Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
101 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Noordcambuur, mindra, justremco, DeBruyne, JantjeZ

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Cambuur haalt oudere spelers om het leeftijd gemiddelde van de selectie op te krikken.  :_schater

grijskijker

Citaat van: sunderland op augustus 06, 2024, 12:24:15
die lacht kieftenbelt gewoon uit. De Leeuw heeft hij wel respect voor omdat die nog zo goed is zei die laatst al
Ja en Kieftenbeld deelt dan een extra keekie uit aan v/d Water en daarna krijgt hij er nog 1 van de Leeuw. Die "oudjes" rijden samen naar Leeuwarden voor training...

janou

Citaat van: sunderland op augustus 06, 2024, 12:10:14
denk je nu echt dat je zelf niet eens speelt dat de jongeren dan luisteren. Haal dan ervaring voor de basis ipv dit gepruts

Wel als je een bepaalde carri?re gehad hebt en bij clubs als Millwall gespeeld hebt. Zulke jongens hebben vaak ook een sociaal overwicht in de kleedkamer. En hebben meer ervaring in communicatie binnen een team en kunnen beter inschatten of een bepaalde speler een arm om de schouder nodig heeft of juist aangepakt moet worden. Ervaring in zulke aspecten van een team is ook van belang voor de groep. En je kan het gepruts noemen, maar hij is op stage dus als hij niet goed genoeg is nemen ze gewoon weer afscheid.

Bankzitter

Citaat van: sunderland op augustus 06, 2024, 12:24:15
die lacht kieftenbelt gewoon uit. De Leeuw heeft hij wel respect voor omdat die nog zo goed is zei die laatst al

Zou kunnen? maar bij vKaam of vOsch wist je zeker dat er geen respect was.

poelie-lwd

Ga er maar vanuit dat Kieftenbelt een contract krijgt
Iedereen heeft recht op mijn mening.

upweer

Citaat van: janou op augustus 06, 2024, 13:24:37
Wel als je een bepaalde carri?re gehad hebt en bij clubs als Millwall gespeeld hebt. Zulke jongens hebben vaak ook een sociaal overwicht in de kleedkamer. En hebben meer ervaring in communicatie binnen een team en kunnen beter inschatten of een bepaalde speler een arm om de schouder nodig heeft of juist aangepakt moet worden. Ervaring in zulke aspecten van een team is ook van belang voor de groep. En je kan het gepruts noemen, maar hij is op stage dus als hij niet goed genoeg is nemen ze gewoon weer afscheid.

Helemaal mee eens

justremco

Citaat van: poelie-lwd op augustus 06, 2024, 14:39:12
Ga er maar vanuit dat Kieftenbelt een contract krijgt

Wel een kleintje dan h? :P

Vlampiep

Het aantrekken van spelers die in het verleden goed hebben  gepresteerd omdat ze nu goed kunnen zijn in de kleedkamer is wat mij betreft dikke onzin. Aanzien en respect cre?er je door wekelijks te presteren in wedstrijd en training. Dus Henk ophouden met dit soort strapatsen.

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

sunderland

papier

Jean Paul Bo?tius lijkt me wel wat.

janou

Citaat van: Vlampiep op augustus 06, 2024, 16:43:04
Het aantrekken van spelers die in het verleden goed hebben  gepresteerd omdat ze nu goed kunnen zijn in de kleedkamer is wat mij betreft dikke onzin. Aanzien en respect cre?er je door wekelijks te presteren in wedstrijd en training. Dus Henk ophouden met dit soort strapatsen.

Wie zegt dat hij niets toevoegt tijdens wedstrijden en trainingen? Als hij op het veld niets toevoegt dan gaat ie geen contract krijgen hoor.

zeewolde

Citaat van: janou op augustus 07, 2024, 08:56:06
Wie zegt dat hij niets toevoegt tijdens wedstrijden en trainingen? Als hij op het veld niets toevoegt dan gaat ie geen contract krijgen hoor.
wij hebben ervaring in de basis nodig.
Als je Kieftenbeld haalt, wat vooral een 6 is komt hij niet voor de basis, want daar staat Souren je aanvoerder.
De Leeuw is in principe niet voor de basis gehaald. Daar staat Milan en als die verkocht wordt komt daar een vervanger voor.

Dan heb je 2 ervaren spelers op de bank waar je deze ervaring juist op het veld wilt zien. En daar horen ze een meerwaarde te zijn.

Ik zie meer in een ervaren CV en hopelijk ook 1 voor linksback.

Tanjajeah

Citaat van: zeewolde op augustus 07, 2024, 09:27:23
Als je Kieftenbeld haalt, wat vooral een 6 is komt hij niet voor de basis, want daar staat Souren je aanvoerder.
De Leeuw is in principe niet voor de basis gehaald. Daar staat Milan en als die verkocht wordt komt daar een vervanger voor.

Dan heb je 2 ervaren spelers op de bank waar je deze ervaring juist op het veld wilt zien. En daar horen ze een meerwaarde te zijn.

Eens, al moet ik zeggen dat de Leeuw superfit is en zomaar veel kan gaan spelen. En inderdaad, ervaren centrale verdediger en een linksachter, dat zijn de belangrijkste posities om je nog te versterken.

janou

Citaat van: zeewolde op augustus 07, 2024, 09:27:23

Ik denk dat het vorig jaar ook heel vaak verkeerd ging bij het middenveld, en dan is het makkelijk om altijd naar de verdediging te wijzen (soms ook wel terecht). Centraal achterin heb je nu twee spelers onder contract staan die 25 of ouder zijn en heb je daarnaast Smand die al veel minuten op profniveau gemaakt heeft. Op het middenveld is Souren de oudste (24). De rest van het middenveld is 21 of jonger. Daarom begrijp ik heel goed dat ze Kieftenbeld op stage laten komen.