Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Stiens

Citaat van: Sakas op augustus 29, 2024, 11:51:06
Misschien kunnen wij Edvardsen huren van GEA:
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1222202/opmerkelijke-wending-edvardsen-blaast-deal-af-en-blijft-bij-go-ahead.html

Begint een aardige soap aan het worden, die Eredivisie transfers die niet doorgaan.. Stengs, Bijlow, Edvardsen.. Who's next  :_schater

michello

Citaat van: Sakas op augustus 29, 2024, 11:51:06
Misschien kunnen wij Edvardsen huren van GEA:
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1222202/opmerkelijke-wending-edvardsen-blaast-deal-af-en-blijft-bij-go-ahead.html

Wellicht hebben we nu kans inderdaad. Ik mag alleen hopen dat we al in verre onderhandeling zijn met een andere spits..

El FLaco

Citaat van: Trainert! op augustus 29, 2024, 11:14:56

kun je nagaan wat een armoe troef het nu is, als je al heimwee hebt naar uldrikus.

Met Uldrikus hadden we wel een aanspeelpunt.
Durf te stellen dat we niet hadden verloren met hem erbij.

oost

Ik had graag gezien dat ze drikes erbij hadden gehouden. Maar die wilde denk ik gewoon een ander avontuur en misschien meer verdienen helaas

R058

Citaat van: El FLaco op augustus 29, 2024, 12:17:02
Met Uldrikus hadden we wel een aanspeelpunt.
Durf te stellen dat we niet hadden verloren met hem erbij.
Voor hoe groot en sterk hij is, vond ik hem behalve het eerste seizoen in de Eredivisie een vrij matig aanspeelpunt. Kon amper de bal vasthouden en ook het afleggen was vaak dramatisch.

R058

Citaat van: michello op augustus 29, 2024, 12:01:06
Wellicht hebben we nu kans inderdaad. Ik mag alleen hopen dat we al in verre onderhandeling zijn met een andere spits..
Waarom zou een speler die basisspits was bij een team dat Europees voetbal heeft gehaald nu ineens naar ons gaan? Hij zou ook verhuurd worden met een koopoptie van 7 ton. Lijkt mij compleet onrealistisch.

Specuveter

Is ook compleet onrealistisch.
Ben wel benieuwd of er vandaag een naam bekend word....(uitlekt :_schater)

michello

Onze clubwatchers zitten weer op de training met ook Lambooij die daar aanwezig is. Wellicht doen ze goed hun werk en horen we nog wat vandaag.  :devil

Fish!!!

Dit onrealistische bedoel ik, Edvardsen die Go Ahead niet kwijt wilde, en naar Engeland zou. Die wil je huren????? Dat wil hij toch totaal niet, laat staan Go Ahead. Ook in geen velden of wegen te betalen.

Specuveter

Citaat van: michello op augustus 29, 2024, 12:34:41
Onze clubwatchers zitten weer op de training met ook Lambooij die daar aanwezig is. Wellicht doen ze goed hun werk en horen we nog wat vandaag.  :devil
daar zit ik inderdaad op te wachten
Bijzonder dat Lambooy tijd had om op de training te zijn

okkele

Kan diemers ook in de spits?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

zeewolde

Citaat van: Specuveter op augustus 29, 2024, 12:42:22
daar zit ik inderdaad op te wachten
Bijzonder dat Lambooy tijd had om op de training te zijn
had jij dan ook tijd om hem vragen te stellen?

zeewolde

sunderland

Citaat van: Fish!!! op augustus 29, 2024, 12:40:11
Dit onrealistische bedoel ik, Edvardsen die Go Ahead niet kwijt wilde, en naar Engeland zou. Die wil je huren????? Dat wil hij toch totaal niet, laat staan Go Ahead. Ook in geen velden of wegen te betalen.
dan kom je van de regen in de drup. Go ahead maat zei dat Edvardsen ook totaal niet balvast is en zijn balaanname ook heel matig is.

Sakas

Citaat van: Fish!!! op augustus 29, 2024, 12:40:11

Was meer sarcastisch bedoeld omdat ze daar nu met 4 spitsen zitten omdat ze Smit al hebben gekocht!
Niet meteen te serieus!
Laat sien ast foor Cambuur bist!