Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
99 gasten, 5 leden (1 verborgen)
mindra, justremco, DeBruyne, JantjeZ

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

veteraan

We doen daarin iets niet goed !

Je hebt een stevig netwerk nodig voor je leads
Een goed verhaal voor spelers die je graag wilt (prospects)
Een door investeerders gevuld ?revolving fund?
En een meerwaarde contract met bijzondere extra aspecten als een speler voor twee jaar of langer tekent. Wonen/leren/reizen etc.

Zo gaat het in het bedrijfsleven dat talent nodig heeft.

Destroyer

Citaat van: Galdiano op augustus 10, 2022, 16:49:34
Emmen is in alle opzichten een schijt club, alleen ze betalen simpelweg meer.
En alles draait helaas tegenwoordig allemaal om de poen.

Is toch simpel, daaaaaag Diemers. Wat mij betreft dan ook nooit weer.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

papier

Citaat van: moodygrunn op augustus 10, 2022, 17:00:46
Bij Emmen hebben ze die Lubbers. Als die met de flappen zwaait kunnen weinig clubs daaraan tippen. Kun je nog zo'n mooi verhaal hebben.

En over een x aantal jaar kapt hij ermee en ben je in no time terug waar je begon. Ben echt heel content met de weg die Cambuur bewandelt. Een die niet afhankelijk is van individuen.

zeewolde

Citaat van: Destroyer op augustus 10, 2022, 17:20:27
Is toch simpel, daaaaaag Diemers. Wat mij betreft dan ook nooit weer.
heeft hij een aanbieding gehad van Cambuur?
Of moet hij tot 31 augustus wachten dat ze dat gaan doen?

moodygrunn

Citaat van: veteraan op augustus 10, 2022, 17:08:04
We doen daarin iets niet goed !

Je hebt een stevig netwerk nodig voor je leads
Een goed verhaal voor spelers die je graag wilt (prospects)
Een door investeerders gevuld ?revolving fund?
En een meerwaarde contract met bijzondere extra aspecten als een speler voor twee jaar of langer tekent. Wonen/leren/reizen etc.

Zo gaat het in het bedrijfsleven dat talent nodig heeft.

Voordat je kan stellen dat we dingen niet goed doen, moet je m.i. eerst weten hoe de huidige contractvoorstellen eruit zien. Ik heb die inzage niet en kan dus ook niet beoordelen of we iets goed of verkeerd doen. Een zgn "meerwaarde contract" trekt enkel spelers over de streep die vergelijkbare aanbiedingen krijgen. Het punt mbt Lubbers is dat die z?veel extra biedt aan salaris dat onze andere voorwaarden er niet/weinig meer toe doen.

Punt 2 wat je noemt is een "revolving fund" (ik heb gegoogeld). Klinkt in mijn oren als een spelersfonds. Daar hebben we erg ons best voor gedaan om daar vanaf te komen (andere clubs ook, bv Groningen). Om dat nu weer op te tuigen klinkt niet slim

In Henk en Sandor we trust

Specuveter

Zolang Hoedemakers er nog is hoeven we geen Diemers
Gaat veranderen als Mees weggaat.
Is mijn mening.

veteraan

Citaat van: moodygrunn op augustus 10, 2022, 17:33:48
Voordat je kan stellen dat we dingen niet goed doen, moet je m.i. eerst weten hoe de huidige contractvoorstellen eruit zien. Ik heb die inzage niet en kan dus ook niet beoordelen of we iets goed of verkeerd doen. Een zgn "meerwaarde contract" trekt enkel spelers over de streep die vergelijkbare aanbiedingen krijgen. Het punt mbt Lubbers is dat die z?veel extra biedt aan salaris dat onze andere voorwaarden er niet/weinig meer toe doen.

Punt 2 wat je noemt is een "revolving fund" (ik heb gegoogeld). Klinkt in mijn oren als een spelersfonds. Daar hebben we erg ons best voor gedaan om daar vanaf te komen (andere clubs ook, bv Groningen). Om dat nu weer op te tuigen klinkt niet slim

Misschien is het een beetje een vicieuze cirkel

Bernardo

Citaat van: zeewolde op augustus 10, 2022, 17:30:09
heeft hij een aanbieding gehad van Cambuur?
Of moet hij tot 31 augustus wachten dat ze dat gaan doen?

Henk wou hem toch? Heeft ie zelf toegegeven, dus als hij zegt ik wil naar Cambuur moet het toch goedkomen?

Harry L.

