Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
98 gasten, 5 leden (1 verborgen)
mindra, justremco, DeBruyne, JantjeZ

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: janou op augustus 07, 2024, 09:56:57
Ik denk dat het vorig jaar ook heel vaak verkeerd ging bij het middenveld, en dan is het makkelijk om altijd naar de verdediging te wijzen (soms ook wel terecht). Centraal achterin heb je nu twee spelers onder contract staan die 25 of ouder zijn en heb je daarnaast Smand die al veel minuten op profniveau gemaakt heeft. Op het middenveld is Souren de oudste (24). De rest van het middenveld is 21 of jonger. Daarom begrijp ik heel goed dat ze Kieftenbeld op stage laten komen.
jou verhaal klopt ook wel maar waar iedereen over valt is dat waar moet hij dan spelen. Souren is bekend, Narthy is beter en wil je niet tegenhouden en Kieftenbelt is geen aanvallende middenvelder. De Duitser is er ook nog net als de Jong. De Leeuw zal eerst starten als aanvallende middenvelder. Dan ook nog, waarom nu pas terwijl hij al 3 maanden beschikbaar is en laat je hem nu pas meetrainen. Soort van paniek?.

Andy King

Citaat van: janou op augustus 07, 2024, 09:56:57
Ik denk dat het vorig jaar ook heel vaak verkeerd ging bij het middenveld, en dan is het makkelijk om altijd naar de verdediging te wijzen (soms ook wel terecht). Centraal achterin heb je nu twee spelers onder contract staan die 25 of ouder zijn en heb je daarnaast Smand die al veel minuten op profniveau gemaakt heeft. Op het middenveld is Souren de oudste (24). De rest van het middenveld is 21 of jonger. Daarom begrijp ik heel goed dat ze Kieftenbeld op stage laten komen.

Afgelopen seizoen kwam de verdediging ook vaak in de problemen omdat het middenveld niet goed meeverdedigde. Wat dat betreft zie ik wel een verbetering. Goed dat Van Kaam vertrokken is.

anderszchristian

Citaat van: Vlampiep op augustus 06, 2024, 16:43:04
Het aantrekken van spelers die in het verleden goed hebben  gepresteerd omdat ze nu goed kunnen zijn in de kleedkamer is wat mij betreft dikke onzin. Aanzien en respect cre?er je door wekelijks te presteren in wedstrijd en training. Dus Henk ophouden met dit soort strapatsen.
Zo is het  :proost

janou

Citaat van: sunderland op augustus 07, 2024, 10:05:08
jou verhaal klopt ook wel maar waar iedereen over valt is dat waar moet hij dan spelen. Souren is bekend, Narthy is beter en wil je niet tegenhouden en Kieftenbelt is geen aanvallende middenvelder. De Duitser is er ook nog net als de Jong. De Leeuw zal eerst starten als aanvallende middenvelder. Dan ook nog, waarom nu pas terwijl hij al 3 maanden beschikbaar is en laat je hem nu pas meetrainen. Soort van paniek?.

Eens hoor, is voor een stage aan de late kant. maar geen idee wat de reden daarvan is natuurlijk, . Wat in het voordeel spreekt is dat als Souren uitvalt, je iig nog een ervaren speler voor in het veld hebt. Dus dan zorg je ervoor dat er altijd wat ervaring erin staat.

Zullen zien wat hoe het uitpakt! Eerst maar zien of ie een contract krijgt. :proost

upweer

Citaat van: janou op augustus 07, 2024, 10:34:51
Eens hoor, is voor een stage aan de late kant. maar geen idee wat de reden daarvan is natuurlijk, . Wat in het voordeel spreekt is dat als Souren uitvalt, je iig nog een ervaren speler voor in het veld hebt. Dus dan zorg je ervoor dat er altijd wat ervaring erin staat.

Zullen zien wat hoe het uitpakt! Eerst maar zien of ie een contract krijgt. :proost

Voor de breedte.. krijgt gewoon een contract let maar op

Bankzitter

Er is een kern van zo?n 16 spelers waar Kieftenbelt prima in past. Er moet nog wat ervaring in de basis bij maar dat staat los van een goede backup voor op 6 die nog miste.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op augustus 07, 2024, 10:58:02
Er is een kern van zo?n 16 spelers waar Kieftenbelt prima in past. Er moet nog wat ervaring in de basis bij maar dat staat los van een goede backup voor op 6 die nog miste.
kieftenbelt is een prima speler voor Cambuur en zou ook naast Souren kunnen spelen als extra controleur en dan kan Souren meer gaan wat ie bij MVV ook vaak deed. Je hebt extra opties dat wel. We moeten ook niet teveel in hokjes denken ( zelf ook) want loopt vaak anders. Dat er opeens een speler op staat waarvan je het niet verwacht..

anderszchristian

Heeft hij vorig seizoen veel gespeeld bij Emmen?

Bankzitter

Dat bedoel ik? Lambooij moet zorgen voor zo?n 16 spelers met goede balans in ervaring en kwaliteit aangevuld met de O21 talenten.  Dan zorgt Henk wel dat er een elftal uitkomt.

Kwaliteit speelt altijd? verwacht DeLeeuw ook basis wordt al was dat mischien vooraf anders gedacht.

fred

Citaat van: anderszchristian op augustus 07, 2024, 11:33:32

1 wedstrijd. Tegen PSV scheurde hij gelijk zn kruisband waardoor hij het hele seizoen uitgeschakeld was.

Stiens

Citaat van: anderszchristian op augustus 07, 2024, 11:33:32

Begon het seizoen als aanvoerder en belandde na 4 wedstrijden op de bank door een rode kaart. Uiteindelijk 29 wedstrijden gespeeld + 4 in de playoffs

Stiens

Citaat van: fred op augustus 07, 2024, 11:36:49
1 wedstrijd. Tegen PSV scheurde hij gelijk zn kruisband waardoor hij het hele seizoen uitgeschakeld was.

Dat was 22/23 toen Emmen nog Eredivisie speelde.

fred

Citaat van: Stiens op augustus 07, 2024, 11:40:12
Dat was 22/23 toen Emmen nog Eredivisie speelde.

Scherp, Stiens  |:)

Stiens

Noordcambuur

Ik mis aanvallers sorry mannen  :y

Balk
v/d Water
Smit
De Leeuw
Pauwels (geblesseerd)