Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
102 gasten, 5 leden (1 verborgen)
mindra, justremco, DeBruyne, JantjeZ

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Trainert!

Waarom wordt er hier over Muhren en Mieghem gesproken? Gebaseerd op? Of stille hoop?

Bernardo

Citaat van: Trainert! op juli 28, 2023, 22:43:14
Waarom wordt er hier over Muhren en Mieghem gesproken? Gebaseerd op? Of stille hoop?

Mogen beide vertrekken bij Volendam.

Specuveter

Diemers staat in de belangstelling van Heracles.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Specuveter op juli 28, 2023, 22:46:47
Diemers staat in de belangstelling van Heracles.

Heeft ie teveel zijn best gedaan in de oefenwedstrijd?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

cambuurmania

Duurt allemaal ook veel te lang,super aanbieding naar Cambuur begrippen gekregen.
Maar hij blijft maar wachten,denk dat het m niet wordt.

Stanley

Waar komt Muhren en Van Mieghem verhaal vandaan? Nergens dus. In ieder geval niet in VI berichten. Weer een broodje aap?

sunderland

Als ik mocht kiezen tussen Diemers en Muhren/Mieghem dan wist ik het wel. Alle 3 zou nog beter zijn

justremco

Citaat van: Stanley op juli 28, 2023, 23:15:41
Waar komt Muhren en Van Mieghem verhaal vandaan? Nergens dus. In ieder geval niet in VI berichten. Weer een broodje aap?

https://www.vi.nl/nieuws/ado-den-haag-haalt-veerman-op-bij-fc-volendam

Laatste alinea

sunderland

6 weken terug is er wel al iets van contact geweest en ook Henk heeft er iets over gezegd. Nu hij dan definitief weg mag zou het zomaar kunnen ook omdat hij beslist niet meer wil verhuizen. Huren kan altijd

Holwerd voor Cambuur

:_schater
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

cambuurmania

Citaat van: sunderland op juli 28, 2023, 23:17:13
Als ik mocht kiezen tussen Diemers en Muhren/Mieghem dan wist ik het wel. Alle 3 zou nog beter zijn

Als ??n van de drie komt,mogen we denk ik al heel blij zijn.

okkele

Citaat van: sunderland op juli 28, 2023, 23:17:13
speelt alle 3 niet volgens mij.
diemers houdt zn conditie op peil en de volendammers worden op dit forum genoemd, verder niet.
ik neem aan dat er ergens op in gespeeld gaat worden zodra er 1 of meer vertrekken, dan weet je pas waar je aan toe bent.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Bankzitter

Zoiets speelt altijd als een hele goede ex-speler op zoek naar een club is.
Supporters gaan speculeren, de pers gaat vragen stellen. Mischien dat een sponsor of geldschieter ook eens informeert wat er nodig is om zo'n spler te halen.

Waarschijnlijk onhaalbaar maar niet geschoten is altijd mis. Vorig jaar rond deze tijd boden we nog anderhalf miljoen op die Noorse speler.
Het zal inderdaad pas echt concreet worden als een transfer van Bangura (en Uldrikis?) veel geld opbrengt.

Bernardo

Mark Diemers
Boven het wel of niet binnenhalen van Mark Diemers hangt onverminderd een vraagteken. De middenvelder, die sinds deze zomer clubloos is, traint nu bijna drie weken mee om zijn conditie op peil te houden, maar heeft aangegeven graag de stap naar het buitenland te maken.

In Zeeland deed Diemers een helft mee tegen Jong FC Utrecht. Toch schat Ultee de kans dat de geboren en getogen Leeuwarder definitief terugkeert op het oude nest niet groot in. ,,Al zouden we hem er natuurlijk graag bij houden.? Technisch directeur Eti?nne Reijnen sluit zich daarbij aan. ,,Mark is voor iedere eerstedivisie-club een speler van de buitencategorie

LC.?

Trainert!

Citaat van: Bernardo op juli 29, 2023, 09:05:38
Mark Diemers
Boven het wel of niet binnenhalen van Mark Diemers hangt onverminderd een vraagteken. De middenvelder, die sinds deze zomer clubloos is, traint nu bijna drie weken mee om zijn conditie op peil te houden, maar heeft aangegeven graag de stap naar het buitenland te maken.

In Zeeland deed Diemers een helft mee tegen Jong FC Utrecht. Toch schat Ultee de kans dat de geboren en getogen Leeuwarder definitief terugkeert op het oude nest niet groot in. ,,Al zouden we hem er natuurlijk graag bij houden.? Technisch directeur Eti?nne Reijnen sluit zich daarbij aan. ,,Mark is voor iedere eerstedivisie-club een speler van de buitencategorie

LC.?

Niet meer mee laten trainen dus, afscheid nemen en wel heel rap