Citaat van: Collingwood op augustus 10, 2022, 12:38:26
Booy op de site van OF:
- Op dit moment alleen op zoek naar een linksbuiten, verder alle posities ingevuld (lijkt me dat dit verandert als bijvoorbeeld Ter Heide vertrekt)
- Nog volop in gesprek met Sahraoui en zijn club, Cambuur ziet het verschil tussen vraag en aanbod nog als overbrugbaar
- Maar ondertussen kijken ze ook al verder, mocht het toch niet lukken, er was ook al ook contact met de zaakwaarnemer van Van Wermeskerken voor bekend werd dat Sambo niet doorging

Ik vind het zorgelijk dat ze alleen nog naar een linksbuiten kijken, ik had meer verwacht in deze transferperiode. Er is te veel bij het oude gebleven en er is naar mijn mening niet voldoende door geselecteerd (zeker op het middenveld), ik hoop dat het mee gaat vallen. Afwachten wat de nieuwe aanwinsten gaan brengen, maar overtuigt hebben ze me nog niet (muv. V/d Water uiteraard)

zeewolde

Citaat van: Bernardo op augustus 10, 2022, 17:45:10
Henk wou hem toch? Heeft ie zelf toegegeven, dus als hij zegt ik wil naar Cambuur moet het toch goedkomen?
zo makkelijk werkt het niet. Zou wel mooi zijn.

Bankzitter

We doen onderdaad minder transfers dan andere club omdat we al veel spelers onder contract hebben.

We behouden tegen de verwachting Jacobs en waarschijnlijk contractsverlenging Bangura.  Met Sylla hadden we de vervanger van Bangura ook al in huis. Dat scheelt 2 transfers. Smand voor Gullit, Smit voor Hendriks, scheelt weer 2 transfers.

We hebben al 6 middenvelders onder contract en daar komt naar verwachting Helmer nog bij.
Er lopen er dus al 5 rond sinds de start van de voorbereiding en daardoor hoeven we minder transfers te doen in de breedte van de selectie.
Alles wat we kopen, is ook voor de basis (vd Water, Sai , Bergsma).

En kan goed zijn dat Booij oeen slapende honden wil wakker maken en ze nog met een verdediger of middenvelder bezig zijn.
Er zal rond de transfer deadline ook vast nog wel een bonusspeler binnenwaaien.

sunderland

Citaat van: Specuveter op augustus 10, 2022, 17:34:27
Zolang Hoedemakers er nog is hoeven we geen Diemers
Gaat veranderen als Mees weggaat.
Is mijn mening.
en die 2 kun je vergelijken?  Diemers is veel meer een 10 en Hoedemakers een 6. Creativiteit is er bijna niet. De laatste jaren hebben we alles gedaan op een ingespeeld team waar zelfs wij al van wisten wat er zou gebeuren. De 3 hoekjes. Ik heb daar ook enorm van genoten maar de tegenstanders hebben dat nu door en door en de jongens die dat nu zouden moeten doen kunnen dat niet. Bijv een opkomende Bangura, hij kreeg 1 x een bal en die was ook nog onder um waardoor hij de bal ook niet meer normaal kon voorzetten. Is zo, n bal wel goed krijg je een grote kans. Dit laatste heeft overigens niks met jou opmerking te maken?

sunderland

Citaat van: Bankzitter op augustus 10, 2022, 18:31:05
We doen onderdaad minder transfers dan andere club omdat we al veel spelers onder contract hebben.

We behouden tegen de verwachting Jacobs en waarschijnlijk contractsverlenging Bangura.  Met Sylla hadden we de vervanger van Bangura ook al in huis. Dat scheelt 2 transfers. Smand voor Gullit, Smit voor Hendriks, scheelt weer 2 transfers.

We hebben al 6 middenvelders onder contract en daar komt naar verwachting Helmer nog bij.
Er lopen er dus al 5 rond sinds de start van de voorbereiding en daardoor hoeven we minder transfers te doen in de breedte van de selectie.
Alles wat we kopen, is ook voor de basis (vd Water, Sai , Bergsma).

En kan goed zijn dat Booij oeen slapende honden wil wakker maken en ze nog met een verdediger of middenvelder bezig zijn.
Er zal rond de transfer deadline ook vast nog wel een bonusspeler binnenwaaien.
6 middenvelders waarvan 3 te kort komen. Voorin is het centrum wel goed bedeeld met Uldrikus Boere en Smit ook.

sunderland

Als ze Jacobs niet hadden verlengd had daar nu Diemers kunnen spelen.

Bankzitter

Ja, mee eens dat ze ook op het middenveld hadden kunnen doorselecteren. Ik had daar ook wel 1 nieuwe speler verwacht om het niveau daar ook op te krikken. Diemers is zo'n speler. Blijkbaar heeft Henk nog heel veel vertrouwen in dit middenveld en heeft dat geen priotiteit.