Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
98 gasten, 5 leden (1 verborgen)
mindra, justremco, DeBruyne, JantjeZ

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Het enige wat ik vind is dat het net als Gabi weer zo'n onvermoeibaar karakterspelertje is.
Ook nog afen toe op linksbuiten gestaan. Zou een voordeel zijn als hij op meerdere posities kan invallen, maar ben altijd een beetje voorzichtig met dat soort data van transfermarkt. (Dan zou Milan Smit ook een linksbuiten zijn op basis van statistieken).

poelie-lwd

Citaat van: Destroyer op september 01, 2023, 06:17:11
Is Tomas Poll en goede versterking eventueel? Ken hem niet zo goed ..

Hij viel me op in de P.O. fel in de duels en veel drang naar voren maar of hij nou beter is dan Sylla is lastig inschatten.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Stiens

,,De posities hou ik voor me, maar we moeten het geld (van Bangura, red.) gebruiken om in de breedte sterker te worden?, zei trainer Sjors Ultee.

Trainert!

Citaat van: Stiens op september 01, 2023, 08:56:52
,,De posities hou ik voor me, maar we moeten het geld (van Bangura, red.) gebruiken om in de breedte sterker te worden?, zei trainer Sjors Ultee.

Breedte aankopen, schiet je dus niks mee op

Bankzitter

Waar in de basis denk je een betere speler te vinden? Alleen CV en daar staan hebben we al 4 spelers. V Kaam als aanvoerder zullen ze ook niet zo snel een ander voor halen.

We hebben behoefte aan goede multi-functionele spelers die er moeten staan bij blessures en voor gezonde concurrentie in de selectie.

Poetser

Citaat van: Trainert! op september 01, 2023, 09:06:00
Breedte aankopen, schiet je dus niks mee op

Als je een topper op 6, 4 en 9 haalt, komen de huidige 4, 6 en 9 op de bank te zitten. Dan ben je in de breedte dus sterker.

Maar positiviteit en Trainert is een ingewikkeld huwelijk.

Sakas

Citaat van: Poetser op september 01, 2023, 09:15:10
Als je een topper op 6, 4 en 9 haalt, komen de huidige 4, 6 en 9 op de bank te zitten. Dan ben je in de breedte dus sterker.

Maar positiviteit en Trainert is een ingewikkeld huwelijk.

En jij denkt dat je met het geld van ??n topper drie nieuwe toppers kunt aankopen. Dat zou je zelf ook kunnen snappen dat dat niet gaat lukken.
Laat sien ast foor Cambuur bist!

grijskijker

Citaat van: Sakas op september 01, 2023, 09:30:50
En jij denkt dat je met het geld van ??n topper drie nieuwe toppers kunt aankopen. Dat zou je zelf ook kunnen snappen dat dat niet gaat lukken.
Wacht maar af zou ik zeggen :X

zeewolde

Citaat van: Grijskijkert op september 01, 2023, 09:39:54
muhren , van Mullem en die van Almere? :y

Of Manu ipv Muhren

Sakas

Citaat van: Grijskijkert op september 01, 2023, 09:39:54

Ben benieuwd Grijskijkert, maar helaas zit je er wel vaker naast. Ik heb geen bronnen, maar vindt het altijd leuk om te lezen de speculaties van jullie.
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Poetser

Citaat van: Sakas op september 01, 2023, 09:30:50

Met 1.2M komst een heel eind in de KKD

grijskijker

Citaat van: Poetser op september 01, 2023, 09:42:41
Met 1.2M komst een heel eind in de KKD
Er gaat ook nog 10% naar het kamp Bangura.. ;)

grijskijker

Citaat van: Sakas op september 01, 2023, 09:42:22
Ben benieuwd Grijskijkert, maar helaas zit je er wel vaker naast. Ik heb geen bronnen, maar vindt het altijd leuk om te lezen de speculaties van jullie.
:thumbsup

Bankzitter

Bergsma, vKaam en Uldrikis zijn in potentie (en salaris) al topspelers voor de KKD.
Ultee moet daar gewoon meer uithalen. Als hem dat met deze 3 spelers niet lukt, waarom gaat dat hem met 3 nieuwe spelers op die posities dan wel lukken?

Tanjajeah

Citaat van: Destroyer op september 01, 2023, 06:17:11
Is Tomas Poll en goede versterking eventueel? Ken hem niet zo goed ..

Reacties supporters Almere op evt vertrek van Poll naar Cambuur, altijd wel een graadmeter, die zijn allemaal teleurgesteld:

Raar dat zowel Hilterman als Poll vertrekken terwijl ze wel de beste op hun positie zijn

Zonde voor ons, wel mooi voor hem als hij daar weer volle bak kan gaan spelen.

Poll weg? Bestaat toch niet. Dat is toch Thomas die de pass op Limbombe geeft waaruit  La Parra scoort. Die je je toch niet weg dat is eredivisie niveau

Dat zou jammer zijn. Ik had hem wel willen zien in de eredivisie.

Ik vind dit niet ok. Stel voor het kind van de club daar geen toestemming voor te geven namens zijn fans

Vind het al raar dat hij geen minuten krijgt ipv een rechtsback op links. Dit is echt niks. Was ook echt goed in de play-offs

Neeeeeeeee

Oh please niet holy fuck