Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
100 gasten, 5 leden (1 verborgen)
mindra, justremco, DeBruyne, JantjeZ

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Bryant Nieling gaat de tweede aanwinst worden!
Gaat contract voor twee jaar tekenen met optie voor nog ??n jaar.

justremco

Citaat van: Grijskijkert op mei 28, 2024, 13:04:11
Niet, waar lees je dat? Of ga je nu weer beweren dat een speler transfervrij is?

Begreep dat Schouten liever in de KKD blijft spelen en daardoor dus waarschijnlijk naar Volendam gaat

Huizen

Citaat van: Specuveter op mei 28, 2024, 13:46:32
Ging over Schouten....

Ja en dit over de Leeuw  8) Schouten staat op Twitter geruchten over Volendam. Veel mensen vinden Schouten geen eredivisie speler maar als WII zijnde - weet dat je voor promotie gaat - en hem tot 2025 vastlegt - vraag ik mij af of ie zomaar weggaat. Was 1 van de belangrijke spelers daar afgelopen jaar

grijskijker

Citaat van: Specuveter op mei 28, 2024, 13:49:40
Ga je nou vertellen dat we MVV leegkopen? :zweep

grijskijker

Citaat van: justremco op mei 28, 2024, 13:58:59
Begreep dat Schouten liever in de KKD blijft spelen en daardoor dus waarschijnlijk naar Volendam gaat
Zou kunnen hoor, maar ik zou het een vreemde move vinden..

Trainert!

Citaat van: Specuveter op mei 28, 2024, 13:49:40

Succes met het in de vernieling helpen van de tegenstander

grijskijker

Tweevoudig amateurtrainer van het jaar Ren? van der Weij is klaar voor SC Cambuur: 'Heb zeker de ambitie'

Jonathan Ploeg ? Vandaag, 15:07 ? Sport

Ren? van der Weij (41), onlangs voor de tweede keer verkozen tot amateurtrainer van het jaar, is klaar voor de stap naar het betaalde voetbal. ?Tot die tijd zal ik blijven presteren bij SC Genemuiden.?

Van der Weij werd verkozen tot amateurtrainer van het jaar in het district Noord. Hij versloeg Sint Nykster Arjen Postma van Flevo Boys en Erwin Heerlijn van Oranje Nassau. De Leeuwarder dankte de prijs aan zijn prestaties met SC Genemuiden, waarmee hij vorig seizoen via de nacompetitie promoveerde naar de derde divisie en zich daar opnieuw heeft geplaatst voor een plek in de play-offs om promotie.

Tweemaal amateurtrainer van het jaar: weinigen gingen hem voor en dus is het een redelijk unieke prestatie te noemen. ?Echt heel mooi?, zegt Van der Weij. Hij is vereerd met de kroon op wat alweer zijn vijfde seizoen als hoofdtrainer van SC Genemuiden is. ?Ik probeer altijd heel goed samen te werken met mijn spelers en staf, zodat we samen tot een speelwijze komen die het beste bij het elftal past.?

?Ik sta het liefst tussen die jongens?
Daarmee raakt Van der Weij aan de kern van wat hem volgens eigen zeggen al die jaren al kenmerkt als trainer. ?We blijven altijd trainen en hameren op wat we goed doen en wat we kunnen doen zodat we nog beter kunnen worden?, zegt hij. ?Zo willen we ervoor zorgen dat de tegenstander steeds minder goed grip krijgt op hoe wij spelen.?

Diverse systemen implementeren? Van der Weij houdt het liever bij eentje. ?Zo lang je die maar heel goed uitvoert. Natuurlijk moet je ook kunnen schakelen. Bijvoorbeeld bij een achterstand de wedstrijd kunnen doen kantelen. Ik vind het mooi om tegen teams te spelen met trainers die een tegenzet doen, dat prikkelt mij. Misschien wel het mooiste van het trainersvak vind ik om het elftal hierop te laten reageren en tot een resultaat te komen.?

Tegenwoordig is het betaalde voetbal bezeten door data. Hoe fit is een speler precies? Hoe lang kan die speler volgens de statistieken maximaal voetballen? Ook in het amateurvoetbal hebben ze ermee te maken. Zo ook Van der Weij. ?Dat is zeker handig, maar ik ben vooral een trainer die heel erg veel op het veld bezig is. Ik sta het liefst tussen die jongens, patronen inslijpen, onze speelwijze verbeteren in aanvallen en verdedigen, want ik ben van mening dat het nog altijd daar op het trainingsveld gebeurt.?

?Wil stap zetten naar betaald voetbal?

SC Genemuiden is de derde klus als hoofdtrainer voor Van der Weij. Eerder stond hij aan het roer bij SC Stiens, SC Leovardia (interim) en VV Buitenpost. Waarom de voormalig voetballer van onder meer SC Heerenveen, SC Cambuur en Harkemase Boys als trainer nog niet is doorgestoten naar het betaalde voetbal? Die verklaring daarvoor is vrij simpel: de kans heeft zich gewoonweg nog niet aangediend.

Van der Weij wordt door velen rondom de club gezien als geschikte aanvulling voor de technische staf van SC Cambuur voor volgend seizoen. ?Dat krijg ik ook wel mee. Er werken genoeg wijze mensen met veel ervaring bij Cambuur, die weten wat de beste keuze is voor de club. Tot nu toe ben ik niet benaderd. Ik heb zeker de ambitie en wil ik op een gegeven moment naar het betaalde voetbal. Tot die tijd zal ik blijven presteren met SC Genemuiden.?

RvdW is de nieuwe veld trainer...

poelie-lwd

Mag van mij maar denk het niet.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

grijskijker

Citaat van: poelie-lwd op mei 28, 2024, 15:25:42
Tim Bakens wordt het ook niet is me gister verteld, en als je dit leest dan kan het toch niet anders :D

Galdiano

Citaat van: poelie-lwd op mei 28, 2024, 15:25:42

Liever vandaag dan morgen!
begrijp niet waarom ze Reinsma naar voren schuiven.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bernardo

Citaat van: Galdiano op mei 28, 2024, 15:51:20
Liever vandaag dan morgen!
begrijp niet waarom ze Reinsma naar voren schuiven.

Kan toch ook, en en. Ze wouden al een extra assistent, toen Barto nog niet weg zou.

grijskijker

Citaat van: Bernardo op mei 28, 2024, 15:52:19
Kan toch ook, en en. Ze wouden al een extra assistent, toen Barto nog niet weg zou.
:thumbsup

upweer

Naar Souren nog iemand anders graag

sunderland

Citaat van: justremco op mei 28, 2024, 13:58:59
denk je dat een fitte voetballer dat zegt? ik denk dat dat grote onzin is.

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op mei 28, 2024, 15:28:14
Tim Bakens wordt het ook niet is me gister verteld, en als je dit leest dan kan het toch niet anders :D
er staat toch precies wat hij in hertenkamp zei.., dus dit is oud nieuws