Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
99 gasten, 5 leden (1 verborgen)
mindra, justremco, DeBruyne, JantjeZ

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Harry L.

Citaat van: Lore op september 01, 2013, 20:01:38
Maar doel je dan op een bombardement op Syrië? Of gaat er ook daadwerkelijk nog wat bij Cambuur gebeuren?

Ik ga er van uit dat er nog wel wat komt, ze hebben niet gecommuniceerd dat de selectie compleet is :koffie

sunderland

Lore

Citaat van: Harry L. op september 01, 2013, 20:02:49
Ik ga er van uit dat er nog wel wat komt, ze hebben niet gecommuniceerd dat de selectie compleet is :koffie

Ik weet eigenlijk wel zeker dat ze nog wel wat willen, maar of dat ook lukt. Vd Belt zal toch wel een naar Arnhem hebben gebeld de laatste dagen?

liwwarder 19

Citaat van: Lore op september 01, 2013, 20:06:04
Ik weet eigenlijk wel zeker dat ze nog wel wat willen, maar of dat ook lukt. Vd Belt zal toch wel een naar Arnhem hebben gebeld de laatste dagen?
Ga er maar vanuit dat tighadouni niet meer komt
Denk dat we het met onze toppper barto moeten doen  :ams

speculeter

Galdiano

Citaat van: peter op september 01, 2013, 22:54:39
Plat.....

Plet zal je bedoelen. Gaat niet komen, veel en veel te duur!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Yellow Army

Area 58

Yellow Army

Area 58

Ruppppert

LEEUWARDEN - Mogelijk roert Cambuur zich vandaag, op de slotdag, nog op de transfermarkt.

De club haalt mogelijk nog een aanvaller.

Directeur Gerard van den Belt: ,,Dan moet je denken aan spelers van het kaliber Glynor Plet of Geoffrey Castillion, die nu bij hun clubs buiten beeld zijn geraakt.''

speculeter

Ms toch nog plat dus..... :_schater

Hilversum voor Cambuur

Citaat van: Ruppppert op september 02, 2013, 08:03:55
LEEUWARDEN - Mogelijk roert Cambuur zich vandaag, op de slotdag, nog op de transfermarkt.

De club haalt mogelijk nog een aanvaller.

Directeur Gerard van den Belt: ,,Dan moet je denken aan spelers van het kaliber Glynor Plet of Geoffrey Castillion, die nu bij hun clubs buiten beeld zijn geraakt.''

Dat zou voor mij het ideale scenario zijn!

1) Duurdere Swinkels eruit, Nienhuis die het goed doet, keuze: voordelige 2e/3e keeper erbij :thumbsup
2) 2 jarig contract en mislukte Broekhof eruit,  ervaring en oud bekende Boxel erbij :thumbsup
3) Geen Jaliens of andere duurdere verdediger, maar constateren dat Barto voor de basis (helaas) niet goed genoeg is... :thumbsup
4) Snel schakelen en vlak voor de transferdeadline een nieuwe spits halen! :thumbsup

4x  :thumbsup voor Vd Belt

Trainer

Zou idd mooi zijn als er nog een aansprekende spits zou komen.

Daarnaast ook nog maar eens met Vitesse gaan praten dat Adje hier voor een zacht prijsje tot de winterstop aan voetballen toe komt en dat Vitesse hem weer mag ophalen in de winterstop als hij het super heeft gedaan.
Win win win voor alle partijen, Vitesse verkoopt Adje toch niet meer voor vandaag door zijn blessure. Hier kan hij zich nog in de picture spelen en zouden ze hem in december nog kunnen verkopen of terug halen. Voor Adje betekent het weer lekker kunnen spelen in niet in het tweede van Vitesse......

Gewoon een leuk niet al te hoog huurcontractje neerleggen daar vandaag. Niet geschoten.....

SCCRulez

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op september 02, 2013, 08:32:16
Dat zou voor mij het ideale scenario zijn!

1) Duurdere Swinkels eruit, Nienhuis die het goed doet, keuze: voordelige 2e/3e keeper erbij :thumbsup
2) 2 jarig contract en mislukte Broekhof eruit,  ervaring en oud bekende Boxel erbij :thumbsup
3) Geen Jaliens of andere duurdere verdediger, maar constateren dat Barto voor de basis (helaas) niet goed genoeg is... :thumbsup
4) Snel schakelen en vlak voor de transferdeadline een nieuwe spits halen! :thumbsup

4x  :thumbsup voor Vd Belt
Mooie samenvatting  :thumbsup. Plet is transfervrij gewordenen volgens mij, dus die kunnen ze komende dagen nog vastleggen. Zo zijn er nog wel een paar.

John Hiatt

Spits erbij, Barto nog proberen te verhuren.