder je positieve inslag, maar met 2 goals tegen tegen 1 van de zwakste broeders, zit je alweer op weg ricting de 70 (34 x 2). Mag echt nog wel versterking bij. Al is het maar met 1 CV zoals bv Letschert.

zeewolde

Citaat van: Collingwood op augustus 10, 2022, 12:38:26
Booy op de site van OF:
- Op dit moment alleen op zoek naar een linksbuiten, verder alle posities ingevuld (lijkt me dat dit verandert als bijvoorbeeld Ter Heide vertrekt)
- Nog volop in gesprek met Sahroui en zijn club, Cambuur ziet het verschil tussen vraag en aanbod nog als overbrugbaar
- Maar ondertussen kijken ze ook al verder, mocht het toch niet lukken
iedereen heeft het over een bod van onder de miljoen, bij een vraagprijs van 2 miljoen. Als je dan niet gewoon een nieuw bod doet kun je nog heel lang wachten

Collingwood

Citaat van: zeewolde op augustus 10, 2022, 12:40:31
iedereen heeft het over een bod van onder de miljoen, bij een vraagprijs van 2 miljoen. Als je dan niet gewoon een nieuw bod doet kun je nog heel lang wachten

Tsja, misschien zijn die berichten dan wel niet waar. Wij zitten niet aan de onderhandelingstafel natuurlijk.

Bankzitter

En Bert wellicht inmiddels wel aan de onderhandelingstafel  :koffie

Gronkowski

Dat er nog steeds onderhandelingen gaande zijn, is op zich goed nieuws. En het feit dat ze daarnaast al bezig zijn met andere kandidaten ontkracht de kritiek dat Foeke en co niet doortastend of slagvaardig zouden zijn. Ik zie het wel goedkomen, als is het pas op 1 september. Zoals anderen al zeggen: we hebben nog nooit op 1 augustus de selectie compleet gehad. Timing v.d. competitie blijft funest

EdsjeSCC

Citaat van: zeewolde op augustus 10, 2022, 12:38:31
ik bewonder je positieve inslag, maar met 2 goals tegen tegen 1 van de zwakste broeders, zit je alweer op weg ricting de 70 (34 x 2). Mag echt nog wel versterking bij. Al is het maar met 1 CV zoals bv Letschert.

Hij heeft gewoon een punt als hij zegt dat ze in die samenstelling nog niet hebben gespeeld. Die 2 tegendoelpunten was niet met die verdediging. Nu wil ik niet zeggen dat we met hun 10x de nul gaan houden, maar simpelweg kunnen we ze nog niet be/veroordelen omdat ze zo nog niet hebben gespeeld